Skip to main content

Un fost PR la Pro TV, noul manager al comunicării Discovery

 
Un fost PR la Pro TV, noul manager al comunicării Discovery

Nume nou la coordonarea zonei de PR pentru Discovery şi Eurosport, în România şi în ţările din regiune. Noul PR Manager pentru Discovery este, din luna martie, Ioana Plopeanu.

Publicitate

Ioana Plopeanu a fost, până în vara anului trecut, în echipa de PR a postului Pro TV.

Din această poziţie la Discovery, Ioana Plopeanu coordonează atât relaţia cu presa, cât şi partea de Corporate PR şi Comunicare internă pentru Discovery şi Eurosport.

Plopeanu preia atribuţiile de coordonator al comunicării de la Anca Amariei, care a intrat în concediu de maternitate. Poziţia oficială: Publicity Manager, Factual&Sports Discovery EMEA (Europe Middle East&Africa)

Ioana Plopeanu, carte de vizită:

  • 2015-2020: Pro TV. A intrat la Pro TV ca PR Coordinator, în 2015. A trecut apoi la poziţia de Senior PR Coordinator (Sunt celebru, scoate-mă de aici, Vocea României, Românii au talent şi Survivor). A urmat o perioadă de un an ca PR Manager, iar în portofoliul programelor de care s-a ocupat au intrat şi Ştirile Pro TV, Las Fierbinţi şi altele.

În ultimii trei ani la Pro TV, a fost Corporate Communication Manager.

  • 2014: Senior PR Manager The Practice
  • 2010-2014: Borţun Olteanu. A fost, pe rând, PR Executive, apoi PR Manager.
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Adina Adina
    Poate asa se va renegocia si contractul cu Focus Sat (M7) DTH si vom avea din nou programele Discovery si Eurosport in grila operatorului de servicii prin satelit, programe care au fost scoase din pachetul FS de mai bine de o luna de zile, si chiar pe acest motiv: comunicare si negociere proasta cu grupul Discovery. Succes !
  • Sabina Sabina
    Succes ,Ioana .
  • Maximilian Luca Maximilian Luca
    Și primii manageri ai Discovery RO au venit tot de la ProTV!
    Criticul de film Ada Roseti a fost primul manager Discovery România și managerul pentru Europa de Sud-Est al posturilor Discovery.

    Discovery a fost una din companiile care a fost interesată de preluarea tuturor stațiilor CME (CEETV), inclusiv a posturilor PRO din România
    [însă firma care a reușit această preluare a fost fondul de investiții est-european cu sediul în Praga: PPF].

Trimite un comentariu

sus