Audienţe. România a pierdut meciul cu Germania (0-1), dar Pro TV a câştigat rating-ul de aseară. Partida naţionalei lui Mirel Rădoi a fost urmărită de milioane de români din faţa televizoarelor. Într-o seară cu meciul de fotbal, Survivor şi Chefi la Cuţite au completat podiumul programelor TV.
Pro TV a fost pe primul loc pe toate segmentele de public, pe intervalul partidei România-Germaniei. Peste 2,3 milioane de români s-au uitat la al doilea meci al tricolorilor din campania de calificare pentru Campionatul Mondial din 2022.
Pe intervalul meciului, Pro TV s-a intersectat cu Chefi la cuţite (Antena 1) şi Survivor (Kanal D).
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară, pe intervalul meciului România-Germania (21:45-23:35):
Naţional. Peste 2,3 milioane de români i-au susţinut pe tricolori din faţa televizoarelor. Partida România-Germania a pus Pro TV pe primul loc în audienţe, la nivelul întregii ţări.
Cu cifre bune s-a menţinut Kanal D pe locul secund. Peste 2 milioane de telespectatori se uitau pe postul Dogan, la Survivor. Podiumul era completat de Antena 1 - 950.000 de privitori.
Urban. Cifre la fel de mari şi la oraşe pentru Pro TV. Aproximativ 1.241.000 de telespectatori au ales să urmărească duelul România-Germania.
Kanal D s-a clasat pe doi şi pe acest segment de public, cu 935.000 de urmăritori. Pe trei era tot Antena 1 - 616.000 de privitori.
Comercial (18-49 ani). Pro TV a dominat clasamentul şi în rândul tinerilor. 500.000 de telespectatori tineri urmăreau confruntarea dintre România şi Germania, din preliminariile Cupei Mondiale din 2022.
Următoarea staţie TV era Kanal D - 342.000 de privitori, iar podiumul era completat de Antena 1 - 290.000 de urmăritori.
Audienta posturilor TV duminică, 28 martie, pe intervalul meciului România - Germania (21:45-23:35), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 2.321.000 | 13.1 | 27.6 |
2 | Kanal D | 2.095.000 | 11.9 | 25.0 |
3 | Antena 1 | 950.000 | 5.4 | 11.3 |
4 | Romania TV | 518.000 | 2.9 | 6.2 |
5 | Antena 3 | 301.000 | 1.7 | 3.6 |
6 | Pro 2 | 174.000 | 1.0 | 2.1 |
7 | Prima TV | 173.000 | 1.0 | 2.1 |
8 | National TV | 108.000 | 0.6 | 1.3 |
9 | Pro Cinema | 88.000 | 0.5 | 1.0 |
10 | Film Cafe | 87.000 | 0.5 | 1.0 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV duminică, 28 martie, pe intervalul meciului România - Germania (21:45-23:35), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.241.000 | 13.0 | 28.5 |
2 | Kanal D | 935.000 | 9.8 | 21.5 |
3 | Antena 1 | 616.000 | 6.4 | 14.2 |
4 | Romania TV | 240.000 | 2.5 | 5.5 |
5 | Antena 3 | 198.000 | 2.1 | 4.5 |
6 | Pro 2 | 72.000 | 0.7 | 1.6 |
7 | Diva | 69.000 | 0.7 | 1.6 |
8 | Digi 24 | 61.000 | 0.6 | 1.4 |
9 | Pro Cinema | 53.000 | 0.6 | 1.2 |
10 | Prima TV | 52.000 | 0.5 | 1.2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV duminică, 28 martie, pe intervalul meciului România - Germania (21:45-23:35), pe segmentul COMERCIAL (18-49 ani):
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 500.000 | 11.9 | 31.8 |
2 | Kanal D | 342.000 | 8.1 | 21.8 |
3 | Antena 1 | 290.000 | 6.9 | 18.5 |
4 | Romania TV | 38.000 | 0.9 | 2.4 |
5 | Antena 3 | 32.000 | 0.8 | 2.0 |
6 | Pro Cinema | 30.000 | 0.7 | 1.9 |
7 | AXN | 22.000 | 0.5 | 1.4 |
8 | Digi 24 | 21.000 | 0.5 | 1.3 |
9 | National TV | 19.000 | 0.5 | 1.2 |
10 | Diva | 19.000 | 0.4 | 1.2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
Comentarii
Pro x e un post 85 % mort,audiențe foarte mici ,si Pro Tv vad ca nu e in stare sa promoveze postul
Asa ca au pus meciul pe pro x ,vor fi audiențe de 10 ori mai mari decat media postului,si poate îi va aduce ceva telespectatori in plus
Cutitarii, cifre slabe si in scadere cam tot sezonul asta, cred ca trebuia difuzat in toamna, saturatia se vede in audiente.
Postacule, mai bine ne zici ce se intampla cu Bucatarii tai, ca tot lauzi emisiunea...
Asta e a 3 sau a 4 saptamana cu Antenuta locul 3 comercial cu Bucatarii ? Batuti de Survivor si filme antice...
Ai revenit Mile batranul ? De pensionarii de la Rvelioane ce ne zici ? De la Accesati , Factorati , Marinici , Cunoscuti nimic ?
https://www.paginademedia.ro/2021/03/audiente-acces-direct-mirela-vaida-22-martie/
2.080.000 pensionari la Accesati. De ei ce ne zici postacule Mile ?