COMUNICAT. Anul acesta, cel mai mare mall din ţară, încurajează diversitatea culturală şi artistică, găzduind proiecte educaţionale şi culturale menite să îi apropie pe oameni şi să cultive înţelegerea şi creativitatea.
Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.
AFI Cotroceni oferă bucureştenilor noi experienţe în 2021 găzduind deja două proiecte/iniţiative culturale: hub-ul Centrului de Proiecte Educaţionale şi Sportive Bucureşti – PROEDUS, un spaţiu pentru învăţare şi petrecere a timpului liber într-un mod educaţional-recreativ de către copii şi adolescenţi, precum şi Muzeul Kitschului Românesc, o expoziţie menită să readucă sentimentul de nostalgie faţă de trecutul nostru, prin intermediul conceptelor, obiectelor şi decoraţiunilor specifice anilor 80-90.
De asemenea, Muzeul Simţurilor este deschis 365 de zile pe an/permanent, fiind destinaţia favorită a tinerilor şi a părinţilor care vor să experimenteze alături de cei mici.
Gândit ca un spaţiu al diversităţii de petrecere a timpului liber, AFI Cotroceni oferă numeroase oportunităţi de relaxare şi divertisment, de la shopping, la cinema, locuri de joacă, cafenele etc. La acestea se adaugă acum şi proiectele educaţionale şi artistice care atrag clienţii dornici de noi experienţe.
„Muzeul Kitsch-ului este un demers artistic pe care îl găzduim în această perioadă în AFI Cotroceni şi care s-a bucurat încă din prima zi de foarte multă notorietate.
Din păcate, unele secţiuni ale expoziţiei au fost interpretate într-o manieră eronată şi tocmai datorită faptului că, pentru noi, experienţa şi siguranţa clienţilor în mall sunt prioritare, am decis să retragem acele exponate care au stârnit dezbateri. Din punctul nostru de vedere AFI Cotroceni este un loc al diversităţii şi libertăţii de a fi tu însuţi, iar libertatea artistică este un drept fundamental pe care îl încurajăm”, declară managementul AFI Cotroceni
GALERIE FOTO
Ce este secţiunea COMUNICATE:
În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.
Detalii, la [email protected]
Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
Trimite un comentariu