Skip to main content

AUDIENŢE. Duel strâns între Las Fierbinţi şi Survivor, joi seara. Pro TV a câştigat cu serialul de comedie, dar şi Kanal D a fost lider cu show-ul din Dominicană

 
Foto: Kanal D
Foto: Kanal D

Audienţe. Ce programe au ales românii joi seara? Răspunsul: Las Fierbinţi şi Survivor. Pro TV şi Kanal D au dus o bătălie strânsă pe intervalul serialului de comedie, în timp ce postul Dogan era lider detaşat în cele patru ore ale show-ului din Dominicană.

Publicitate

Detalii, în continuare:

Pro TV a stat pe primul loc joi seară doar pe intervalul Las Fierbinţi. Serialul de comedie a câştigat, la limită, pe toate segmentele de public în duelul cu Survivor. Aproximativ 2.071.000 de români s-au uitat la episodul de aseară.

Pe Kanal D, cu Survivor pe interval, erau 2.046.000 de telespectatori. Show-ul prezentat de Daniel Pavel a stat pe locul doi cât timp a rulat Las Fierbinţi, la mică diferenţă, dar s-a instalat confortabil pe primul loc, pe propriul interval de patru ore.

Antena 1 miza pe noi episoade din Adela, ceea ce a însemnat un nou loc trei pentru postul Intact.

Paginademedia.ro vă prezintă în contiunuare audienţele de aseară:

1. Las Fierbinţi vs Survivor - duel strâns pentru primul loc

Naţional. Las Fierbinţi şi Survivor au dat duelul serii de joi. Pro TV şi Kanal D s-au luptat pentru primul loc, pe intervalul serialului de comedie. Postul din Pache Protopopescu a câştigat duelul cu 2.071.000 de telespectatori.

La foarte mică diferenţă s-a clasat Kanal D, cu Survivor. Aproximativ 2.046.000 de români urmăreau episodul de aseară. Antena 1 se clasa pe locul trei, dar la mare distanţă - 1.248.000 de privitori.

Urban. Acelaşi lider şi la oraşe - Pro TV. Diferenţa dintre Las Fierbinţi şi Survivor a fost, însă, ceva mai mare. La serialul de comedie se uitau 947.000 de telespectatori, iar la Survivor 898.000.

Podiumul serii l-a completat Antena 1, cu serialul Adela - 542.000 de urmăritori.

Comercial. Tinerii, între Las Fierbinţi şi Survivor. Din nou un duel strâns pentru primul loc, aseară. Pro TV a mai bifat un succes cu 352.000 de telespectatori tineri, în medie.

Kanal D ocupa locul secund cu 344.000 de privitori, iar pe trei se clasa Antena 1 - 218.000 de urmăritori.

Audienta posturilor TV joi, 4 martie, pe intervalul serialului Las Fierbinţi (20:30-21:25), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 2.071.000 11.7 22.8
2 Kanal D 2.046.000 11.6 22.5
3 Antena 1 1.248.000 7.1 13.7
4 Romania TV 441.000 2.5 4.8
5 Antena 3 339.000 1.9 3.7
6 DigiSport 1 215.000 1.2 2.4
7 Pro Cinema 211.000 1.2 2.3
8 TVR 1 163.000 0.9 1.8
9 Pro 2 157.000 0.9 1.7
10 Diva 138.000 0.8 1.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 4 martie, pe intervalul serialului Las Fierbinţi (20:30-21:25), la nivel URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 947.000 9.9 21.3
2 Kanal D 898.000 9.4 20.2
3 Antena 1 542.000 5.7 12.2
4 Romania TV 227.000 2.4 5.1
5 Antena 3 226.000 2.4 5.1
6 DigiSport 1 127.000 1.3 2.9
7 Happy Channel 99.000 1.0 2.2
8 Diva 89.000 0.9 2.0
9 Digi 24 84.000 0.9 1.9
10 TVR 1 79.000 0.8 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 4 martie, pe intervalul serialului Las Fierbinţi (20:30-21:25), la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 352.000 8.3 24.0
2 Kanal D 344.000 8.1 23.5
3 Antena 1 218.000 5.2 14.9
4 DigiSport 1 38.000 0.9 2.6
5 Digi 24 37.000 0.9 2.5
6 AXN 32.000 0.8 2.2
7 Pro Cinema 27.000 0.6 1.8
8 AMC 26.000 0.6 1.7
9 Disney Junior 25.000 0.6 1.7
10 Comedy Central 24.000 0.6 1.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

2. Survivor, imbatabil timp de patru ore

Naţional. Survivor nu a avut probleme pe intervalul de patru ore. Duelul dintre Războinici şi Faimoşi era urmărit de mai bine de 1,9 milioane de telespectatori, la nivelul întregii ţări.

Pro TV a mers bine cât a rulat Las Fierbinţi, dar cu Profu şi Pe bune?! postul din Pache Protopopescu a pierdut din public. Puţin peste 1,2 milioane de privitori s-au uitat pe Pro TV, pe intervalul Survivor. Antena 1 ocupa locul al treilea, cu 920.000 de urmăritori, în medie.

Urban. Survivor a prins şi la oraşe. Show-ul prezentat de Daniel Pavel era urmărit de 840.000 de telespectatori, în medie, iar Kanal D încheia seara pe primul loc.

Pro TV s-a clasat pe locul secund cu 604.000 de privitori, iar Antena 1 era pe locul trei - 395.000 de urmăritori.

Comercial. Tinerii au ales Survivor. Show-ul filmat în Dominicană bifa un succes şi pe acest interval, cu 317.000 de telespectatori.

Pe a doua poziţie era tot Pro TV - 272.000 de urmăritori, iar podiumul l-a completat Antena 1 - 163.000 de privitori.

Audienta posturilor TV joi, 4 martie, pe intervalul show-ului Survivor (20:00-00:05), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 1.927.000 10.9 25.5
2 Pro TV 1.205.000 6.8 16.0
3 Antena 1 920.000 5.2 12.2
4 Romania TV 375.000 2.1 5.0
5 Antena 3 359.000 2.0 4.8
6 DigiSport 1 156.000 0.9 2.1
7 Pro Cinema 152.000 0.9 2.0
8 Prima TV 134.000 0.8 1.8
9 Pro 2 130.000 0.7 1.7
10 Happy Channel 128.000 0.7 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 4 martie, pe intervalul show-ului Survivor (20:00-00:05), la nivel URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 840.000 8.8 22.0
2 Pro TV 604.000 6.3 15.8
3 Antena 1 395.000 4.1 10.4
4 Antena 3 248.000 2.6 6.5
5 Romania TV 189.000 2.0 5.0
6 DigiSport 1 90.000 0.9 2.4
7 Happy Channel 85.000 0.9 2.2
8 Prima TV 79.000 0.8 2.1
9 Digi 24 68.000 0.7 1.8
10 Diva 65.000 0.7 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 4 martie, pe intervalul show-ului Survivor (20:00-00:05), la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 317.000 7.5 23.9
2 Pro TV 272.000 6.4 20.5
3 Antena 1 163.000 3.9 12.3
4 DigiSport 1 32.000 0.8 2.4
5 Antena 3 30.000 0.7 2.3
6 AMC 27.000 0.6 2.0
7 Digi 24 27.000 0.6 2.0
8 AXN 26.000 0.6 1.9
9 Pro Cinema 20.000 0.5 1.5
10 Comedy Central 18.000 0.4 1.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Gandacescu Gandacescu
    Chefi 9 fierbintenii 8 survivor 8 ha

    Si marti ce s-a intamplat postacule ? Fierbintenii 11, Bucatarii 8, iar aseara Survivor 7, dublu fata de Burlacul tau.
  • Mile Mile
    Chefi 9 fierbintenii 8 survivor 8 ha
  • Mingelescu Mingelescu
    Sa nu uitam sa mentionam ca ieri, pe toata ziua, Pro TV lider detasat cu 22.8% share comercial. Kanal D locul 2 cu 15.8%, iar Antenuta un loc 3 cu 14.1%. Dezastru pentru postaculeMile mile Specialistu Aberantu Putina R.
  • Soparlescu Soparlescu
    Lasă, vorbește de scăderi, chefi fac același rating ca sezonul trecut , iar fierbintenii și talentosii sub ha

    Care sezonul trecut postacule ? Nu compara cu sezonul de iarna, cel inceput in august-septembrie. Compara cu cel inceput in februarie-martie postacule.
  • Soparlescu Soparlescu
    Multumesc Sabina. Asa mai aflam si noi audientele stirilor. Ca site-ul asta, doarme...

    Știrile PRO TV de la ora 19:00 au fost lider incontestabil de audiență și au înregistrat 7.4 puncte de rating și 27% cotă de piață, pe segmentul de target comercial, format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, din mediul urban, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 4.5 puncte de rating și 16.4% share.

    Deci Stirile Pro TV ora 19:00, mai mereu au dublu comercial fata de Obositorul lui Mile.

    n intervalul orar 19:00 – 20:26, PRO TV a înregistrat 10.2 puncte de audiență și 28.7% share pe segmentul de public 21-54 național ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziția a doua înregistra 6.2 puncte de rating și 17.3% share.

    Dezastru pe postacii Mile mile Specialistu Aberantu !
  • Pasarescu Pasarescu
    De menționat scăderi la postaci , creșteri la adela, pai cand va mai fi lider doar lideri , jadorel e oricum la nivel fierbinte

    Cresteri de doar 0 si ceva pe comercial ? Ha ha ha, ce cresteri... Tot a avut dublu comercial Pro TV peste Antenuta ta, in 4 ore. Plangi de oftica !
  • Pasarescu Pasarescu
    Postac antena e lider 4 zile 9 rating, la voi o zi vineri sunteti, esti suparat , nu ati avut răbdare să înceapă chefi ha

    Unde lider postacule ? La tine daca esti pe locul 1 intre 20:30-23:30, inseamna ca esti lider 4 zile postacule ?
    Lider inseamna sa fi pe toata ziua. Vezi pe Thematic cap de guma. Antenuta lidera toata ziua doar luni. Pro TV lider marti, miercuri si joi pe toata ziua. Unde vezi tu Antenuta lidera 4 zile din 7 ?
    Si ieri pe toata ziua Antenuta locul 3. Plangi !
  • Pasarescu Pasarescu
    Ce se intampla la postaci , asa ceva nu se pomenește, cum să faci rating la fierbinteni asa mic , bravo jador ha

    Pai si Antenuta cum sa faca asa mic postacule ? De la 10 comercial luni, sa scazi la 5 ? La jumatate ? Vai, plange postacul...
    Fierbinteni mic ? Pai a fost peste Bucatarii tai marti. Ai uitat postacule ?
  • Pasarescu Pasarescu
    Vai nici duminica , luni , marți, miercuri, joi postaci nu sunt lideri, iar acum scăderi la fierbinteni ce se intampla

    Dar marti cand Fierbintenii au fost peste Bucatarii tai unde erai postacule ?
    Pai si Antenuta ta a fost lidera postacule ? A prins locul 3 in 4 ore pe comercial. Aici dezastru mare. Nu postacule ?
    Nu a prins pozitia de lider ? Vezi pe Thematic postacule. Pro TV lider detasat comercial cu 22.8%, Kanal D pe 2, Antenuta doar pe 3.
  • Pasarescu Pasarescu
    Nu exista asa ceva

    Antenuta umilita, nu zici nimic postacule ? Luni 10 comercial, marti 9-10, miercuri pe la 7-8. Aseara, a scazut la 4-5. Asa putin ? Dezastru...
  • andipanda andipanda
    ***
  • Xenox Xenox
    Milică, mamă, eu nu am despre ce să vorbesc. Că eu nu mă uit la TV... Nu mă uit. Sunt sărac și nu am TV, doar intru pe aici, să mai văd o știre, alta...
  • NuContează NuContează
    Nu vă pierdeți timpul fraților cu Mile, omul trăiește în bula lui, întelege doar ce vrea. Nu-i mai dați atenție.
  • Sabina Sabina
    Joi seară, Știrile PRO TV de la ora 19:00 au fost lider incontestabil de audiență și au înregistrat 7.4 puncte de rating și 27% cotă de piață, pe segmentul de target comercial, format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, din mediul urban, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 4.5 puncte de rating și 16.4% share. Pe targetul comercial național, lucrurile au stat la fel.

    În intervalul orar 19:00 – 20:26, PRO TV a înregistrat 10.2 puncte de audiență și 28.7% share pe segmentul de public 21-54 național ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziția a doua înregistra 6.2 puncte de rating și 17.3% share. La nivel național, peste 1.8 milioane de telespectatori au urmărit Știrile PRO TV prezentate de Andreea Esca.

    Aseară, Las Fierbinți a fost din nou lider absolut de audiență. Producția a înregistrat o medie de 8.3 puncte de rating și 24% share, pe segmentul de public comercial, format din persoane cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, din mediul urban. În ceea ce priveste segmentul de public comercial național, PRO TV a înregistrat 11 puncte de rating și 25.6% share, în rândul publicului cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din întreaga țară, din categoriile ESOMAR ABCD. Aproape 2.1 milioane de telespectatori au urmărit aseară serialul Las Fierbinți, la nivel național.
  • Mile Mile
    Lasă, vorbește de scăderi, chefi fac același rating ca sezonul trecut , iar fierbintenii și talentosii sub ha

Trimite un comentariu

sus