Primele concluzii şi rezultate ale campaniei „Poartă Mască”, demarată de Guvern în contextul pandemiei de Covid-19. Câţi oameni au fost „atinşi” de campania autorităţilor.
BRAT (Biroul Român de Audit Transmedia) a publicat date despre impactul campaniei pe radio, online, presă scrisă şi outdoor.
Campania a „atins” în outdoor, online şi print aproximativ 12,7 milioane oameni, arată datele BRAT.
Doar în online, campania a atins lunat peste 7,9 milioane de persoane. Coroborat cu banii care au mers către online, aproximativ 5 milioane de euro s-au dus către site-urile din România dinspre Guvern pentru acestă campanie.
Citeşte şi: Câţi bani se duc de la Guvern către site-uri. Peste 1,3 milioane doar la site-urile Pro TV, site-urile Realităţii şi compania lui Radu Budeanu
Impactul campaniei „Poartă Mască”, pe scurt:
-În mediul ONLINE, campania s-a desfăşurat în perioada 12 iunie – 31 decembrie 2020, prin afişarea de peste 3,14 miliarde de ori a bannerelor campaniei, în aproximativ 300 de site-uri. Campania a atins lunar peste 7,9 milioane de persoane cu vârste între 14 şi 74 de ani.
-În PRESA SCRISĂ tipărită, campania s-a desfăşurat în perioada 17 iunie – 31 decembrie 2020, prin publicarea a aproximativ 9.000 de machete în aproximativ 200 de publicaţii, fie locale sau naţionale, cea mai mare proporţie a machetelor fiind difuzată în cotidiene locale. Campania a atins peste 5,4 milioane de persoane, cu vârste între 14 şi 74 de ani.
-Pentru PANOTAJ OUTDOOR, campania s-a desfăşurat în perioada 3 iulie – 31 decembrie 2020, prin decorarea a aproximativ 1.500 feţe suport ale panourilor publicitare incluse în campanie, 27% în Bucureşti, 30% în oraşe cu peste 200.000 locuitori şi 43% în restul oraşelor. Campania OOH a atins, lunar, în 11 dintre cele mai mari oraşe din România, peste 2,3 milioane de persoane cu vârste între 14 şi 74 de ani.
-În cadrul STAŢIILOR RADIO naţionale, campania s-a desfăşurat în perioada 7 iunie – 31 decembrie 2020, prin difuzarea de aproximativ 30.000 de ori a spoturilor aferente Campaniei, la 10 staţii radio naţionale
Concluzia BRAT este următoarea:
„Din experienţa noastră profesională, considerăm că obiectivele de comunicare ale campaniei au fost îndeplinite cu succes din punctul de vedere al acoperirii audienţei vizate”, spun oficialii organizaţiei.
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Trimite un comentariu