AUDIENŢE. Publicul s-a împărţit, marţi seara. O parte s-a îndreptat către Las Fierbinţi dat de Pro TV, iar altă „felie” a mers pe varianta Chefi la cuţite, de pe Antena 1.
Practic, dinamica serii a fost următoarea:
- Pro TV a fost lider detaşat în prima parte, cu Ştirile de la 19:00 şi Las Fierbinţi.
- Apoi, Antena 1 a recuperat din public. După finalul Las Fierbinţi, Chefii au urcat în clasament şi au pus postul Intact pe primul loc la oraşe şi pe segmentul tânăr.
- De notat că pe intreg intervalul Chefi la cuţite (20:25-23:40), Pro TV a fost pe primul loc în toată ţara.
Aseară, la Chefi la Cuţite a făcut spectacol actorul Marius Săvescu, cel care a dat „voce” unor personaje emblematice: Duffy Duck, Chip si Dale, Taz, Sylvester, marmotele Milka, ciocanitoarea Woody, castorul Colgate, iepurasul Danonino şi leneşul Sid din Ice Age, printre multe altele.
Momentul de la Chefi la cuţite, AICI
Citeşte şi: Spectaculoasa poveste a omului cu o mie de voci: Duffy Duck, Taz, Sylvester şi sute de reclame
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară:
1. Las Fierbinţi, urmărit de peste 1,8 milioane de oameni
Naţional. Pro TV a fost lider detaşat cu serialul de comedie Las Fierbinţi. Peste 1,8 milioane de oameni s-au uitat, marţi seară, la aventurile fierbinţenilor.
Kanal D a ocupat locul secund, pe interval, cu 1,3 milioane de telespectatori audienţă.
Podiumul a fost completat de Antena 1, cu o medie de 1,2 milioane de persoane în fiecare minut, pe interval.
Urban. Liderul a rămas neschimbat în mediul urban. Pro TV a condus topul, iar Las Fierbinţi a înregistrat o audienţă medie de peste 870.000 de persoane pe minut.
Antena 1 a trecut pe doi la oraşe, peste Kanal D. Postul Intact a strâns 670.000 de telespectatori, pe intervalul Las Fierbinţi, în medie.
Kanal D a fost pe locul trei, pe acelaşi interval, cu peste 550.000 de oameni strânşi în faţa televizoarelor.
Comercial. Tinerii au stat cu ochii pe Firicel, Celentano şi Bobiţă, aseară. Peste 340.000 de persoane tinere se uitau la serialul Pro TV, în medie.
Următorul post în top a fost Antena 1, cu puţin peste 300.000 de telespectatori pe minut.
Locul trei pe comercial a fost adjudecat de TVR 1, care la ora respectivă difuza ultima parte a meciul disputat de Naţionala de tineret contra Germaniei şi prima parte a Telejurnalului.
Citeşte şi: Naţionala de tineret, magnet de rating. TVR, locul doi în top. Doar Pro TV a stat mai bine
Audienta posturilor TV marţi, 30 martie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.888.000 | 10.7 | 21.4 |
2 | Kanal D | 1.354.000 | 7.7 | 15.3 |
3 | Antena 1 | 1.237.000 | 7.0 | 14.0 |
4 | TVR 1 | 825.000 | 4.7 | 9.3 |
5 | Romania TV | 595.000 | 3.4 | 6.7 |
6 | Antena 3 | 369.000 | 2.1 | 4.2 |
7 | Happy Channel | 313.000 | 1.8 | 3.5 |
8 | Pro Cinema | 205.000 | 1.2 | 2.3 |
9 | National TV | 168.000 | 0.9 | 1.9 |
10 | Antena Stars | 136.000 | 0.8 | 1.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 30 martie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 876.000 | 9.2 | 19.4 |
2 | Antena 1 | 677.000 | 7.1 | 15.0 |
3 | Kanal D | 554.000 | 5.8 | 12.2 |
4 | TVR 1 | 520.000 | 5.4 | 11.5 |
5 | Romania TV | 353.000 | 3.7 | 7.8 |
6 | Antena 3 | 234.000 | 2.4 | 5.2 |
7 | Happy Channel | 204.000 | 2.1 | 4.5 |
8 | National TV | 78.000 | 0.8 | 1.7 |
9 | Digi 24 | 78.000 | 0.8 | 1.7 |
10 | Diva | 73.000 | 0.8 | 1.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 30 martie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 342.000 | 8.2 | 23.2 |
2 | Antena 1 | 305.000 | 7.3 | 20.7 |
3 | TVR 1 | 194.000 | 4.6 | 13.1 |
4 | Kanal D | 130.000 | 3.1 | 8.8 |
5 | Romania TV | 65.000 | 1.5 | 4.4 |
6 | Antena 3 | 60.000 | 1.4 | 4.1 |
7 | Happy Channel | 36.000 | 0.8 | 2.4 |
8 | National TV | 29.000 | 0.7 | 2.0 |
9 | Comedy Central | 27.000 | 0.6 | 1.8 |
10 | Diva | 26.000 | 0.6 | 1.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
2. Chefi la cuţite, cel mai urmărit program la tineri şi în mediul urban
Naţional. Emisiunea Chefi la cuţite, de pe Antena 1, a fost urmărită de peste 1,33 milioane de telespectatori din toată ţara, aseară.
La nivel naţional postul Intact nu a fost pe primul loc, ci s-a clasat pe doi, după Pro TV.
Cu toate acestea, cele două posturi au avut cifre aproapiate. Pro TV, de pe primul loc, a adunat o medie de 1,39 milioane de persoane în fiecare minut, pe intervalul Chefi la cuţite.
Kanal D i-a suflat în ceafă Antenei 1, iar de pe locul trei a înregistrat o audienţă medie de aproximativ 1,32 milioane de oameni pe minut.
Urban. Antena 1 a trecut pe primul loc în mediul urban. Pe intregul interval, show-ul culinar prezentat de Gina Pistol a fost urmărit de 757.000 de telespectatori pe minut.
Locul secund a aparţinut Pro TV. Aproximativ 630.000 de persoane erau, pe intervalul Chefi la cuţite, pe Pro TV.
Kanal D s-a clasat pe locul trei, de unde a adunat 544.000 de persoane în fiecare minut.
Comercial. Peste 370.000 de tineri s-au uitat, în fiecare minut, la Chefi la cuţite de pe Antena 1, aseară.
Pro TV a fost pe doi, pe interval, cu o medie de aproximativ 300.000 de telespectatori tineri în fiecare minut.
Podiumul a fost completat de Kanal D, pe intervalul Chefi la cuţite, cu 146.000 de persoane.
Audienta posturilor TV marţi, 30 martie, pe intervalul Chefi la cuţite (20:25-23:40), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.395.000 | 7.9 | 17.5 |
2 | Antena 1 | 1.335.000 | 7.6 | 16.8 |
3 | Kanal D | 1.321.000 | 7.5 | 16.6 |
4 | Romania TV | 628.000 | 3.6 | 7.9 |
5 | Antena 3 | 400.000 | 2.3 | 5.0 |
6 | TVR 1 | 355.000 | 2.0 | 4.5 |
7 | Happy Channel | 241.000 | 1.4 | 3.0 |
8 | National TV | 179.000 | 1.0 | 2.3 |
9 | Pro Cinema | 152.000 | 0.9 | 1.9 |
10 | Pro 2 | 139.000 | 0.8 | 1.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 30 martie, pe intervalul Chefi la cuţite (20:25-23:40), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 757.000 | 7.9 | 18.3 |
2 | Pro TV | 629.000 | 6.6 | 15.2 |
3 | Kanal D | 544.000 | 5.7 | 13.1 |
4 | Romania TV | 358.000 | 3.7 | 8.6 |
5 | Antena 3 | 266.000 | 2.8 | 6.4 |
6 | TVR 1 | 208.000 | 2.2 | 5.0 |
7 | Happy Channel | 150.000 | 1.6 | 3.6 |
8 | National TV | 88.000 | 0.9 | 2.1 |
9 | Digi 24 | 79.000 | 0.8 | 1.9 |
10 | Realitatea Plus | 71.000 | 0.7 | 1.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 30 martie, pe intervalul Chefi la cuţite (20:25-23:40), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 374.000 | 8.9 | 25.6 |
2 | Pro TV | 300.000 | 7.1 | 20.6 |
3 | Kanal D | 146.000 | 3.5 | 10.0 |
4 | TVR 1 | 77.000 | 1.8 | 5.3 |
5 | Romania TV | 75.000 | 1.8 | 5.1 |
6 | Antena 3 | 61.000 | 1.4 | 4.2 |
7 | Comedy Central | 32.000 | 0.8 | 2.2 |
8 | Digi 24 | 30.000 | 0.7 | 2.1 |
9 | Happy Channel | 26.000 | 0.6 | 1.8 |
10 | Pro Cinema | 25.000 | 0.6 | 1.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Ca la Antenuta , lipsesc la postaci emisiuni comerciale , la Marinici , Factorati , Accesati , Cunoscutii Zero , Revelioane, avem iar NextStar , dar e de inteles , de aia fug de comercial , ha