Pitch câştigat de agenţia Mindshare. Groupama Asigurări a început să lucreze cu o nouă agenţie care să îi administreze conturile de social media, dar şi să creeze spoturile de pe TV. Ese vorba de Mindshare, care a câştigat cel mai recent pitch organizat de client.
Mindshare se va ocupa de „servicii de consultanţă şi strategie media, planificare şi media buying cu precădere pentru TV şi radio, inclusiv proiecte speciale.”
Pitch-ul câştigat a constat în promovarea brandului şi produselor Groupama Asigurări în România. Înainte de Mindshare, contul de media al Groupama Asigurări a fost la agenţia Initiative.
Cătălin Găitănaru, CEO Mindshare:
“Ne onorează încrederea pe care ne-a oferit-o echipa Groupama. Pe de o parte, ne bucurăm pentru că soluţiile pe care le-am propus s-au dovedit convingătoare şi eficiente pentru diferenţierea brandului şi a produselor oferite, dată fiind presiunea concurenţială din categoria în care activează Groupama.
Pe de de altă parte, nu mai puţin important, este bucuria de a lucra pentru o companie care are un impact pozitiv în viaţa oamenilor, prin serviciile pe care le oferă.”
Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
Comentarii