AUDIENŢE. Cifre interesante joi seară. Duelul în audienţe s-a dat între Pro TV şi Kanal D, iar supriza serii a fost că Survivor a depăşit Las Fierbinţi la nivelul întregii ţări.
Serialul de comedie de la Pro TV şi-a menţinut, însă, supremaţia în mediul urban şi pe segmentul tânăr. În linii mari, dinamica serii a fost următoarea:
- Pro TV a fost lider detaşat, pe toate segmentele de public, cu Ştirile de la 19:00. Când a început Las Fierbinţi a pierdut poziţia de lider la nivel naţional, în faţa Survivor.
- Pe de altă parte, Kanal D a început seara pe locul doi cu Survivor, dar a recuperat publicul mai ales după ce s-a terminat şi Las Fierbinţi.
De notat şi că Antena 1, cu serialul Adela (20:30-22:25), a ocupat locul doi în toată ţara, dar a fost pe trei la oraşe şi pe segmentul comercial.
Vezi şi cifrele de săptămâna trecută: Pro TV şi Kanal D, cele mai urmărite televiziuni joi seara. Las Fierbinţi, programul serii. Survivor a pierdut tinerii. Adela, tot pe trei
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară, pe intervalul serialului Las Fierbinţi (20:30-21:25):
1. Las Fierbinti pierde ţara
Naţional. Pro TV a pierdut, joi seara, poziţia de lider la nivel naţional, cu serialul Las Fierbinţi. De altel, este unul dintre rarele momente în care Pro TV e surclasat cu Las Fierbinţi. Cu toate acestea, cifrele producţiei au fost mari: 1,8 milioane de telespectatori din toată ţara s-au uitat în fiecare minut la Las Fierbinţi.
Pe interval, lider era Kanal D cu Survivor. Postul Dogan a atras o medie de peste 2,1 milioane de persoane în fiecare minut.
Antena 1 a completat podiumul, pe intervalul Las Fierbinţi, cu o medie de aproximativ 1,3 milioane de privitori.
Urban. Pro TV a atras mai mulţi oameni din mediul urban. A fost lider, cu Las Fierbinţi, producţie urmărită de aproape un milion de telespectatori pe minut.
Pe locul doi s-a clasat Kanal D, care a adunat o medie de 866.000 de privitori pe minut. Locul trei a aparţinut Antenei 1, cu aproape 600.000 de telespectatori.
Comercial. Tinerii au pus Pro TV pe primul loc. Las Fierbinţi a fost urmărit de 372.000 de persoane tinere, în fiecare minut. Cu puţin peste 300.000 de tineri, pe locul doi, s-a clasat Kanal D.
Antena 1 a fost al treilea post din top, pe interval, cu o medie de aproape 260.000 de telespectatori tineri.
Audienta posturilor TV joi, 18 martie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 2.161.000 | 12.2 | 23.1 |
2 | Pro TV | 1.849.000 | 10.5 | 19.8 |
3 | Antena 1 | 1.339.000 | 7.6 | 14.3 |
4 | Romania TV | 455.000 | 2.6 | 4.9 |
5 | Antena 3 | 414.000 | 2.3 | 4.4 |
6 | National TV | 199.000 | 1.1 | 2.1 |
7 | Pro Cinema | 192.000 | 1.1 | 2.1 |
8 | TVR 1 | 146.000 | 0.8 | 1.6 |
9 | Happy Channel | 137.000 | 0.8 | 1.5 |
10 | Digi 24 | 126.000 | 0.7 | 1.3 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 18 martie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 955.000 | 10.0 | 20.8 |
2 | Kanal D | 866.000 | 9.0 | 18.8 |
3 | Antena 1 | 583.000 | 6.1 | 12.7 |
4 | Antena 3 | 270.000 | 2.8 | 5.9 |
5 | Romania TV | 266.000 | 2.8 | 5.8 |
6 | Happy Channel | 96.000 | 1.0 | 2.1 |
7 | Digi 24 | 91.000 | 0.9 | 2.0 |
8 | Diva | 82.000 | 0.9 | 1.8 |
9 | National TV | 81.000 | 0.8 | 1.8 |
10 | TVR 1 | 72.000 | 0.8 | 1.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 18 martie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), pe segmentul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 372.000 | 8.8 | 24.4 |
2 | Kanal D | 305.000 | 7.3 | 20.0 |
3 | Antena 1 | 258.000 | 6.1 | 16.9 |
4 | Antena 3 | 40.000 | 1.0 | 2.6 |
5 | Digi 24 | 37.000 | 0.9 | 2.4 |
6 | Romania TV | 27.000 | 0.6 | 1.7 |
7 | TVR 1 | 25.000 | 0.6 | 1.7 |
8 | DigiSport 1 | 24.000 | 0.6 | 1.6 |
9 | Diva | 23.000 | 0.5 | 1.5 |
10 | National TV | 21.000 | 0.5 | 1.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
2. Survivor, lider trei ore şi jumătate
Naţional. Kanal D a fost liderul serii, când vorbim de media celor trei ore şi jumătate de Survivor. Aproape două milioane de persoane s-au uitat, în fiecare minut, la show-ul din Dominicană.
Pe intervalul Survivor, Pro TV a fost pe doi, cu o medie de 1,2 milioane de persoane pe minut. Antena 1 a completat podiumul, cu puţin peste un milion de persoane pe interval.
Urban. Topul s-a menţinut şi în mediul urban. Kanal D a fost lider, iar Survivor a fost urmărit de peste 800.000 de oameni din mediul urban.
Pro TV a ocupat locul doi pe interval, cu peste 600.000 de persoane pe minut. De pe trei, Antena 1 a atras aproape jumătate de milion de telespectatori.
Comercial. Tinerii s-au uitat în număr mare la Survivor. Aproximativ 300.000 de persoane au fost, în medie, pe Kanal D în cele trei ore şi jumătate de emisiune.
Pro TV a ocupat locul doi, iar pe intervalul Survivor a adunat o medie de 291.000 de tineri.
Antena 1 s-a clasat pe trei, cu 200.000 de persoane pe minut.
Audienta posturilor TV joi, 18 martie, pe intervalul Survivor (20:00-23:35), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 1.980.000 | 11.2 | 23.9 |
2 | Pro TV | 1.235.000 | 7.0 | 14.9 |
3 | Antena 1 | 1.025.000 | 5.8 | 12.4 |
4 | Antena 3 | 482.000 | 2.7 | 5.8 |
5 | Romania TV | 470.000 | 2.7 | 5.7 |
6 | National TV | 288.000 | 1.6 | 3.5 |
7 | Pro Cinema | 152.000 | 0.9 | 1.8 |
8 | DigiSport 1 | 129.000 | 0.7 | 1.6 |
9 | TVR 1 | 126.000 | 0.7 | 1.5 |
10 | Happy Channel | 119.000 | 0.7 | 1.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 18 martie, pe intervalul Survivor (20:00-23:35), în mediul urban URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 811.000 | 8.5 | 19.6 |
2 | Pro TV | 617.000 | 6.4 | 14.9 |
3 | Antena 1 | 465.000 | 4.9 | 11.2 |
4 | Antena 3 | 321.000 | 3.3 | 7.7 |
5 | Romania TV | 256.000 | 2.7 | 6.2 |
6 | National TV | 133.000 | 1.4 | 3.2 |
7 | Happy Channel | 81.000 | 0.8 | 2.0 |
8 | Digi 24 | 76.000 | 0.8 | 1.8 |
9 | DigiSport 1 | 76.000 | 0.8 | 1.8 |
10 | Diva | 65.000 | 0.7 | 1.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 18 martie, pe intervalul Survivor (20:00-23:35), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 306.000 | 7.3 | 21.4 |
2 | Pro TV | 291.000 | 6.9 | 20.3 |
3 | Antena 1 | 209.000 | 5.0 | 14.6 |
4 | Antena 3 | 50.000 | 1.2 | 3.5 |
5 | DigiSport 1 | 33.000 | 0.8 | 2.3 |
6 | National TV | 30.000 | 0.7 | 2.1 |
7 | Romania TV | 29.000 | 0.7 | 2.0 |
8 | Digi 24 | 26.000 | 0.6 | 1.8 |
9 | TVR 1 | 20.000 | 0.5 | 1.4 |
10 | Diva | 19.000 | 0.4 | 1.3 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii
Postacule cap de guma, dar Antenuta ta ce face duminica cu Bucatarii ? Locul 3 comercial 2 saptamani la rand.
Cand iti faci curaj sa comentezi pe stirile respective ?
Plangi nu ? Hi hi hi !
Pai doar e o regie, o facatura de emisiune. Ce nu face Antenuta pentru zero si ceva audienta. Vai de Mile mile...
Postacule cap de guma, cand ne zici de pensionarii antenisti ? Hai postacule, curaj !
De Adelinara ce ne mai spui ?
Mile postacul devastat. Plange de ciuda si de oftica !
Mile mile Aberantu Specialistu Putina Razvan in genunchi !
Si Antenuta ta ce a facut miercuri seara cu Umorul Sec ? Nu ne zici ca a scazut Antenuta fata de saptamana trecuta ?
Pana una alta, Antenuta iar locul 3 comercial aseara, in aproape 4 ore. Dezastru. Hi hi hi !
Adelinara sub Profu' pe comercial. Dezastru mare !