Compania germană Volkswagen şi-a cerut scuze public, după o glumă de 1 aprilie, scrie site-ul economedia.ro
Nemţii au postat în această săptămână un mesaj prin care anunţau că Volkswagen va suferi un rebranding în „Voltswagen”. A fost, de fapt, o glumă de 1 aprilie, dar care a apărut pe Facebook sau Twitter mai devreme.
Producătorul german spune că această farsă era menită să atragă atenţia oamenilor asupra „eforturilor sale” privind construirea maşinilor electrice.
Această păcăleală nu a fost pe placul oamenilor de Twitter sau Facebook, compania fiind criticată pentru scandalul emisiilor de motorină din trecut.
„Intenţia noastră a fost de a genera conştientizarea unei importante probleme corporative şi industrială din ţară (nr.red SUA). Regretăm că lansarea anunţului i-ar fi supărat pe unii oameni”, au spus cei de la Volkswagen, potrivit Financial Times.
Anunţul companiei Volkswagen privind „rebranding-ul”
Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.roWe know, 66 is an unusual age to change your name, but we’ve always been young at heart. Introducing Voltswagen. Similar to Volkswagen, but with a renewed focus on electric driving. Starting with our all-new, all-electric SUV the ID.4 - available today. #Voltswagen #ID4 pic.twitter.com/pKQKlZDCQ7
— Volkswagen (@VW) March 30, 2021
Trimite un comentariu