Skip to main content

COMUNICAT. Alege asumat un oraş curat - 1,7 tone de chiştoace colectate şi valorificate energetic în 2020

 
COMUNICAT. Alege asumat un oraş curat - 1,7 tone de chiştoace colectate şi valorificate energetic în 2020

COMUNICAT. 1,7 tone de chiştoace au fost colectate selectiv şi valorificate energetic în Bucureşti, Constanţa şi Iaşide la debutul campaniei ALEGE ASUMAT UN ORAŞ CURAT. Demarat la finalul lui 2019, proiectul ALEGE ASUMAT UN ORAŞ CURAT este o iniţiativă a British American Tobacco în parteneriat cu Green Academy şi Primăria Sectorului 3 al Capitalei, Primăria Municipiului Constanţa şi Primăria Municipiului Iaşi.

Publicitate

Campania ALEGE ASUMAT UN ORAŞ CURAT derulată de BAT subliniază atât importanţa alegerilor informate şi asumate, cât şi impactul pe care acestea îl au asupra mediului şi a comunităţii.

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.

În cadrul campaniei ALEGE ASUMAT UN ORAŞ CURAT, fumătorii din Sectorul 3 al Capitalei şi municipiile Constanţa şi Iaşi sunt invitaţi să arunce chiştoacele în scrumiere stradale speciale şi astfel să voteze pentru lucruri inedite ca „pizza sau hamburger?”, „trezit de dimineaţă sau culcat târziu în noapte?”, „ochelari de soare sau ochelari de ski?”. În total, BAT a creat şi instalat 700 de scrumiere stradale în cele 3 oraşe partenere.

„Ne-am asumat reducerea impactului industriei noastre asupra mediului şi acest lucru este evident în iniţiativele din cadrul programului Alege Asumat un Oraş Curat: de la crearea infrastructurii pentru colectarea şi valorificarea energetică a chiştoacelor, la programul de colectare şi reciclare a versiunilor anterioare ale glo, dispozitivul dezvoltat de BAT pentru încălzirea tutunului.

Le mulţumim celor care înţeleg importanţa gesturilor simple, dar responsabileşi suntem mândri că, împreună cu ei, am împiedicat 1,7 tone de chiştoace să ajungă pe stradă”, a declarat Ileana Dumitru, Director juridic şi relaţii publice, Aria Europa Centrală şi de Sud din cadrul British American Tobacco.

Mucurile de ţigară colectate în recipientele stradale specialesunt ridicate de operatorul de salubritate în containere de plastic cu capac şi transportate la staţia de sortare, de unde sunt transportate împreună cu alte deşeuri nereciclabile către fabrici de ciment în vederea valorificării prin incinerare cu recuperare energetică. Valorificarea energetică a chiştoacelor este o tehnologie dezvoltată recent, cu exemple de succes în state precum Canada şi Statele Unite ale Americii, dar şi în câteva state din Europa precum Franţa, Germania sau Marea Britanie.

„Am încurajat şi încurajăm un stil de viaţă sănătos şi promovăm asta printr-o serie de proiecte, ca de exemplu, construcţia de terenuri de sport în aer liber, a sălilor de sport sau a bazinelor de înot. Dar fiecare dintre noi are alegerile sale personale, iar sarcina autorităţilor locale este de a veni în preîntâmpinarea nevoilor fiecărui cetăţean în parte.

Şi din acest motiv, am apreciat încă de la început propunerea formulată de British American Tobacco în parteneriat cu Green Academy, aceea ca Sectorul 3 să fie primul care să găzduiască proiectul ALEGE ASUMAT UN ORAŞ CURAT.

Avem un dublu câştig: pe de o parte, responsabilizarea cetăţenilor şi asigurarea condiţiilor optime pentru depozitarea tuturor tipuri de deşeuri, pe de alta, valorificarea energetică a chiştoacelor strânse, adică un exemplu excelent pentru ceea ce înseamnă economie circulară.

Cu siguranţă, este un proiect ce trebuie continuat şi extins şi, chiar dacă începutul este dificil, iar mentalităţile sunt cel mai greu de schimbat, sunt încrezător că această campanie îşi poate demonstra eficienţa şi în continuare. Curăţenia şi civilizaţia ţin de fiecare dintre noi şi este datoria noastră să responsabilizăm şi să ne responsabilizăm”, a declarat Robert Negoiţă, primarul Sectorului 3 din Bucureşti.

„Proiectul ALEGE ASUMAT UN ORAŞ CURAT, un concept al British American Tobacco în parteneriat cu Green Academy, se desfăşoară de 1 an şi la Iaşi. Ieşenii au primit bine acest proiect şi speranţa noastră este să vedem cât mai puţinechiştoace pe străzi. Avem în vedere şi locurile de aşteptare pentru taxi”, a declarat Mihai Chirică, primarul Municipiului Iaşi.

„Nefiind fumător, nu am avut ocazia să folosesc scrumierele stradale din proiectul Alege asumat un oraş curat, însă apreciez creativitate cu care BAT i-a convins pe constănţeni să facă această alegere.

Un efort individual minor are un impact major când îl multiplicăm la scara întregului oraş. Vreau să extind abordarea creativă cu mesaje simple, de impact, pentru a îndemna constănţenii să nu mai arunce niciodată nimic pe jos”, a declarat Vergil Chiţac, primarul Municipiului Constanţa.

Campania reflectă misiuneaasumată de BAT de a construi un viitor mai bun pentru consumatori, angajaţi şi societate, precum şi angajamentul de a utiliza mai puţin plastic, de a genera mai puţine deşeuri şi de a recicla mai mult.

În acest sens, BAT îşi propune să colaboreze în mod susţinut cu consumatorii pentru creşterea nivelului deresponsabilitate faţă de mediu şi de comunitate.

Ce este secţiunea COMUNICATE:

În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus