Aplicaţia audio Clubhouse va sărbători, în luna aprilie, un an de la lansare. Potrivit App Annie, care oferă date despre aplicaţii, Clubhouse are aproape 13 milioane de descărcări, notează SocialMediaToday.
Descărcările vin doar de pe dispozitivele iOS, acolo unde este disponibil (momentan) Clubhouse. Curând va fi şi pe Android.
Americanii folosesc cel mai des Clubhouse. Aplicaţia a fost descărcată de 3,2 milioane de oameni. Pe locul secund se află Japonia - 1,8 milioane de descărcări, iar podiumul este completat de Germania - 735.000.
În România, potrivit unui studiu Digitas România şi Publicis Media, Clubhouse avea 74.175 de utilizatori în mediul urban, în luna februarie, după cum Paginademedia.ro a scris AICI.
Topul ţărilor unde este folosită aplicaţia Clubhouse (via SocialMediaToday):
- 1. Statele Unite ale Americii: 3,2 milioane de descărcări
- 2. Japonia: 1,8 milioane
- 3. Germania - 735.000
- 4. Brazilia - 615.000
- 5. Rusia - 540.000
- 6. Malaezia - 567.000
- 7. Italia - 435.000
- 8. Marea Britanie - 397.000
- 9. Coreea de Sud - 387.000
- 10. Turcia - 363.000
Clubhouse va finanţa creatorii de conţinut
Aplicaţia audio Clubhouse vine în ajutorul creatorilor de conţinut. Le oferă o bursă lunară pentru a dezvolta programe pe platformă, după cum Pagiandemedia.ro a scris AICI.
Noul program se numeşte „Clubhouse Creator First” şi a deschis o sesiune de înscrieri până pe 31 martie. În total vor fi selectaţi 20 de creatori de conţinut audio.
Creatorii vor primi, în cadrul programului, echipamente precum: un iPhone, o pereche de căşti AirPod Pro sau un iRing (pentru a conecta iPhone-ul la echipamente audio sau PC).
Clubhouse a pregătit şi burse lunare pentru creatorii de conţinut selectaţi.
Trimite un comentariu