Nume nou la coordonarea zonei de PR pentru Discovery şi Eurosport, în România şi în ţările din regiune. Noul PR Manager pentru Discovery este, din luna martie, Ioana Plopeanu.
Ioana Plopeanu a fost, până în vara anului trecut, în echipa de PR a postului Pro TV.
Din această poziţie la Discovery, Ioana Plopeanu coordonează atât relaţia cu presa, cât şi partea de Corporate PR şi Comunicare internă pentru Discovery şi Eurosport.
Plopeanu preia atribuţiile de coordonator al comunicării de la Anca Amariei, care a intrat în concediu de maternitate. Poziţia oficială: Publicity Manager, Factual&Sports Discovery EMEA (Europe Middle East&Africa)
Ioana Plopeanu, carte de vizită:
- 2015-2020: Pro TV. A intrat la Pro TV ca PR Coordinator, în 2015. A trecut apoi la poziţia de Senior PR Coordinator (Sunt celebru, scoate-mă de aici, Vocea României, Românii au talent şi Survivor). A urmat o perioadă de un an ca PR Manager, iar în portofoliul programelor de care s-a ocupat au intrat şi Ştirile Pro TV, Las Fierbinţi şi altele.
În ultimii trei ani la Pro TV, a fost Corporate Communication Manager.
- 2014: Senior PR Manager The Practice
- 2010-2014: Borţun Olteanu. A fost, pe rând, PR Executive, apoi PR Manager.
Comentarii
Criticul de film Ada Roseti a fost primul manager Discovery România și managerul pentru Europa de Sud-Est al posturilor Discovery.
Discovery a fost una din companiile care a fost interesată de preluarea tuturor stațiilor CME (CEETV), inclusiv a posturilor PRO din România
[însă firma care a reușit această preluare a fost fondul de investiții est-european cu sediul în Praga: PPF].