AUDIENŢE. Show-ul Românii au talent n-are rival. Pro TV a scos cifre bune şi a lăsat concurenţa mult în urmă, vineri seară.
N-a fost nicio surpriză în top: Survivor a pus Kanal D pe doi (cu cifre bune), iar Burlacul Antenei 1 a marcat o nouă seară pe locul trei, cu cifre şi de cinci ori mai mici decât Românii au talent.
Survivor s-a încheiat aproape de miezul nopţii, dar nu a fost suficient ca postul Dogan recupereze. Burlacul s-a terminat la 23:30.
Vezi şi cifrele de LUNI: România, între talente şi proteste. Românii au talent şi Chefi la cuţite, programele serii. Protestele, urmărite de peste 1,5 milioane de oameni pe patru posturi
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele posturilor TV, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-23.05):
Naţional. Aproape 2,6 milioane de români s-au uitat, aseară, la show-ul jurizat de Andra, Alexandra Dinu, Andi Moisescu şi Florin Călinescu. Pro TV a fost lider detaşat timp de două ore şi jumătate cât a ţinut emisiunea.
Următorul post din top a fost Kanal D, cu cifre bune, însă situat la o diferenţă notabilă de Pro TV. Pe interval, a înregistrat o medie de 1,9 milioane de telespectatori pe minut.
Antena 1 s-a clasat pe trei, iar pe intervalul Românii au talent diferenţa faţă de lider a fost de cinci ori mai mică. Aproape jumătate de milion de privitori s-au uitat în fiecare minut la postul Intact, care avea Burlacul pe interval.
Urban. Situaţia s-a repetat şi în mediul urban, unde a condus detaşat Pro TV. Show-ul prezentat de Smiley şi Pavel Bartoş a fost urmărit de 1,3 milioane de români pe minut.
Locul doi a aparţinut Kanal D (880.000 de persoane), iar pe trei s-a situat Antena 1 cu 264.000 de privitori pe interval.
Comercial (18-49 ani). Nici tinerii n-au răsturnat clasamentul. Aproape jumătate de milion au stat cu ochii lipiţi de televizoare, pe Pro TV.
Kanal D s-a clasat pe doi, de unde a înregistrat o medie de 337.000 de persoane în ficeare minut.
Podiumul a fost completat de Antena 1, post ce a scos o medie de 122.000 de privitori tineri, pe acelaşi interval.
Audienta posturilor TV vineri, 2 aprilie, pe intervalul Românii au talent (20:30-23:05), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 2.596.000 | 14.7 | 31.0 |
2 | Kanal D | 1.942.000 | 11.0 | 23.2 |
3 | Antena 1 | 487.000 | 2.8 | 5.8 |
4 | Romania TV | 410.000 | 2.3 | 4.9 |
5 | Antena 3 | 294.000 | 1.7 | 3.5 |
6 | TVR 1 | 189.000 | 1.1 | 2.3 |
7 | DigiSport 1 | 155.000 | 0.9 | 1.9 |
8 | Happy Channel | 137.000 | 0.8 | 1.6 |
9 | National TV | 129.000 | 0.7 | 1.5 |
10 | TVR 2 | 121.000 | 0.7 | 1.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV vineri, 2 aprilie, pe intervalul Românii au talent (20:30-23:05), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.334.000 | 13.9 | 31.0 |
2 | Kanal D | 881.000 | 9.2 | 20.4 |
3 | Antena 1 | 264.000 | 2.8 | 6.1 |
4 | Romania TV | 226.000 | 2.4 | 5.2 |
5 | Antena 3 | 172.000 | 1.8 | 4.0 |
6 | DigiSport 1 | 104.000 | 1.1 | 2.4 |
7 | National TV | 84.000 | 0.9 | 2.0 |
8 | TVR 1 | 84.000 | 0.9 | 2.0 |
9 | Digi 24 | 78.000 | 0.8 | 1.8 |
10 | Happy Channel | 67.000 | 0.7 | 1.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV vineri, 2 aprilie, pe intervalul Românii au talent (20:30-23:05), pe segmentul COMERCIAL (urban 18-49):
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 489.000 | 11.7 | 33.9 |
2 | Kanal D | 337.000 | 8.0 | 23.4 |
3 | Antena 1 | 122.000 | 2.9 | 8.5 |
4 | Romania TV | 36.000 | 0.9 | 2.5 |
5 | National TV | 32.000 | 0.8 | 2.2 |
6 | Digi 24 | 30.000 | 0.7 | 2.1 |
7 | Antena 3 | 29.000 | 0.7 | 2.0 |
8 | AXN | 21.000 | 0.5 | 1.5 |
9 | Prima TV | 20.000 | 0.5 | 1.4 |
10 | DigiSport 1 | 18.000 | 0.4 | 1.3 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Daca difuza un film vechi de cativa ani, sigur audienta pe comercial era dubla. Si costurile mult mai mici fata de emisiune...