Audienţe. Pro X a bifat cele mai bune cifre din acest an cu meciul Armenia-România. Postul grupului Pro a reuşit să depăşească Antena 1 şi Kanal D, fiind pe locul doi. „Fratele” mai mare Pro TV a rămas, însă, pe primul loc.
De ce a fost dat meciul însă pe Pro X şi nu pe Pro TV? Potrivit unor informaţii din piaţa de media, difuzarea meciurilor presupune şi dezbaterea partidelor într-o emisiune după finalul disputelor, ceea ce ar fi schimbat total structura serii de miercuri şi programele obişnuite. În plus, audienţa dezbaterilor este sub nivelul ratingului partidei în sine.
Detalii, în continuare:
Naţionala antrenată de Mirel Rădoi a pierdut în deplasare, scor 3-2, dar românii au urmărit în număr mare meciul. Pro X a avut cele mai bune audienţe din 2021, clasându-se pe locul doi pe intervalul partidei. Aproximativ 964.000 de români urmăreau înfrângerea naţionalei, la nivelul întregii ţări.
De menţionat: Pro X a reuşit să depăşească Pro TV în intervalul 20:00-20:50, când avea loc repriza secundă. Pro X era primul pe urban şi comercial, iar pe naţional Kanal D se clasa pe primul loc, în timp ce Pro TV se clasa doar pe trei.
Ce programe aveau Pro TV, Antena 1 şi Kanal D pe intervalul meciului?
- Pro TV - Ştirile Pro TV (19:00) şi Imperiul Leilor (20:30)
- Antena 1 - Observator (19:00) şi iUmor (20:30)
- Kanal D - Ştirile Kanal D (19:00) şi Hercai (20:00)
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară, pe intervalul meciului Armenia-România (19:00-20:50):
Naţional. Naţionala lui Rădoi a pierdut în Amernia, dar Pro X a reuşit să aibă cele mai bune cifre din 2021. Aproximativ 964.000 de români se uitau la meciul de aseară.
Pro TV, cu principalul jurnal şi începutul din Imperiul Leilor, era liderul pe naţional cu 1.151.000 de telespectatori. Podiumul era completat de Kanal D - 954.000 de privitori.
Urban. În număr mare s-au uitat şi românii de la oraşe la partida Armenia-România. 565.000 de telespectatori urmăreau pe Pro X la înfrângerea naţionalei.
Şi pe acest segment de public a câştigat Pro TV - 621.000 de privitori. Pe locul trei s-a clasat, de această dată, Antena 1 - 467.000 de urmăritori.
Comrecial (18-49 ani). Tinerii au adus cifre foarte bune pentru Pro X. Postul grupului Pro se clasa pe locul secund, cu 197.000 de telespectatori.
Un nou clasament, acelaşi lider - Pro TV. Postul din Pache Protopopescu înregistra o audienţă de 266.000 de privitori, în medie. Pe trei era Antena 1 - 159.000 de urmăritori.
Audienta posturilor TV miercuri, 31 martie, pe intervalul meciului Armenia - România (19:00-20:50), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.151.000 | 6.5 | 15.5 |
2 | Pro X | 964.000 | 5.5 | 13.0 |
3 | Kanal D | 954.000 | 5.4 | 12.9 |
4 | Antena 1 | 940.000 | 5.3 | 12.7 |
5 | Romania TV | 483.000 | 2.7 | 6.5 |
6 | National TV | 316.000 | 1.8 | 4.3 |
7 | Antena 3 | 305.000 | 1.7 | 4.1 |
8 | Happy Channel | 263.000 | 1.5 | 3.6 |
9 | Pro Cinema | 168.000 | 1.0 | 2.3 |
10 | Antena Stars | 149.000 | 0.8 | 2.0 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV miercuri, 31 martie, pe intervalul meciului Armenia - România (19:00-20:50), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 621.000 | 6.5 | 15.8 |
2 | Pro X | 565.000 | 5.9 | 14.4 |
3 | Antena 1 | 467.000 | 4.9 | 11.9 |
4 | Kanal D | 419.000 | 4.4 | 10.7 |
5 | Romania TV | 274.000 | 2.9 | 7.0 |
6 | Antena 3 | 177.000 | 1.9 | 4.5 |
7 | Happy Channel | 155.000 | 1.6 | 4.0 |
8 | National TV | 134.000 | 1.4 | 3.4 |
9 | Antena Stars | 77.000 | 0.8 | 2.0 |
10 | Prima TV | 66.000 | 0.7 | 1.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV miercuri, 31 martie, pe intervalul meciului Armenia - România (19:00-20:50), pe segmentul COMERCIAL (18-49 ani):
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 266.000 | 6.3 | 21.1 |
2 | Pro X | 197.000 | 4.7 | 15.7 |
3 | Antena 1 | 159.000 | 3.8 | 12.6 |
4 | Kanal D | 137.000 | 3.3 | 10.9 |
5 | Romania TV | 44.000 | 1.0 | 3.5 |
6 | Happy Channel | 37.000 | 0.9 | 2.9 |
7 | Antena 3 | 31.000 | 0.7 | 2.4 |
8 | Antena Stars | 27.000 | 0.7 | 2.2 |
9 | Digi 24 | 25.000 | 0.6 | 2.0 |
10 | AXN | 25.000 | 0.6 | 2.0 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
Comentarii
Nu dati audientele pe intervalul Leilor nu ? De ce ? Ca se face Antenuta de ras sau cum ?
până la urmă Pro TV a dat o lecție pe care nici Look TV Nici Telekom și uneori nici Digi nu sunt în stare să realizeze așa cifre cu un canal la subsol în special celor de la Look care se cred mari jucători pe piața media ar trebui să le fie rușine Când văd ce a reușit ProTv e drept cu toată mașinăria în spate dar totuși
https://m.youtube.com/watch?v=bc60EOIx7bg exact ca aici, dar în locul portocaliului va fi un galben.
Asta cu ”Potrivit unor informații din piața de media, difuzarea meciurilor presupune și dezbaterea partidelor într-o emisiune după finalul disputelor, ceea ce ar fi schimbat total structura serii de miercuri și programele obișnuite” este un fel de bla bla. Puteau difuza meciul pe Pro TV după care, după ora 20.50, se ”mutau” cu dezbaterea pe Pro X.
Apropo, a remarcat cineva ca Andreea Esca este in vacanta de aproape 2 saptamani ?
Postacii antenisti in genunchi !
Unde sunt Mile mile si *** Specialistu cu pensionarii lor ?