Skip to main content

Care a fost impactul campaniei „Poartă mască”? Doar prin online, print şi outdoor, mesajele au ajuns la aproape 13 milioane de oameni

 
Care a fost impactul campaniei „Poartă mască”? Doar prin online, print şi outdoor, mesajele au ajuns la aproape 13 milioane de oameni

Primele concluzii şi rezultate ale campaniei „Poartă Mască”, demarată de Guvern în contextul pandemiei de Covid-19. Câţi oameni au fost „atinşi” de campania autorităţilor.

Publicitate

BRAT (Biroul Român de Audit Transmedia) a publicat date despre impactul campaniei pe radio, online, presă scrisă şi outdoor.

Campania a „atins” în outdoor, online şi print aproximativ 12,7 milioane oameni, arată datele BRAT.

Doar în online, campania a atins lunat peste 7,9 milioane de persoane. Coroborat cu banii care au mers către online, aproximativ 5 milioane de euro s-au dus către site-urile din România dinspre Guvern pentru acestă campanie.


Citeşte şi: Câţi bani se duc de la Guvern către site-uri. Peste 1,3 milioane doar la site-urile Pro TV, site-urile Realităţii şi compania lui Radu Budeanu


Impactul campaniei „Poartă Mască”, pe scurt:

-În mediul ONLINE, campania s-a desfăşurat în perioada 12 iunie – 31 decembrie 2020, prin afişarea de peste 3,14 miliarde de ori a bannerelor campaniei, în aproximativ 300 de site-uri. Campania a atins lunar peste 7,9 milioane de persoane cu vârste între 14 şi 74 de ani.

-În PRESA SCRISĂ tipărită, campania s-a desfăşurat în perioada 17 iunie – 31 decembrie 2020, prin publicarea a aproximativ 9.000 de machete în aproximativ 200 de publicaţii, fie locale sau naţionale, cea mai mare proporţie a machetelor fiind difuzată în cotidiene locale. Campania a atins peste 5,4 milioane de persoane, cu vârste între 14 şi 74 de ani.

-Pentru PANOTAJ OUTDOOR, campania s-a desfăşurat în perioada 3 iulie – 31 decembrie 2020, prin decorarea a aproximativ 1.500 feţe suport ale panourilor publicitare incluse în campanie, 27% în Bucureşti, 30% în oraşe cu peste 200.000 locuitori şi 43% în restul oraşelor. Campania OOH a atins, lunar, în 11 dintre cele mai mari oraşe din România, peste 2,3 milioane de persoane cu vârste între 14 şi 74 de ani.

-În cadrul STAŢIILOR RADIO naţionale, campania s-a desfăşurat în perioada 7 iunie – 31 decembrie 2020, prin difuzarea de aproximativ 30.000 de ori a spoturilor aferente Campaniei, la 10 staţii radio naţionale

Concluzia BRAT este următoarea:

„Din experienţa noastră profesională, considerăm că obiectivele de comunicare ale campaniei au fost îndeplinite cu succes din punctul de vedere al acoperirii audienţei vizate”, spun oficialii organizaţiei.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus