AUDIENŢE. O nouă seară de vineri cu rating pentru Românii au talent. Mult rating. Emisiunea de pe Pro TV a dominat (din nou) clasamentele de audienţe.
Survivor de pe Kanal D s-a menţinut pe doi, iar Burlacul de pe Antena 1 era, practic, invizibil: şi la nivelul întregii ţări, dar şi la oraşe, Burlacul a avut audienţe de peste cinci ori sub Pro TV.
Detalii, în continuare:
Vinerea pare să aibă eticheta de „seara talentelor” în audienţe. Românii au talent şi Pro TV au dominat încă un început de weekend. Emisiunea prezentată de Smiley şi Pavel Bartoş a fost urmărită de peste 2,4 milioane de telespectatori în ţară, cifre mai bune decât săptămâna trecută. Şi pe celelalte segmente de public a stat mai bine decât restul „rivalilor”.
De notat cota de piaţă pe publicul între 18 şi 49 de ani: peste 36% pentru Românii au talent, una dintre cele mai ridicate cote de piaţă ale unui program TV în luna martie.
Şi pe noul segment comercial - naţional 21-54 de ani - Pro TV a dominat seara, cu 978.000 de telespectatori. Kanal D şi Antena 1 completau podiumul la mare distanţă.
Survivor, show-ul de pe Kanal D prezentat de Daniel Pavel, a rămas cel mai apropiat urmăritor, la fel ca în săptămânile trecute. Aproape 2 milioane de români s-au uitat la postul Dogan, la nivelul întregii ţări.
Burlacul de pe Antena 1, chiar dacă este pe poziţia a treia, are cifre extrem de modeste: sub 500.000 de telespectatori la nivel naţional, de peste cinci ori mai puţin decât Românii au talent.
CITEŞTE ŞI: AUDIENŢE. Românii au talent, de neînvins. Survivor pe doi. Surpriza serii: Burlacul, bătut de Digi Sport
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele posturilor TV, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-23.10):
Naţional. Încă o zi de vineri cu talente şi rating. Românii au talent era cea mai urmărită emisiune la nivelul întregii ţări. Aproximativ 2.455.000 de telespectatori se uitau pe Pro TV.
Cel mai apropiat adversar pentru producţia Pro TV-ului rămâne Survivor. Duelul dintre Faimoşi şi Războinici de pe Kanal D era urmărit de 1.971.000 de privitori.
Pe poziţia a treia era Burlacul, dar la mare, mare distanţă - 464.000 de urmăritori.
Urban. Pro TV domină topul şi la oraşe. Românii au talent şi Pro TV reuşesc să câştige şi pe acest segment de public, cu 1.305.000 de telespectatori.
Cu cifre bune s-a clasat pe doi Survivor. Emisiunea de pe Kanal D scotea o audienţă de 818.000 de urmăritori, în medie.
Podiumul serii îl completa Burlacul Antenei 1 - 252.000 de privitori.
Comercial (18-49 ani). Tinerii au ales, din nou, emisiunea Pro TV-ului. Show-ul cu Andra, Florin Călinescu, Alexandra Dinu şi Andi Moiescu în juriu a câştigat detaşat şi pe acest segment de public, cu 490.000 de telespectatori.
A fost una dintre cele mai mari cote de piaţă pe acest segment pentru un program TV din luna martie: aproape 37% market share pentru Românii au talent, ceea ce înseamnă că aproape 40% dintre tinerii care aveau televizoarele deschise se uitau la Pro TV.
Pe locul secund erau Kanal D şi Survivor - 309.000 de privitori.
Încă un loc trei, şi la foarte mare distanţă, pentru Burlacul şi Antena 1 - 121.000 de urmăritori.
Audienta posturilor TV vineri, 26 martie, pe intervalul Românii au talent (20:30-23:10), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 2.455.000 | 13.9 | 29.7 |
2 | Kanal D | 1.971.000 | 11.2 | 23.9 |
3 | Antena 1 | 464.000 | 2.6 | 5.6 |
4 | Romania TV | 380.000 | 2.1 | 4.6 |
5 | Antena 3 | 264.000 | 1.5 | 3.2 |
6 | TVR 1 | 239.000 | 1.4 | 2.9 |
7 | Pro 2 | 145.000 | 0.8 | 1.8 |
8 | Happy Channel | 131.000 | 0.7 | 1.6 |
9 | Pro Cinema | 110.000 | 0.6 | 1.3 |
10 | National TV | 108.000 | 0.6 | 1.3 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV vineri, 26 martie, pe intervalul Românii au talent (20:30-23:10), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.305.000 | 13.6 | 31.2 |
2 | Kanal D | 818.000 | 8.5 | 19.5 |
3 | Antena 1 | 252.000 | 2.6 | 6.0 |
4 | Romania TV | 192.000 | 2.0 | 4.6 |
5 | Antena 3 | 169.000 | 1.8 | 4.0 |
6 | TVR 1 | 112.000 | 1.2 | 2.7 |
7 | Happy Channel | 83.000 | 0.9 | 2.0 |
8 | Pro 2 | 74.000 | 0.8 | 1.8 |
9 | Diva | 68.000 | 0.7 | 1.6 |
10 | Digi 24 | 60.000 | 0.6 | 1.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV vineri, 26 martie, pe intervalul Românii au talent (20:30-23:10), pe segmentul COMERCIAL (urban 18-49):
COMERCIAL 18-49 | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 490.000 | 11.6 | 36.1 |
2 | Kanal D | 309.000 | 7.3 | 22.7 |
3 | Antena 1 | 121.000 | 2.9 | 8.9 |
4 | Pro 2 | 32.000 | 0.8 | 2.4 |
5 | TVR 1 | 29.000 | 0.7 | 2.1 |
6 | Diva | 27.000 | 0.6 | 2.0 |
7 | Digi 24 | 23.000 | 0.6 | 1.7 |
8 | Romania TV | 22.000 | 0.5 | 1.6 |
9 | National TV | 19.000 | 0.4 | 1.4 |
10 | Happy Channel | 18.000 | 0.4 | 1.3 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV vineri, 26 martie, pe intervalul Românii au talent (20:30-23:10), pe noul segment COMERCIAL (naţional 21-54):
COMERCIAL 21-54 ABCD | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 978.000 | 14.1 | 34.5 |
2 | Kanal D | 680.000 | 9.8 | 24.0 |
3 | Antena 1 | 182.000 | 2.6 | 6.4 |
4 | TVR 1 | 79.000 | 1.1 | 2.8 |
5 | Romania TV | 70.000 | 1.0 | 2.5 |
6 | Pro 2 | 53.000 | 0.8 | 1.9 |
7 | Antena 3 | 42.000 | 0.6 | 1.5 |
8 | Digi 24 | 41.000 | 0.6 | 1.5 |
9 | Diva | 39.000 | 0.6 | 1.4 |
10 | National TV | 35.000 | 0.5 | 1.2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
Comentarii
Televiziunea NOVA din Cehia își promovează aceași platformă de streaming exact ca si PRO TV :Voyo
Si culmea are acelasi logo
Si sa precizam ca Nova deține si formatul te cunosc de undea
Deoarece chefi la cuțite nu poate avea 2 sezoane in acelasi an,ca e moarte curată in audiența si in formatul emisiunii
Next Star a mai fost și tot așa audiențe scăzute a avut iar Asia Expres nu s-a auzit nimic ca ar începe și oricum nu pot cât e CORONA că-ți nu poți avea contact cu persoane străine și e periculos