STUDIU. Doi din trei români declară că promoţiile sau campaniile de Ziua Femeii îmbunătăţesc imaginea brandurilor, arată un studiu Reveal Marketing Research.
De Ziua Internaţională a Femeii, florile sunt cadoul cel mai potrivit, spun 85% dintre români, iar suma alocată de majoritatea domnilor este de până în 50 de lei, arată alte două concluzii ale studiului.
Deşi comenzile online au explodat pentru majoritatea produselor, florile nu intră în această categorie. Românii preferă să cumpere flori fizic.
De asemenea, studiul arată cum este influenţat comportamentul de consum al românilor în luna martie, care sunt categoriile de produse preferate în această perioadă şi cum arată bugetul pe aceste cheltuieli.
Concluziile, pe scurt:
- Aproape 4 din 10 români (39%) sunt influenţaţi în decizia de cumpărare de brandurile care au promoţii cu ocazia Zilei Femeii.
- La polul opus, 54% dintre oameni nu sunt influenţaţi de oferte de 8 martie şi declară că ar cumpăra oricum produsul sau serviciul respectiv.
- Bugetul românilor pe cadouri rămâne neschimbat, chiar şi în contextul pandemiei
- Astfel, 30% dintre români spun că acum cheltuie mai puţin decât au făcut-o în alţi ani. Totuşi, pentru majoritatea românilor (62%), cheltuielile cu ocazia Zilei Femeii au rămas la fel, chiar şi în contextul actual.
- De 8 martie, florile sunt cadoul cel mai potrivit (85% dintre români), iar suma alocată de majoritatea domnilor este de până în 50 de lei.
- Deşi în contextul Covid-19, comenzile online au explodat pentru majoritatea produselor, florile nu se numără printre acestea.
- Aproape toţi românii (99%) preferă să cumpere fizic din florării sau ateliere, arată o altă concluzie.
Imaginea brandurilor
Metodologie
Metoda folosită a fost CAWI (Computer Assisted Web Interview) şi au fost derulate 1009 interviuri online cu respondenţi cu vârsta peste 18 ani, online users, pe un eşantion reprezentativ la nivel naţional urban şi rural în perioada 24-28 februarie 2021. Eroare de eşantionare +/- 3%. Nivel de încredere 95%.
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii