Skip to main content

AUDIENŢE Radio pe publicul comercial. Radio ZU urcă pe primul loc la oraşe, peste Kiss FM. Rock FM ajunge al doilea cel mai ascultat post de radio în Bucureşti

 
Foto: Unsplash
Foto: Unsplash

Audienţe radio, pe publicul comercial. Radio ZU este în continuare liderul audienţelor în Bucureşti, şi pe publicul comercial, potrivit noului val de audienţe radio, ce acoperă lunile de vară, mai-august. 

Publicitate

Noutatea acestui val este că Radio ZU a devenit lider şi în mediul urban, devansând Kiss FM. 

Kiss îşi menţine, însă, poziţia de lider de audienţă pe publicul rânăr, la nivel naţional. 

Paginademedia.ro prezintă concluziile valului de vară al audienţelor radio, pe publicul comercial:

BUCUREŞTI. Radio Zu îşi menţine poziţia de lider în Capitală, chiar dacă a avut cifre uşor în scădere. Postul de radio al familiei Voiculescu a avut o medie de 128.000 de ascultători. 

Rock FM a urcat pe poziţia a doua şi a devenit al doilea cel mai ascultat post din Bucureşti, devansând colegul de trust, pe Kiss FM. Rock FM a avut cifre în creştere, un plus de 15.200 de ascultători, în timp ce Kiss a scăzut cu 20.000. 

Minusuri în audienţa pe publicul comercial şi pentru Europa FM, Magic şi Virgin Radio, dar şi pentru Romantic şi Pro FM. 

One World Radio, fostul Vibe FM, a căzut şi el în audienţe. A avut un minus de 10.000 de ascultători. Practic, audienţa zilnică a postului s-a redus aproape la jumătate după schimbare. 

Aceeaşi soartă a avut-o şi fostul Chill FM, devenit Digi24 FM. Audienţa zilnică a postului a scăzut la mai mult de jumătate. 

Creşterile de audienţă au fost puţine, dar notabile. Pe lângă Rock FM, postul Radio Guerrila a avut a doua cea mai mare creştere, apropiindu-se de 40.000 de ascultători, media zilnică, pe publicul tânăr. 

Creştere şi pentru Digi FM. Postul a ajuns la o medie zilnică de aproape 44.000 de ascultători. 

Audienţa posturilor de radio din BUCUREŞTI, în valul de vară 2022, comparativ cu anul trecut, pe PUBLICUL COMERCIAL:

  BUCURESTI PC Vara 2021   BUCURESTI PC Vara 2022  
  Audienţa medie zilnică Daily Reach Market Share (%) Audienţa medie zilnică Daily Reach Market Share (%)
1 Radio ZU 133.100 14.4 Radio ZU 128.200 11.4
2 Kiss FM 106.400 9.1 Rock FM 103.000 9.1
3 Rock FM 87.800 8.3 Kiss FM 86.100 6.8
4 Magic FM 81.800 7.6 Europa FM 70.100 10.6
5 Europa FM 78.800 7.5 Magic FM 66.300 7.3
6 Virgin Radio (fost Radio 21) 59.500 5.1 Virgin Radio (fost Radio 21) 47.600 3.7
7 Radio România Actualităţi 44.400 5.5 Digi FM 43.900 2.9
8 Dance FM 42.900 3.7 Dance FM 42.500 4.1
9 Romantic FM 38.200 3.4 Guerrilla 39.900 4.3
10 Digi FM 35.300 1.8 Radio România Actualităţi 36.400 5.3
11 Pro FM 32.900 2.9 Romantic FM 29.600 2.8
12 Guerrilla 27.900 2.7 Pro FM 23.700 2.6
13 One World Radio (Vibe FM) 22.100 1.5 Itsy Bitsy FM 15.200 0.7
14 Impuls 20.800 1.9 Naţional FM 13.100 1.4
15 Digi 24 FM 18.100 1.5 Impuls 12.900 1.5
16 Itsy Bitsy FM 15.100 0.7 One World Radio (Vibe FM) 12.100 0.6
17 Naţional FM 14.900 1.4 Radio România Muzical 7.600 0.9
18 Radio România Cultural 9.500 0.6 Radio România Cultural 7.100 0.5
19 Antena Satelor 8.200 1.4 Digi 24 FM 6.700 0.4
20 Radio România Bucureşti FM 5.300 0.3 Gold FM 6.700 0.6
21 Sport Total FM 4.800 0.3 Radio România Bucureşti FM 6.700 0.4
22 Radio România Muzical 2.300 0.2 Antena Satelor 4.200 0.2
23 Gold FM N/A   Sport Total FM 1.800 0.1

*public 18 - 49 de ani

Daily Reach: Numărul de unici care au ascultat postul de radio cel puţin 15 minute

Market Share: Procentul de ascultători, din audienţa medie, care a ales un post de radio.

Radio ZU trece peste Kiss la oraşe, pe publicul comercial 

URBAN. Radio ZU este liderul audienţelor de la oraşe, pe publicul tânăr şi devansează, în premieră, Kiss FM. Radio ZU a crescut cu 40.000 de ascultători, ajungând la aproape 860.000 de ascultători. 

Kiss Fm a ajuns pe locul al doilea, cu o medie de 854.000 de asculători. Postul de radio a pierdut 123.000 de ascultători. 

Locul al treilea pe podium îi aparţine Europa FM, care a avut de asemenea creştere: +24.300 de ascultători. 

Digi FM a ieşit şi el pe plus, cu 5.000 de acultători. Postul de radio al RCS a avut 388.000 de persoane. La mică distanţă este Magic FM, cu 382.000 de ascultători. 

Rock FM Este postul cu cea mai mare creştere în urban, pe publicul comercial. Postul de radio a avut 322.100 de ascultători, cu un plus de 76.500 de persoane. 

După Kiss, radio Pro FM  avut a doua cea mai mare scădere de ascultători, pe publicul tânăr. Postul de radio al RCS a coborât sub 200.000 de ascultători, cu un minus de 74.400 de ascultători. 

Audienţa posturilor de radio din mediul URBAN, în valul de vară  2022, comparativ cu anul trecut, pe PUBLICUL COMERCIAL:

  URBAN PC Vara 2021   URBAN PC Vara 2022  
  Audienţa medie zilnică Daily Reach Market Share (%) Audienţa medie zilnică Daily Reach Market Share (%)
1 Kiss FM 977.900 15.5 Radio ZU 857.000 14.3
2 Radio ZU 816.200 13.3 Kiss FM 854.800 12.7
3 Europa FM 613.900 10.9 Europa FM 638.200 12.1
4 Digi FM 383.200 6.4 Digi FM 388.200 7.3
5 Magic FM 375.800 7.0 Magic FM 382.300 7.2
6 Virgin Radio (fost Radio 21) 318.400 4.5 Virgin Radio (fost Radio 21) 334.300 4.3
7 Radio România Actualităţi 247.700 4.5 Rock FM 322.100 4.7
8 Rock FM 245.600 3.6 Radio România Actualităţi 230.600 4.4
9 Pro FM 238.000 3.2 Pro FM 163.600 1.9
10 Naţional FM 81.600 1.6 Guerrilla 84.000 1.6
11 Guerrilla 72.300 1.0 Naţional FM 70.000 0.9
12 Radio România Cultural 59.600 0.6 Radio România Cultural 47.500 0.6
13 Antena Satelor 51.500 1.2 Itsy Bitsy FM 37.600 0.3
14 Radio România Oltenia Craiova 45.100 0.7 Radio România Reşiţa 28.400 0.6
15 Itsy Bitsy FM 35.700 0.2 Radio România Oltenia Craiova 28.300 0.5
16 Radio România Iaşi 29.700 0.4 Antena Satelor 26.200 0.6
17 Radio România Reşiţa 22.800 0.3 Radio România Iaşi 24.100 0.3
18 Radio România Constanţa 18.000 0.3 Radio România Timişoara 14.000 0.3
19 Radio România Timişoara 17.500 0.2 Radio România Constanţa 12.400 0.2
20 Radio România Târgu Mureş 14.100 0.3 Radio România Bucureşti FM 12.000 0.2
21 Radio România Bucureşti FM 11.800 0.1 Radio România Târgu Mureş 7.300 0.1
22 Radio România Cluj 11.700 0.2 Radio România Cluj 5.100 0.0
23 Radio România Braşov FM 0.0 0.0 Radio România Braşov FM 0.0 0.0

*public 18 - 49 de ani

Daily Reach: Numărul de unici care au ascultat postul de radio cel puţin 15 minute

Market Share: Procentul de ascultători, din audienţa medie, care a ales un post de radio.

Kiss FM rămâne cel mai ascultat post de radio din ţară

NAŢIONAL. Kiss FM îşi menţine poziţia de lider, la nivelul întregii ţări, cu o medie de 1,5 milioane de ascultători, pe publicul tânăr. Însă şi aici cifrele au fost în scădere. Postul a înregistrat un minus de 144.000 de ascultători tineri. 

Radio ZU, aflat pe poziţia secundă, a fost pe plus. Postul de radio a avut o medie de 1,3 milioane de ascultători, în creştere cu aproape  43.000. 

Rock FM a fost postul de radio care a câştigat cei mai mulţi ascultători, la nivel naţional, pe publicul tânăr: mai bine de 82.000 de ascultători în plus. Postul de radio a avut în valul de vară o medie de 405.500 de ascultători. 

Radio Guerrilla a înregistrat, în valul de vară, o medie zilnică de 125.100 de ascultători, pe publicul tânăr. 

Audienţa posturilor de radio la nivel NAŢIONAL, în valul de vară 2022, comparativ cu anul trecut, pe PUBLICUL COMERCIAL:

  NAŢIONAL PC Vara 2021   NAŢIONAL PC Vara 2022  
  Audienţa medie zilnică Daily Reach Market Share (%) Audienţa medie zilnică Daily Reach Market Share (%)
1 Kiss FM 1.663.000 15.4 Kiss FM 1.519.000 14.3.
2 Radio ZU 1.317.100 13.4 Radio ZU 1.359.800 13.8
3 Europa FM 926.100 9.5 Europa FM 964.600 11.3
4 Digi FM 696.900 7.5 Digi FM 619.900 7.2
5 Magic FM 514.500 5.4 Magic FM 538.300 6.1
6 Radio România Actualităţi 474.300 4.6 Virgin Radio (fost Radio 21) 452.600 3.7
7 Virgin Radio (fost Radio 21) 468.900 4.0 Rock FM 405.500 3.6
8 Pro FM 375.300 3.3 Radio România Actualităţi 394.100 4.3
9 Rock FM 323.000 2.8 Pro FM 342.400 3.0
10 Antena Satelor 156.200 2.0 Antena Satelor 130.100 2.2
11 Radio România Iaşi 118.100 1.2 Guerrilla 125.100 1.4
12 Radio România Cultural 106.700 0.7 Radio România Cultural 98.100 0.6
13 Naţional FM 104.600 1.1 Naţional FM 90.900 0.8
14 Guerrilla 89.500 0.7 Radio România Iaşi 88.100 0.7
15 Radio România Oltenia Craiova 89.000 0.9 Radio România Oltenia Craiova 62.600 0.6
16 Radio România Reşiţa 59.500 0.5 Radio România Reşiţa 53.000 0.6
17 Itsy Bitsy FM 47.500 0.2 Itsy Bitsy FM 46.800 0.2
18 Radio România Timişoara 43.800 0.3 Radio România Constanţa 27.300 0.4
19 Radio România Constanţa 32.400 0.4 Radio România Timişoara 27.000 0.3
20 Radio România Târgu Mureş 24.700 0.3 Radio România Târgu Mureş 24.300 0.2
21 Radio România Bucureşti FM 24.500 0.2 Radio România Bucureşti FM 19.600 0.2
22 Radio România Cluj 19.500 0.1 Radio România Cluj 18.200 0.1
23 Radio România Braşov FM 2.100 0.0 Radio România Braşov FM 1.800 0.0

*public 18 - 49 de ani

Daily Reach: Numărul de unici care au ascultat postul de radio cel puţin 15 minute

Market Share: Procentul de ascultători, din audienţa medie, care a ales un post de radio.

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Ionut Ionut
    Marian, cu siguranta va fi ultimul sezon. Problema mare a fost pauza.
    Primul sezon (in 2015) a avut audiente foarte mari:
    https://www.paginademedia.ro/2015/02/audiente-sunt-celebru-scoate-ma-de-aici-peste-doua-milioane-si-jumatate-de-romani-medie-varfuri-de-peste-trei-milioane/

    Cu asa audiente, ai luat pauza ? De ce ? Costurile prea mari ? Nu ai continuat urmatorul an, nici dupa 2 ani, nici dupa 3 ani...
    Faci o emisiune cu audiente mari, pe urma pauza 7 ani ? De ce ? Ce credeai, ca "rupi tot" dupa 7 ani ? Nu !
  • Sisok Sisok
    Frică mare pe ProTV după premiera Chefilor. Au băgat LF ca să pluseze audiența emisiunilor, tare îmi e că, Clanul o să fie tăiat de Chefi, iar ProTV o să bage LF de luni până joi:)).

    Foarte bine postacule. Vezi audienta Fierbinti de saptamana trecuta. Are dublu comercial fata de Bucatarii Zero. In locul lor, bagam Fierbinti si luni.
    Si Clanul ? Cu siguranta face audienta mai mare fata de Sunt celebru. Ca serialul Vlad. Era pe locul 2. Dar, la diferenta de 1-2 rating pe comercial. Nu ca Sunt celebru, la jumatate.
  • Marian Marian
    Sabina ma bucur pentru aceasta decizie cu toate ca as fi vrut ca serialul sa fie la bataie cu Adela , in primul rand acest format nu prinde cel din primul sezon era mult mai frumos nu era atata cearta , in al doilea rand concurenti lasa de dorit au adunat tot ce a aruncat antena , sper sa nu strice serialul concurand cu chefi, pentru Survivor , trebuie sa fie antenti pentru ca vor concura cu America Expres si nu-i vad bine daca nu vor face un casting cum trebuie , cred ca va fi ultimul sezon din Sunt celebru ,,,,,,
  • abc+ abc+
    Frică mare pe ProTV după premiera Chefilor. Au băgat LF ca să pluseze audiența emisiunilor, tare îmi e că, Clanul o să fie tăiat de Chefi, iar ProTV o să bage LF de luni până joi:)).
    În locul Antenei prelungeam și mai mult audițiile și difuzam emisiunea duminică-miercuri, oricum iUmor n-are scăpare în fața Vocii și filmelor redifuzate, nu înțeleg de ce se încăpățânează să facă sezoane noi de 2 ori pe an, emisiunea ar merita o pauză.
  • Marius Marius
    B.A.M, eu cred ca din cauza audientelor a mutat emisiunea. Pentru Pro TV (principalul post TV in Romania), aceste audiente sunt foarte mici.
    La debut, emisiunea avea 3 zile de difuzare pe saptamana, cu 3 ore pe zi; 9 ore in total. Acum, avem 2 zile; probabil cu 2 ore pe zi (21:30-23:30). Un total de 4 ore. Deci, au fost "sterse" 5 ore de emisiune.
    Tind sa cred ca vor sa termine emisiunea cat mai repede.
  • Sisok Sisok
    Panica mare la postaci , chefii da de pământ cu emisiunea de doi lei, nu performeaza deloc, la jumate de antena

    Ca Umor Sec. Panica mare la postaci. Vocea da de pamant cu emisiunea de doi lei, nu performeaza deloc, la jumatate de Pro TV cu Vocea.
  • Sisok Sisok
    Chefi la cutite ,lider absolut de audienta ,pe publicul comercial 18-54 urban Chefii 7,5 puncte de rating si 26,2 share, Pro tv cu Sunt celebru 3,2 puncte de rating si 11 share. De aceea nu dati audientele ,fiindca Pro tv-ul a fost nimicit aseara?! Dati audientele chefilor!

    Si audientele de duminica nu le ceri postac ? Cand Sunt celebru a sters pe jos cu Umor Sec ?
  • jk jk
    Si eu voi comenta aici ca la articolul cu Sunt Celebru nu se poate,o sa intreb ce a intrebat si B.A.M.:care e situatia meciurile echipelor noastre?Trece FCSB pe Pro Arena?Mi e greu sa cred,fiind relatiile bune ale postului cu Becali,dar atunci trebuie sa faca mutari si mutari
  • B.A.M B.A.M
    O COMPLETARE:
    De unde știti că din cauza audiențelor???(Care sunt DEMNE, să fim serioși...)
    Poate și-au pierdut avansul și nu mai țin pasul. În sensul că poate s-a decalat calendarul filmărilor (din cauze necunoscute nouă)
    Spun asta mai ales că s-a ajuns să se facă live-uri (CONFORM comentariilor lansate de fanaticii PRO TV)...
  • B.A.M B.A.M
    Mă văd nevoit să comentez aici, în contextul politicii ilogice a paginii de media, chiar dacă subiectul comentariului nu are nicio legătură:

    SALUT CU BUCURIE TREZIREA LA REALITATE A PRO TV-ului,mutând serialul "Clanul" în ziua de luni (deși era programat joi)!!!
    Din următoarele motive:
    1)Ziua tradițională pentru serial la PRO TV este ziua de luni.
    2)Se evită o coliziune frontală și INUTILĂ în interiorul unei industrii plăpânde din România: cea a serialelor naționale!
    3) PRO TV și Antena 1 își pot împărții publicul "fidel", cel care fan/obsedat/etc al serialelor românești.
    P.S.
    Doar ca fapt divers...
    Ce se întâmplă cu "Sunt celebru..."???
    Mai ales că urmează foarte multe meciuri care au în centru echipe românești foarte populare, și practic ziua de joi e luată:
    -Joi, 15.09 de la 22:00 (FCSB-Anderlecht)*
    -Joi, 06.10 de la 22:00 (Slavia Praga-CFR Cluj)*
    -Joi, 13.10 de la 22:00 (FCSB-Silkeborg)*
    -Joi, 27.10 de la 22:00 (Sivasspor-CFR Cluj)*
    -Joi, 03.11 de la 22:00 (FCSB-West Ham)*
    *Ca să nu mai zic că de la 19:45 joacă cealaltă (dacă FCSB e la 22:00, CFR Cluj e de la 19:45)
    Și mă îndoiesc că PRO TV vrea să piardă meciurile de la 22:00... (cel puțin acestea, dacă nu chiar pe toate)
  • Hasmote Hasmote
    ***
  • unu unu
    @R: cumpara audiențe dacă le vrei
  • Sabina Sabina
    Ha,cu plăcere.
  • Ha Ha
    Am inteles. Mersi Sabina
  • Sabina Sabina
    Ha,Sunt celebru scoate-mă de aici va fi difuzat marțea și joia de la 21.30 ,după Las Fierbinți .

Trimite un comentariu

sus