AUDIENŢE. Pro TV a început seara în forţă, dar bateriile s-au terminat repede. Las Fierbinţi a fost cel mai urmărit program marţi seară, cu audienţe ce au trecut de două milioane de oameni.
N-a fost suficient, însă, ca Pro TV să fie lider până la miezul nopţii. „Sef sub acoperire” n-a ţinut piept, iar Antena 1 a trecut primul loc, cu Chefi la cuţite.
Postul Intact a fost lider cu emisiunea culinară, raportat la media celor aproape patru ore de emisiune.
Explicaţia:
- După ce s-a terminat Las Fierbinţi, cifrele Pro TV au scăzut considerabil. Cu „Şef sub acoperire” (21:30-22:30), postul TV s-a clasat pe trei în ţară şi la oraşe. A stat mai bine la tineri, unde a bifat locul doi.
- Cu filmul „Cursa mortală doi” (22:30-00:30), Pro TV a fost pe doi la tineri, pe trei în ţară şi a coborât pe patru la oraşe.
Aşadar, Pro TV a început seara bine, cu Ştirile şi Las Fierbinţi (unde a fost lider), dar a pierdut din audienţă cu Şef sub acoperire şi filmul dat după ora 22:00. În schimb, Antena 1 a început slab seara, dar şi-a luat revanşa după serialul de comedie al Pro TV.
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară:
1. Românii, cu ochii pe fierbinţeni: 2,2 milioane
Naţional. Aproape 2,2 milioane de oameni au urmărit marţi seara, în medie, Las Fierbinţi. Serialul a pus Pro TV pe primul loc în audienţe, la diferenţă mare de principalele rivale pe interval.
Următoarea televiziune din top a fost Kanal D, care a adunat 1,4 milioane de persoane pe intervalul Las Fierbinţi.
La mică distanţă de locul doi, s-a clasat Antena 1: 1,3 milioane de persoane pe intervalul serialului de comedie.
Urban. Pro TV a scos cifre bune şi la oraşe, dar diferenţa faţa de următoarele locuri s-a mai redus. Aproximativ 960.000 de persoane s-au uitat, în fiecare minut, la aventurile lui Giani, Robi, Dorel şi Bobiţă.
Antena 1 s-a clasat pe doi, peste Kanal D, cu o medie de 765.000 de privitori pe minut.
Kanal D, de pe poziţia a treia, a atras peste 600.000 de telespectatori pe interval.
Comercial. Şi tinerii au adus Pro TV în avantaj. Las Fierbinţi a adunat peste 400.000 de telespectatori tineri în fiecare minut.
Locul secund a aparţinut Antenei 1, cu 325.000 de tineri, iar Kanal D s-a clasat pe trei cu 150.000 de persoane.
Citeşte şi: Pro TV şi Antena 1, duel în audienţe. Las Fierbinţi, peste 1,8 milioane de oameni. Şi Chefi la cuţite a fost lider
Audienta posturilor TV marţi, 6 aprilie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 2.181.000 | 12.3 | 24.4 |
2 | Kanal D | 1.458.000 | 8.3 | 16.3 |
3 | Antena 1 | 1.363.000 | 7.7 | 15.2 |
4 | Romania TV | 447.000 | 2.5 | 5.0 |
5 | Antena 3 | 420.000 | 2.4 | 4.7 |
6 | Happy Channel | 272.000 | 1.5 | 3.0 |
7 | Prima TV | 194.000 | 1.1 | 2.2 |
8 | Pro Cinema | 169.000 | 1.0 | 1.9 |
9 | National TV | 154.000 | 0.9 | 1.7 |
10 | TVR 2 | 143.000 | 0.8 | 1.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 6 aprilie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 961.000 | 10.0 | 21.8 |
2 | Antena 1 | 765.000 | 8.0 | 17.3 |
3 | Kanal D | 613.000 | 6.4 | 13.9 |
4 | Antena 3 | 272.000 | 2.8 | 6.1 |
5 | Romania TV | 269.000 | 2.8 | 6.1 |
6 | Happy Channel | 156.000 | 1.6 | 3.5 |
7 | Prima TV | 85.000 | 0.9 | 1.9 |
8 | TVR 2 | 85.000 | 0.9 | 1.9 |
9 | DigiSport 1 | 75.000 | 0.8 | 1.7 |
10 | Diva | 74.000 | 0.8 | 1.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 6 aprilie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 407.000 | 9.7 | 29.8 |
2 | Antena 1 | 325.000 | 7.7 | 23.8 |
3 | Kanal D | 147.000 | 3.5 | 10.8 |
4 | Antena 3 | 47.000 | 1.1 | 3.5 |
5 | Romania TV | 29.000 | 0.7 | 2.1 |
6 | Prima TV | 28.000 | 0.7 | 2.0 |
7 | Happy Channel | 26.000 | 0.6 | 1.9 |
8 | Diva | 22.000 | 0.5 | 1.6 |
9 | DigiSport 1 | 22.000 | 0.5 | 1.6 |
10 | Disney Junior | 21.000 | 0.5 | 1.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
2. S-a terminat Las Fierbinţi, au recuperat şi Chefii
Naţional. Peste 1,34 milioane de telespectatori au fost cu ochii, marţi seara, pe Chefi la cuţite. Raportat la media celor trei ore şi jumătate de emisiune, Antena 1 a fost lider.
Pro TV s-a clasat pe doi în top, cu 1,33 milioane de persoane pe minut, urmat de Kanal D cu 1,28 de milioane pe interval.
Urban. Antena 1 a fost lider şi la oraşe, cu o medie de 780.000 de persoane. Locul doi a fost al Pro TV, post ce număra 590.000 de telespectatori pe interval.
Podiumul a fost completat de Kanal D, cu 560.000 de persoane pe minut.
Comercial. Peste 335.000 de tineri s-au uitat, în medie, la Chefi la cuţie pe Antena 1.
Aproximativ 310.000 de telespectatori tineri au fost pe Pro TV, pe acelaşi interval, iar aproape 150.000 pe Kanal D.
Audienta posturilor TV marţi, 6 aprilie, pe intervalul Chefi la cuţite (20:25-00:00), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.347.000 | 7.6 | 17.3 |
2 | Pro TV | 1.334.000 | 7.5 | 17.2 |
3 | Kanal D | 1.288.000 | 7.3 | 16.6 |
4 | Romania TV | 454.000 | 2.6 | 5.8 |
5 | Antena 3 | 447.000 | 2.5 | 5.8 |
6 | Prima TV | 196.000 | 1.1 | 2.5 |
7 | Happy Channel | 195.000 | 1.1 | 2.5 |
8 | National TV | 179.000 | 1.0 | 2.3 |
9 | DigiSport 1 | 173.000 | 1.0 | 2.2 |
10 | TVR 1 | 161.000 | 0.9 | 2.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 6 aprilie, pe intervalul Chefi la cuţite (20:25-00:00), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 780.000 | 8.1 | 19.5 |
2 | Pro TV | 589.000 | 6.1 | 14.7 |
3 | Kanal D | 558.000 | 5.8 | 13.9 |
4 | Antena 3 | 298.000 | 3.1 | 7.4 |
5 | Romania TV | 239.000 | 2.5 | 6.0 |
6 | DigiSport 1 | 123.000 | 1.3 | 3.1 |
7 | Happy Channel | 117.000 | 1.2 | 2.9 |
8 | Prima TV | 96.000 | 1.0 | 2.4 |
9 | National TV | 68.000 | 0.7 | 1.7 |
10 | Digi 24 | 59.000 | 0.6 | 1.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 6 aprilie, pe intervalul Chefi la cuţite (20:25-00:00), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 335.000 | 8.0 | 24.4 |
2 | Pro TV | 310.000 | 7.4 | 22.6 |
3 | Kanal D | 147.000 | 3.5 | 10.7 |
4 | DigiSport 1 | 52.000 | 1.2 | 3.8 |
5 | Antena 3 | 50.000 | 1.2 | 3.6 |
6 | Prima TV | 28.000 | 0.7 | 2.0 |
7 | Happy Channel | 28.000 | 0.7 | 2.0 |
8 | Romania TV | 28.000 | 0.7 | 2.0 |
9 | Digi 24 | 26.000 | 0.6 | 1.9 |
10 | Pro Cinema | 25.000 | 0.6 | 1.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii
Foarte bună mutarea, emisiunea asta nu-și avea rostul de mulți ani
In aproape 4 ore de Bucatari, diferenta pe comercial a fost de doar 0.6 rating (25.000 persoane) ? Foarte slab pentru antenisti...