INTERVIU. Flanco a lansat o nouă campanie de poziţionare de brand. De campania „La Flanco Îţi permiţi ce e mai bun” s-a ocupat agenţia de relaţii publice Premium Communication, cu care Flanco lucrează din 2012, dar şi agenţia Friends&TBWA, care a avut partea de creaţie.
Paginademedia.ro a stat de vorbă cu Adrian Preda, reprezentant al agenţiei Friends/TBWA, care s-a ocupat de creaţia spotului.
De ce s-a folosit acest slogan?
„Toate brandurile categoriei se duc în zona safe a preţurilor, preţ, preţ, preţ. Nu poţi fi relevant, atat timp cât te baţi în preţuri cu giganţii discounturilor. Şi atunci o schimbare de paradigmă e necesară”, explică Adrian Preda.
”Îţi permiţi ce-i mai bun” nu înseamnă cele mai bune produse posibile, la cel mai bun preţ. Ci ce-ţi trebuie ţie, la cel mai bun preţ”, punctează publicitarul.
De ce nu s-a folosit o vedetă în spot?
„Dacă nu există o legătură puternică între produs şi vedetă, publicul ţintă îşi va reaminti omul şi nu produsul”, mai spune Adrian Preda.
Interviul complet, în continuare:
Paginademedia.ro: Cum aţi gândit campania? De ce aţi ales acest mesaj pentru promovarea ei?
Adrian Preda (Friends&TBWA): Poziţionarea exista deja în brieful de pitch şi am rezonat cu ea, motiv pentru care am decis sa nu reinventăm roata. Cred că marele merit al strategiei (mă înclin, Dan Şendroiu) a fost să traducă în limbaj uzual această sintagmă. ”Îţi permiţi ce-i mai bun” nu înseamnă cele mai bune produse posibile, la cel mai bun preţ. Ci ce-ţi trebuie ţie, la cel mai bun preţ.
Paginademedia.ro: De ce a ales clientul Flanco să îşi schimbe abordarea, începând cu acest spot?
Adrian Preda (Friends&TBWA): „Pentru că Dragoş Sîrbu (nr.red. CEO-ul Flanco) a simţit pericolul ”bancului de sardine”. Toate brandurile categoriei se duc în zona safe a preţurilor, preţ, preţ, preţ. Nu poţi fi relevant, atat timp cât te baţi în preţuri cu giganţii discounturilor. Şi atunci o schimbare de paradigmă e necesară. Nu e vorba de preţ ”per se”, ci de ”ce-mi trebuie mie” sau de ”ce am eu nevoie”.
Paginademedia.ro: Spre deosebire de alte branduri, voi aţi ales să faceţi un spot fără vreun actor cunoscut sau o persoană publică. De ce?
Adrian Preda (Friends&TBWA): „Vedeta este ”easy way out”. Pericolul principal este ca vedeta să domine reclama. Dacă nu există o legătură puternică între produs şi vedetă, publicul ţintă îşi va reaminti omul şi nu produsul.”
VIDEO. Noul spot Flanco - „Îţi permiţi ce e mai bun”
CITEŞTE ŞI: INTERVIU. eMag, campanie nouă cu actorul Alex Bogdan. Care este mesajul? „Încurajăm oamenii să-şi analizeze băuturile pe care le consumă
Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
In magazin nu ni s-a adus la cunoștință de faptul că în momentul în care vrei să - Ți folosești voucher ul trebuie să cumperi un produs de 400 RON, din care se scade voucher ul.... Deci practic mai cheltuiești încă 200 RON ptr a beneficia de voucher.
NU poți cumpăra decât un produs... Nu două ca să cumulezi suma....
Sunt dezamăgit MAXIM de Flanco...
Am cumpărat și din..... Alt magazin beneficiind de un voucher în valoare de 150 RON.... Am putut cumpăra ORICE produs de suma respectiva... Fără să fiu obligat sa cumpăr un anumit produs sau dublul sumei...