Audienţe. Ce au preferat românii duminică seara? Survivor de pe Kanal D şi filmul cu Daniel Craig (Agentul 007) de pe Pro TV. Chefii Antenei 1 erau doar pe trei în ţară şi pe comercial, iar la oraşe au fost pe doi.
Detalii, în continuare:
La fel ca săptămâna trecută, emisiunea Chefi la Cuţite de pe Antena 1 nu prinde atât de bine la public în weekend. Bucătarii Scărlătescu, Bontea şi Dumitrescu au fost urmăriţi de puţin peste 1,2 milioane de telespectatori, la nivel naţional. Antena 1 nu a fost lider pe niciun segment de public, aseară.
Românii au preferat Survivor. Emisiunea de pe Kanal D prezentată de Daniel Pavel câştiga pe toate segmentele de public. Aproape 2 milioane de telespectatori s-au uitat la show-ul din Dominicană, pe intervalul Chefilor.
Pro TV a propus pe intervalul Chefilor filmul „Spectre” (2015), cu Daniel Craig (Agentul 007) în rol principal.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul Chefi la Cuţite (20:00-23:10):
Naţional. Bucătarii Scărlătescu, Bontea şi Dumitrescu erau urmăriţi de 1.256.000 de telespectatori, în medie, aseară. Antena 1 era pe trei aseară cu emisiunea Chefi la Cuţite.
Liderul serii era Survivor. Show-ul de pe Kanal D conducea topul staţiilor tv cu 1.959.000 de privitori. Pe locul doi a încheiat seara Pro TV - 1.335.000 de urmăritori.
Urban. Chefii Antenei 1 au stat ceva mai bine la oraşe. Emisiunea culinară prezentată de Gina Pistol încheia duminica pe locul secund, cu 746.000 de telespectatori.
Kanal D a condus topul şi pe acest segment de public. 874.000 de români au ales să urmărească Survivor. Filmul „Spectre” a pus Pro TV-ul pe locul trei cu 689.000 de privitori.
Comercial. Luptă strânsă între primele trei clasate în rândul tinerilor. Pe prima poziţie au încheiat Kanal D şi Survivor - 373.000 de telespectatori.
Pro TV şi Antena 1 au dus bătălia pentru locul secund. Filmul Pro a câştigat la limită în faţa Chefilor. Pe Pro TV erau 328.000 de privitori, iar pe Antena 1 324.000.
Audienta posturilor TV duminică, 14 martie, pe intervalul Chefi la Cuţite (20:00-23:10), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 1.959.000 | 11.1 | 23.7 |
2 | Pro TV | 1.335.000 | 7.6 | 16.1 |
3 | Antena 1 | 1.256.000 | 7.1 | 15.2 |
4 | Romania TV | 614.000 | 3.5 | 7.4 |
5 | Antena 3 | 254.000 | 1.4 | 3.1 |
6 | DigiSport 1 | 245.000 | 1.4 | 3.0 |
7 | TVR 2 | 178.000 | 1.0 | 2.2 |
8 | Prima TV | 175.000 | 1.0 | 2.1 |
9 | TVR 1 | 165.000 | 0.9 | 2.0 |
10 | National TV | 129.000 | 0.7 | 1.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV duminică, 14 martie, pe intervalul Chefi la Cuţite (20:00-23:10), la nivel URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 874.000 | 9.1 | 20.0 |
2 | Antena 1 | 746.000 | 7.8 | 17.1 |
3 | Pro TV | 689.000 | 7.2 | 15.8 |
4 | Romania TV | 339.000 | 3.5 | 7.8 |
5 | Antena 3 | 165.000 | 1.7 | 3.8 |
6 | DigiSport 1 | 125.000 | 1.3 | 2.9 |
7 | TVR 1 | 95.000 | 1.0 | 2.2 |
8 | TVR 2 | 80.000 | 0.8 | 1.8 |
9 | Digi 24 | 67.000 | 0.7 | 1.5 |
10 | Prima TV | 61.000 | 0.6 | 1.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV duminică, 14 martie, pe intervalul Chefi la Cuţite (20:00-23:10), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 373.000 | 8.9 | 23.3 |
2 | Pro TV | 328.000 | 7.8 | 20.5 |
3 | Antena 1 | 324.000 | 7.7 | 20.3 |
4 | Romania TV | 50.000 | 1.2 | 3.1 |
5 | Digi 24 | 28.000 | 0.7 | 1.7 |
6 | Prima TV | 27.000 | 0.6 | 1.7 |
7 | TVR 2 | 23.000 | 0.5 | 1.4 |
8 | Eurosport 1 | 23.000 | 0.5 | 1.4 |
9 | Disney Junior | 21.000 | 0.5 | 1.3 |
10 | Pro 2 | 18.000 | 0.4 | 1.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
Comentarii
Si ? Foarte bine. Antenuta de ce nu mai face asa ? Cumva si pe target-ul ala e zero barat in audiente ?
In curând va exista si 5-20 ca sa fie treaba treaba
Se va numii:"Comercial comercial" si pro va fi lider mereu ca sa vezi
Ce Telo, supara adevarul ? Pai asta e adevarul, e realitatea. Comercialul inseamna comercial urban+national.
Site-ul asta iti da doar comercial urban. Serios ? Pai ce, doar tinerii de la orase se uita la televizor ? Faci comercial urban + comercial national = comercial total. Simplu ca buna ziua.
Exemplu la Romania, te iubesc. 8.3 comercial national (21-54) si 6.3 comercial urban (18-49); media e 7.3 comercial.
Antenuta are 3.3 comercial national (21-54) si 3.1 comercial urban (18-49); media e 3.2 comercial.
Asta ma intereseaza, media pe comercial la cele doua target-uri; comercial urban + comercial national.
Ba conteaza bolovane. Uite ca eu vreau comercial urban+national, faci media si afli tot comercialul.
Aici pe site avem DOAR comercial urban. Eu vreau tot comercialul. Si national si urban.
In curând va exista si 5-20 ca sa fie treaba treaba
Se va numii:"Comercial comercial" si pro va fi lider mereu ca sa vezi
Acces direct 2 e la puterea dragostei
"Chefi la cuțite"= acces direct 2.
În același timp, pe segmentul de public comercial, format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, a înregistrat 6.3 puncte de rating și 22.1% share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut 3.1 puncte de rating și 10.8% share. Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, aproximativ 1.4 milioane de telespectatori au urmărit emisiunea.
Dezastru pe postacii Mile mile si Abernatu Putina R Razvan !