Facebook a lansat, la nivel global, „rame” speciale pentru profilul utilizatorilor care s-au vaccinat anti-Covid, scrie SocialMediaToday.
Aceste „rame” sunt disponibile şi pe Instagram sub forma unor stickere, mai anunţă compania. Ele sunt opţionale şi pot fi puse de oameni dacă vor, astfel încât să îi încurajeze şi pe alţii să se vaccineze.
Pe aceste „rame” sunt scrise următoarele mesaje: „Să ne vaccinăm” şi „Putem face acest lucru”. Pe Instagram se poate adăuga sticker-ul „Să ne vaccinăm” la postări şi la story-uri.
De asemenea, Facebook speră să încurajeze oamenii să se vaccineze printr-o altă modalitate. În următoarele săptămâni va prezenta în News Feed un flux de ştiri din partea prietenilor, membrilor familiei şi persoanelor apropiate utlizatorilor care utlizează „frame-ul” vaccinului anti-Covid.
„Astăzi am lansat pe Facebook noi rame pentru profilul celor care s-au vaccinat anti-Covid. Le-am dezvoltat împreună cu Departamentul SUA pentru Sănătate şi Servicii Umane (HHS) şi Centrele pentru Controlul şi Prevenirea Bolilor (CDC). Noile rame vă vor permite să vă împărtăşiţi sprijinul pentru vaccinurile anti-Covid şi să îi încurajaţi pe cei din jur să se vaccineze.
Cercetările arată că normele sociale pot avea un impact major asupra atitudinilor şi comportamentelor oamenilor atunci când vine vorba de sănătatea lor. Ştim că oamenii sunt mai predispuşi să se vacineze atunci când văd că prietenii lor au făcut-o şi, astfel, prind încredere”, spun cei de la Facebook.
Exemplu de „rame” introduse de Facebook (Foto via SocialMediaToday):
Comentarii