Skip to main content

iLike IT. Marian Andrei, partenerul lui George Buhnici, s-a întors la Pro TV. A plecat din echipa lui Buhnici

 
Foto | Pro TV
Foto | Pro TV

Marian Andrei s-a întors la iLike IT, de la Pro TV, dar fără George Buhnici, cu care a făcut echipă în ultimii zece ani. De altfel, Marian Andrei a şi părăsit echipa lui George Buhnici, de la Cavaleria.ro.

Publicitate

„Ieri a fost ultima mea zi la Cavaleria. Ne despărţim aici drumurile, dar într-un mod foarte plăcut”, a spus Marian Andrei în ediţia de sâmbătă a podcastului CuriosITy pe care îl făcea cu George Buhnici.

Tot sâmbătă Marian Andrei a apărut în prima ediţie a noului sezon iLike IT, cu Iulia Ionescu.

Buhnici, despre plecarea lui Marian Andrei:

„După zece ani de colaborare, în care am lucrat aproape zilnic împreună, a venit momentul în care fiecare pleacă pe partea lui.

Trebuie să înţelegem că există momente în viaţă în care oamenii îşi doresc lucruri diferite. Îi urăm succes lui Marian.

Dacă un om îţi este cu adevărat prieten, trebuie să îl laşi să îşi urmeze visul”, a spus jurnalistul în acelaşi podcast de sâmbătă.

George Buhnici şi Marian Andrei, cei doi realizatori iLike IT, au părăsit Pro TV în octombrie 2019. Tot atunci, Marian Andrei a preluat managementul Cavaleria.ro, proiect dezvoltat de George Buhnici.

Marian Andrei are o experienţă de mai bine de zece ani în televiziune. A fost corespondent Pro TV pe tehnologie şi s-a ocupat de emisiunea iLike IT, cu George Buhnici.


EXCLUSIV. George Buhnici pleacă de la Pro TV după 15 ani


VIDEO. Anunţul lui Marian Andrei

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Tudor Tudor
    În sfârșit am scăpat de persoana asta răgușita. Erau zile când chiar nu înțelegeai ce spune cu glasul ala răgușit. Măcar sa și fi dat seama ca nu e chiar ok sa vi pe sticla sa prezinți o emisiune cu glasul ala răgușit în permanenta.
  • Albulescu Albulescu
    Sunteti postaci

    Ca si tine postacule. Antenuta umilita vineri si sambata. Ha ha !
  • Mihaela Mihaela
    Cu toata parerea de rau, dar Iulia este total nepotrivita pt rubrica asta. Da, e greu sa fii in locul lui Buhnici, desi ea chiar este pasionata de tehnica, dar nu are mare chimie cu camera, cu televiziunea, nu e nici prea funny sau carismatica, si cam de fiecare data e imbracata nepotrivit. Era mult mai ok la Digi24, totusi, cred ca pentru Pro iti trebuie ceva in plus, ceva ce ea nu are.
  • Orobot Orobot
    Sunteti postaci

    Ce postacule supara adevarul ? Pe stirile de vineri si sambata cand comentezi ? Antenuta umilita si iti e rusine acum sa comentezi ceva ?
  • Alex Alex
    @Simona, iti multumesc, credeam ca sunt singurul care o considera pe domnisoara nepotrivita pentru rolul lasat in urma de Buhnici. Dpdv marketing/audienta pot sa inteleg de ce e mai util sa ai o fata prezentatoare, dar macar sa fi fost una care e pasionata de tehnologie cu adevarat si care e credibila in rolul ala. O sa se duca in joc emisiunea, pot sa pun pariu. Acum inca mai are activa popularitatea la care a dus-o Buhnici, dar in doi ani o sa fie la pamant.
  • SIMONA SIMONA
    Marian eu zic ca era mai bine pus in valoare pe Youtube unde se uita sute de mii de oameni spre deosebire de o rubrică de 5 minute la știrile dimineții la care se uita oamenii fără serviciu împreună cu doamna aia care incolora,inodora,insipida si nu are niciun farmec
  • Mile Mile
    Sunteti postaci
  • Marian Marian
    Simona , de ce ? ca nu a mers la antenuta , acolo a fost vedeta la pro asa ca nu mai abera
  • SIMONA SIMONA
    Păcat de tine esti baiat destept
  • Balonescu Balonescu
    Audientele emisiunii nu le dati ? Aproape dublu comercial fata de locul 2.

    Emisiunea a fost lider de audiență sâmbătă și a înregistrat o medie de 4,2 puncte de rating și 25.4% share, pe segmentul de public comercial, format din persoane cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 2.2 puncte de rating și 13.3 share.
  • Zuzulian Zuzulian
    Nu asta e stirea importnta. Ci faptul ca emisiunea a fost lider detasat. Pe comercial aproape dublu.

    Emisiunea a fost lider de audiență sâmbătă și a înregistrat o medie de 4,2 puncte de rating și 25.4% share, pe segmentul de public comercial, format din persoane cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 2.2 puncte de rating și 13.3 share.
  • Specialistu Specialistu
    De ce nu dati si audientele emisiunii de sambata cand a fost lider de audienta cu 4,2 puncte de rating si 25,4 share pe publicul comercial fata de locul secund care a avut 2,2 puncte de rating si 13,3 share

Trimite un comentariu

sus