AUDIENŢE. Românii s-au uitat în număr mare şi la a doua ediţie „România, te iubesc!”. O anchetă semnată de Rareş Năstase a pus Pro TV pe primul loc în audienţe, ieri.
Peste 1,4 milioane de telespectatori s-au uitat, în fiecare minut, la ancheta „Apa trece, mizeria rămâne”, conform datelor de audienţă.
După Pro TV, următorul post clasat a fost Kanal D.
Pe intervalul „România, te iubesc!”, Kanal D difuza Ştirile, Antena 1 avea ultima parte a unui film, iar Antena 3 avea ştiri.
Vezi şi audienţele de săptămâna trecută: Pro TV, lider de audienţă cu prima ediţie „România, te iubesc” din noul sezon. Peste 1,3 milioane de privitori la ancheta despre clanurile interlope
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de ieri, pe intervalul România, te iubesc (18:00-19:00):
Naţional. Pro TV a adunat peste 1,4 milioane de persoane în faţa televizoarelor, cu ediţia „România, te iubesc!” de ieri. Postul din Pache Protopopescu a fost lider, cu emisiunea de reportaje, urmat la mare distanţă de Kanal D.
Postul Dogan aduna, pe interval, o medie de putin peste un milion de telespectatori pe minut. Antena 1 ocupa locul trei, cu jumătate de milion de oameni.
Urban. Emisiunea semnată de Rareş Năstase a scos audienţe bune şi în mediul urban. Pro TV a înregistrat o medie de aproape 700.000 de privitori în fiecare minut.
Kanal D se clasa pe locul secund, iar pe interval a scos o medie de aproape 400.000 de persoane. Antena 3 completa podiumul, cu o medie 330.000 de telespectatori.
Comercial. Tinerii s-au uitat în număr mare la „România, te iubesc!”. Pro TV a avut o audienţă medie de aproximativ 226.000 de persoane pe minut.
Kanal D era pe doi, cu 140.000 de persoane, iar Antena 1 aduna, de pe locul trei, o medie de 116.000 de telespectatori tineri.
Audienta posturilor TV duminică, 21 martie, pe intervalul România, te iubesc (18:00-19:00), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.473.000 | 8.3 | 19.5 |
2 | Kanal D | 1.045.000 | 5.9 | 13.8 |
3 | Antena 1 | 514.000 | 2.9 | 6.8 |
4 | Antena 3 | 502.000 | 2.8 | 6.6 |
5 | Romania TV | 467.000 | 2.6 | 6.2 |
6 | Prima TV | 341.000 | 1.9 | 4.5 |
7 | National TV | 229.000 | 1.3 | 3.0 |
8 | Pro Cinema | 180.000 | 1.0 | 2.4 |
9 | Pro 2 | 142.000 | 0.8 | 1.9 |
10 | TVR 1 | 139.000 | 0.8 | 1.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV duminică, 21 martie, pe intervalul România, te iubesc (18:00-19:00), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 656.000 | 6.9 | 17.1 |
2 | Kanal D | 363.000 | 3.8 | 9.5 |
3 | Antena 3 | 329.000 | 3.4 | 8.6 |
4 | Antena 1 | 299.000 | 3.1 | 7.8 |
5 | Romania TV | 237.000 | 2.5 | 6.2 |
6 | Prima TV | 182.000 | 1.9 | 4.7 |
7 | Digi 24 | 107.000 | 1.1 | 2.8 |
8 | Pro Cinema | 83.000 | 0.9 | 2.2 |
9 | National TV | 74.000 | 0.8 | 1.9 |
10 | Happy Channel | 64.000 | 0.7 | 1.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV duminică, 21 martie, pe intervalul România, te iubesc (18:00-19:00), pe segmentul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 226.000 | 5.4 | 19.0 |
2 | Kanal D | 140.000 | 3.3 | 11.8 |
3 | Antena 1 | 116.000 | 2.8 | 9.7 |
4 | Digi 24 | 58.000 | 1.4 | 4.9 |
5 | Prima TV | 55.000 | 1.3 | 4.6 |
6 | Pro Cinema | 46.000 | 1.1 | 3.8 |
7 | Romania TV | 37.000 | 0.9 | 3.1 |
8 | Antena 3 | 37.000 | 0.9 | 3.1 |
9 | Pro 2 | 21.000 | 0.5 | 1.7 |
10 | Boomerang | 17.000 | 0.4 | 1.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii
Hai, curaj ***.
Nu comenteaza ofticatii ?