AUDIENŢE. Kanal D a dat show-ul serii, duminică. Survivor a fost cel mai urmărit program, peste Chefi la cuţite şi filmele Pro TV.
Cu emisiunea care s-a întins dincolo de miezul nopţii, Kanal D a adunat peste două milioane de telespectatori în faţa televizoarelor. A fost şi seara în care, de la Survivor, a plecat „faimoasa” Ana Porgras.
Oferta a fost diversă, cu două filme Pro TV: Jurassic World (care a fost lider la tineri pe intervalul său: 20:00-22:10) şi Sicario. De asemenea, Antena 1 a pus la bătaie o nouă ediţie Chefi la cuţite.
De notat că Pro TV a stat bine cu principalul jurnal al zilei, care a pus postul din Pache pe primul loc timp de o oră.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul Survivor (19:55-00:15):
Naţional. Peste două milioane de oameni s-au uitat, în fiecare minut, la show-ul Survivor aseară. Kanal D a fost lider detaşat în cele peste patru ore de show.
Locul doi a fost bifat de Antena 1, care a avut pe cea mai mare parte a intervalului emisiunea Chefi la cuţite. Postul Intact a înregistrat o medie de 1,2 milioane de telespectatori, în cele patru ore de Survivor.
Pe trei s-a clasat Pro TV: 1,1 milioane de telespectatori pe acelaşi înterval.
Urban. Lider detaşat în mediul urban a fost tot Kanal D. Emisiunea prezentată de Daniel Pavel a scos o medie de 917.000 de privitori din mediul urban în fiecare minut.
Antena 1 a bifat locul secund, cu 700.000 de persoane audienţă medie pe interval.
De asemenea, podiumul a fost completat de Pro TV, care a adunat 610.000 de privitori pe intervalul Survivor.
Comercial. Survivor a scos audienţe bune şi pe segmentul tânăr. Peste 360.000 de persoane tinere s-au uitat, în fiecare minut, la emisiunea prezentată de Daniel Pavel.
Pro TV a trecut pe doi, peste Antena 1. Postul din Pache Protopopescu a stat mai bine, per total, pentru că a fost lider pe comercial timp de două ore, cu filmul Jurassic World. După ce s-a terminat filmul, la 22:10, Kanal D a recupertat tinerii.
Aproximativ 327.000 de tineri se uitau pe Pro TV, pe intervalul Survivor.
Nici Antena 1 nu fost foarte jos: peste 300.000 de tineri erau pe Antena 1, când la TV era Survivor.
Audienta posturilor TV duminică, 4 aprilie, pe intervalul Survivor (19:55-00:15), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 2.051.000 | 11.6 | 25.0 |
2 | Antena 1 | 1.227.000 | 6.9 | 15.0 |
3 | Pro TV | 1.144.000 | 6.5 | 13.9 |
4 | Romania TV | 452.000 | 2.6 | 5.5 |
5 | DigiSport 1 | 394.000 | 2.2 | 4.8 |
6 | Antena 3 | 254.000 | 1.4 | 3.1 |
7 | TVR 1 | 248.000 | 1.4 | 3.0 |
8 | Prima TV | 201.000 | 1.1 | 2.4 |
9 | TVR 2 | 151.000 | 0.9 | 1.8 |
10 | Pro Cinema | 114.000 | 0.6 | 1.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV duminică, 4 aprilie, pe intervalul Survivor (19:55-00:15), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 917.000 | 9.6 | 21.7 |
2 | Antena 1 | 701.000 | 7.3 | 16.6 |
3 | Pro TV | 610.000 | 6.4 | 14.5 |
4 | Romania TV | 260.000 | 2.7 | 6.2 |
5 | DigiSport 1 | 204.000 | 2.1 | 4.8 |
6 | Antena 3 | 177.000 | 1.9 | 4.2 |
7 | TVR 1 | 113.000 | 1.2 | 2.7 |
8 | Prima TV | 90.000 | 0.9 | 2.1 |
9 | TVR 2 | 74.000 | 0.8 | 1.7 |
10 | Pro 2 | 59.000 | 0.6 | 1.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV duminică, 4 aprilie, pe intervalul Survivor (19:55-00:15), pe segmentul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 367.000 | 8.7 | 23.9 |
2 | Pro TV | 327.000 | 7.8 | 21.3 |
3 | Antena 1 | 303.000 | 7.2 | 19.7 |
4 | DigiSport 1 | 65.000 | 1.5 | 4.2 |
5 | Romania TV | 54.000 | 1.3 | 3.5 |
6 | Prima TV | 34.000 | 0.8 | 2.2 |
7 | Antena 3 | 28.000 | 0.7 | 1.8 |
8 | TVR 1 | 21.000 | 0.5 | 1.4 |
9 | AXN | 18.000 | 0.4 | 1.2 |
10 | Pro 2 | 17.000 | 0.4 | 1.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii
https://www.paginademedia.ro/2021/04/audiente-zi-martie-2021/
Si normal ca nu avem audiente day-time. Cine se uita la ora aia la TV ? Cei care nu lucreaza ?
Conteaza doar intervalul 19:00-23:00, cel din prime-time, cel mai important interval. Nu degeaba se mai numeste "intervalul de maxima audienta".
Si va certați ca niște copii de 7 ani
Stiti ca day time înseamnă pana la ora 18:00?
Da foarte trist Catalin
E greu sa cititi si vreti sa va uitati doar la tabele ?
Si eu as fi curios sa mai vedem niste audiențe din day time dar asta e
*** vrei alte intervale plateste. Site-ul asta da bani ca sa vada audientele.
Deci tu te uiti la ce audiente dau ei. Nu ce vrei tu.
Si eu as fi curios sa mai vedem niste audiențe din day time dar asta e
Blegovane, ce alte intervale mai vrei ? Scrie clar in stire tot ce vrei:
De notat că Pro TV a stat bine cu principalul jurnal al zilei, care a pus postul din Pache pe primul loc timp de o oră.
Jurassic World (care a fost lider la tineri pe intervalul său: 20:00-22:10)
Deci Stirile Pro TV, pozitia de lider pe toate target-urile. Jurassic World locul 1 pe comercial (probabil locul 2 pe national si urban).
Iar de Bucatari, nimic. E clar ca a prins locul 3 pe toate target-urile.