Facebook lansează, la nivel global, o nouă funcţie. Implementează noi tipuri de reclame: „dinamice” şi „personalizate pentru utilizatori”, după cum spun oficialii companiei.
În acest fel, branduri precum Netflix sau HBO pot obţine mai mulţi abonaţi, scrie SocialMediaToday.
Noua opţiune le permite brandurilor precum Netflix, HBO, Amazon Prime sau Disney să le sugereze oamenilor câteva „titluri” de pe platformele lor, pentru a-i atrage să se aboneze.
Lista cu exemplele de seriale sau filme va intra în algoritmul Facebook şi apoi îi va viza pe utilizatorii care sunt interesaţi de acele titluri, prin like-uri la paginile serialului/filmului şi la actorii/actriţele din acea producţie.
„Cu ajutorul noilor reclame dinamice pentru serviciile de streaming, atunci când oamenii văd un anunţ în feed-ul lor pot trece prin anunţ şi să vadă exemple de seriale sau filme care i-ar putea interesa, pe baza like-urile pe care le au pe Facebook şi Instagram.
Odată ce un brand va propune câteva titluri de pe platforma sa pe Facebook, noi reclame dinamice vor oferi recomandări personalizate pentru fiecare utilizator”, spun cei de la Facebook, potrivit SocialMediaToday.
CITEŞTE ŞI: Funcţii noi pe Facebook: Control mai strict pe comentarii şi un News Feed personalizat
CITEŞTE ŞI: Facebook încurajează vaccinarea anti-Covid. „Rame” speciale la profilul celor vaccinaţi
Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
Trimite un comentariu