AUDIENŢE. Lacrimi şi mult rating la Acces Direct. Emisiunea Mirelei Vaida, cu prezentatoarea plângând cu sughiţuri, cu atacatoarea făcută "teroristă", cu un bolovan pus pe cântar, a scos cifre comparabile cu ale serialului Las Fierbinţi.
De ce s-au uitat mulţi români? Pentru că a fost prima ediţie după atacul „teroristei” de vineri. O ediţie presărată cu multe lacrimi, anchete şi un monolog al prezentatoarei. Detalii, AICI.
Mai bine de 2 milioane de telespectatori s-au uitat la ediţia Acces Direct de luni, pe Antena 1. Audienţa era dublă faţă de Pro TV, care difuza Ştirile de la ora 17:00 şi o ediţie din „Ce spun românii”.
Antena 1 a condus detaşat clasamentele la nivelul întregii ţări şi în mediul urban, dar a pierdut la mică diferenţă pe segmentul tinerilor.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de marţi, pe intervalul emisiunii Acces Direct (17:00-19:00):
Naţional. Mai bine de 2 milioane de români au urmărit prima ediţie Acces Direct de după atacul de vineri. Diferenţa faţă de restul urmăritorilor a fost consistentă.
Pro TV, cu Ştirile şi Ce spun românii, depăşea puţin peste un milion de telespectatori. Podiumul era completat de Kanal D, cu 673.000 de privitori.
Urban. Cifrele pentru Acces Direct, cu victimizarea "traumatizatei" Mirela Vaida au fost la fel de ridicate şi la oraşe. Aproximativ 898.000 de români se uitau pe Antena 1, în după-amiaza de luni, când se vorbea despre "atacul în direct".
A doua staţie TV a rămas Pro TV cu 592.000 de telespectatori, în timp ce Kanal D era pe trei - 239.000 de urmăritori.
Comercial. Tinerii au schimbat ierarhia. Emisiunea Acces Direct în care Mirela Vaida a plâns în hohote a pus Antena 1 pe locul secund, cu 209.000 de telespectatori.
Pro TV a câştigat la limită pe acest segment de public - 219.000 de privitori. Pe locul trei a fost Kanal D - 115.000 de urmăritori.
Audienta posturilor TV luni, 22 martie, pe intervalul emisiunii Acces Direct (17:00-19:00), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 2.080.000 | 11.8 | 30.7 |
2 | Pro TV | 1.080.000 | 6.1 | 16 |
3 | Kanal D | 673.000 | 3.8 | 9.9 |
4 | Romania TV | 327.000 | 1.9 | 4.8 |
5 | TVR 1 | 294.000 | 1.7 | 4.3 |
6 | Antena 3 | 222.000 | 1.3 | 3.3 |
7 | Digi 24 | 149.000 | 0.8 | 2.2 |
8 | Diva | 110.000 | 0.6 | 1.6 |
9 | Boomerang | 99.000 | 0.6 | 1.5 |
10 | National TV | 97.000 | 0.6 | 1.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV luni, 22 martie, pe intervalul emisiunii Acces Direct (17:00-19:00), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 898.000 | 9.4 | 26.6 |
2 | Pro TV | 592.000 | 6.2 | 17.5 |
3 | Kanal D | 239.000 | 2.5 | 7.1 |
4 | Romania TV | 201.000 | 2.1 | 5.9 |
5 | Antena 3 | 166.000 | 1.7 | 4.9 |
6 | Digi 24 | 115.000 | 1.2 | 3.4 |
7 | TVR 1 | 110.000 | 1.2 | 3.3 |
8 | Diva | 82.000 | 0.9 | 2.4 |
9 | Realitatea Plus | 56.000 | 0.6 | 1.6 |
10 | Boomerang | 53.000 | 0.5 | 1.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV luni, 22 martie, pe intervalul emisiunii Acces Direct (17:00-19:00), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 219.000 | 5.2 | 23.3 |
2 | Antena 1 | 209.000 | 4.9 | 22.3 |
3 | Kanal D | 115.000 | 2.7 | 12.2 |
4 | Digi 24 | 48.000 | 1.1 | 5.1 |
5 | Antena 3 | 27.000 | 0.6 | 2.9 |
6 | Romania TV | 22.000 | 0.5 | 2.4 |
7 | Pro Cinema | 18.000 | 0.4 | 1.9 |
8 | Comedy Central | 18.000 | 0.4 | 1.9 |
9 | Boomerang | 15.000 | 0.4 | 1.6 |
10 | Pro 2 | 14.000 | 0.3 | 1.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
Comentarii
Hai curaj postacule !
Antenuta aproape triplu pensionari. Hai comenteaza postacule !
Acces emite de 11 ani ,dintre care Vulpita a fost un an .Pentru un an de zile am ajuns sa zicem niște cuvinte de Dumnezeu cu Mila
Pai da, la noi conteaza partea negativa, negativismul. Nu conteaza ce ai facut 10 ani, daca un an ai adus o batuta in cap (Vulpita), sa faci tu rating la o emisiune fake.
Ai scapat de ea, audienta a tot scazut, audienta ZERO mai mereu in fiecare zi. Hop, un alt FAKE cu piatra, poate poate mai creste audienta.
Nu tine vrajeala asta la noi !
Hai postacule, zi de pensionarii de la rural, cei cu sub 10 clase.
Hai postacule, curaj ! Supara adevarul si nu stii ce sa zici.
Ha ha ha ! Mile mile in genunchi cu pensionarii lui.
Cand Esca a avut covid ati scris niște articole asa frumoase ,drăguțe si inocente:
https://www.paginademedia.ro/2020/07/audiente-prima-iesire-esca-dupa-infectare/
Avand in vedere ca ea a facut acelasi lucru la începutul știrilor de la ora 19,unde a plâns exact ca si Vaida
Eu acuma nu neg,intre acces si Stirile cu Esca e o diferenta dar totuși CONTEXTUL ESTE ACELAȘI
Vaida putea sa rămână fara cap si Esca fără soț
3 copii rămâneau fara mama sau cu o mama traumatizată si alti 2 copii(mult mai mari)păteau la fel
Si culmea ca in cazul lu Vaida e mult mai grav si voi ati scris totul in bataie de joc
Acces emite de 11 ani ,dintre care Vulpita a fost un an .Pentru un an de zile am ajuns sa zicem niște cuvinte de Dumnezeu cu Mila
Eu nu am agreat "serialul"dar totuși exagerările astea chiar nu isi au rostul
Daca prezenta Simona,Cioran sau oricare alt prezentator asta..tot el era bataia de joc si Vaida ar fi fost o "DOAMNĂ".Hai că țara arde si NOI ne pieptănăm
11.8 national si 4.9 comercial. Aproape triplu batrani pensionari.
Hai postaci, nu ziceti nimic de ei ?
Pro TV 13 cu talentele si 9 comercial. Nici macar dublu.
Nu mai abera postacule. Zi de pensionarii de la rural postacule. Hai curaj !
Ca si tine postacule.
Hai curaj ! Zi de pensionarii Antenisti. Hai postacule !
Suntem antenisti?Da ai auzit bine
Care-i problema ta?
Exact cum tu ai o simpatie evidentă pentru pro asa si noi avem pentru antena
Chiar nu va înțeleg,dati in noi ca simpatizam sau lucram la un alt post cat timp voi faceti acelasi lucru dar nu o faceti evidentă si publica
Bravo SIMONA postaca. Ziceai ca nu esti cu nici un post. Dar te-ai dat de gol. Ha ha ha !