COMUNICAT. Se spune că prima impresie contează enorm, iar acelaşi lucru îl putem afirma cu tărie şi în cazul celor care se cazează la un hotel, fie în vacanţă, fie pentru doar 2-3 zile.
Odată cu primul pas făcut în camera de hotel, se activează intervalul de timp necesar producerii acestei prime impresii (unul extrem de redus, de altfel) despre spaţiul respectiv, iar prin asociere, despre serviciile oferite de acea locaţie.
Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.
Timpul necesar pentru observarea detaliilor este unul extrem de scurt, de aceea, hotelierii trebuie să înţeleagă că dacă vor să îşi convingă din start clienţii că sunt opţiunea corectă, următoarele detalii din camera de hotel trebuie să facă diferenţa:
1. Vederea pe care o oferă camera de hotel
Contează enorm acest detaliu? Absolut, mai ales în cazul în care discutăm despre utilizarea camerei de hotel în scopuri turistice. În cazul în care ocupanţii spaţiului respectiv s-au cazat din considerente profesionale, acest detaliu ar putea conta mai puţin în formarea impresiei, privind calitatea serviciilor oferite de acea unitate HoReCa.
Dar întorcându-ne la turiştii veniţi în vacanţă, panorama din camera de hotel poate transforma o excursie memorabilă în “sejurul de vis”. De altfel, nimic nu se compară cu pozele puse pe Insta chiar din balconul camerei de hotel, atunci când în faţa ochilor se întinde marea sau un lanţ de munţi acoperiţi cu zăpadă.
La polul opus, o cameră de hotel ce dă spre o parcare, spre o stradă zgomotoasă sau, mai rău decât atât, spre zona de colectare a deşeurilor sau spre peretele unei alte clădiri, reprezintă cele mai negre scenarii ale unui client cazat pentru vacanţă în hotelul respectiv.
Impresia despre serviciile acelui agent hotelier poate fi una extrem de nefericită, în cazul în care vederea camerei din materialele promoţionale nu corespunde cu realitatea sau, mult mai grav, cea reala este una de deprimantă, comparativ cu imaginile studiate anterior.
2. Stilul de amenajare al camerei de hotel
Ponderea celor pentru care contează la fel de mult aspectul camerei în care stau, fie pentru două nopţi, fie pentru un întreg sejur, este una cât se poate de însemnată. Motivul are la bază faptul că turiştii consideră calitatea camerei drept un factor esenţial pentru succesul unui sejur.
De aceea, odată cu păşirea în camera pe care au primit-o la check-in, turiştii îşi doresc să se bucure de condiţiile pentru care au optat, atunci când au studiat ofertele promoţionale găsite. Stilul de amenajare trebuie să corespundă cu pozele de pe site-ul hotelului respectiv, stilul de amenajare trebuie să inspire bun gust şi să invite la relaxare şi confort.
De altfel, o cameră de hotel reprezintă ideea de “ACASĂ” pentru o perioada scurta de timp şi ştim cat de mult confort avem cu toţii într-un astfel de spaţiu intim. Aşadar, stilul de amenajare ales de managementul hotelului trebuie să le ofere celor cazaţi certitudinea că se vor simţi excelent în acea cameră, chiar din momentul în care au intrat în spaţiul său.
Nu doar confortul trebuie să iasă în evidenţă, ci şi calitatea pieselor de mobilier şi modul în care acestea funcţionează că un tot unitar. Mobilierul vechi şi ideea de “amestecatură” a unor componente eterogene nu vor trece neobservate, mai ales de cei care sunt obişnuiţi cu locaţii în care serviciile sunt de top, iar materialele descoperite în camere sunt de lux.
3. Curăţenia descoperită în camera de hotel
Fără absolut nicio discuţie, curăţenia reprezintă cel mai important argument (pro sau contra) privind calitatea serviciilor oferite de un hotel. Cei care ignoră acest “detaliu”, se expun în faţa unor scenarii nedorite pentru absolut niciun hotelier cu un plan pe termen lung.
Clienţii îşi doresc să găsească în camera în care vor locui temporar: un miros plăcut, lenjerii hoteliere fără urme de murdărie şi fără degradări, consumabile hoteliere la discreţie, suprafeţe de mobilier fără praf, zone importante ale băii strălucind a curăţenie, geamuri curăţate atât pe interior, cât şi la exterior, prin care să se poată vedea clar panorama samd
Managementul hotelului are acces acum la cele mai bune servicii profesionale de curăţenie şi suplimentare a stocului de consumabile, pe baza ofertei de pe site-ul visionclean.ro
Prezentă în România din 2011, compania Vision Clean comercializează o gamă variată de produse de curăţenie şi consumabile pentru hotel de cea mai bună calitate.
Gama de soluţii profesionale pentru igienizare de la Vision Clean asigură spaţii curate şi mult mai sigur pentru toţi oaspeţii cazaţi. Utilizarea produselor din stoc nu descrie doar mirosuri plăcute şi un aspect îngrijit al camerei, ci şi o luptă eficientă împotriva agenţilor patogeni, indiferent de zona în care acţionează: baie, geamuri, pardoseală, mobilier.
Prima impresie în camera de hotel: Concluzii
Imaginea unui hotel pe termen lung se bazează pe mii şi mii de prime impresii, pe care clienţii unităţii HoReCa respective le trăiesc pe propria piele, odată ce au intrat în cameră.
De aceea, acest spaţiu ce reprezintă casa celor cazaţi acolo pe un anumit interval de timp, trebuie să surprindă prin detalii, precum: panorama oferită, stilul de amenajare gândit şi curăţenia menţinută în cameră, cu ajutorul soluţiilor profesionale de curăţenie.
În privinţa ultimului criteriu amintit în topul de astăzi, Vision Clean reprezintă furnizorul ideal pentru hotelieri, în privinţa consumabilelor din baie, soluţiilor de curăţenie profesionale, dar şi a altor produse hoteliere calitative: halate şi prosoape de baie, papuci, lenjerii hoteliere şi chiar cărucioare pentru cameriste.
Consultă oferta acum pe visionclean.ro!
Ce este secţiunea COMUNICATE:
În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.
Detalii, la [email protected]
Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
Trimite un comentariu