Skip to main content

AUDIENŢE Radio pe publicul comercial. Radio ZU urcă pe primul loc la oraşe, peste Kiss FM. Rock FM ajunge al doilea cel mai ascultat post de radio în Bucureşti

 
Foto: Unsplash
Foto: Unsplash

Audienţe radio, pe publicul comercial. Radio ZU este în continuare liderul audienţelor în Bucureşti, şi pe publicul comercial, potrivit noului val de audienţe radio, ce acoperă lunile de vară, mai-august. 

Publicitate

Noutatea acestui val este că Radio ZU a devenit lider şi în mediul urban, devansând Kiss FM. 

Kiss îşi menţine, însă, poziţia de lider de audienţă pe publicul rânăr, la nivel naţional. 

Paginademedia.ro prezintă concluziile valului de vară al audienţelor radio, pe publicul comercial:

BUCUREŞTI. Radio Zu îşi menţine poziţia de lider în Capitală, chiar dacă a avut cifre uşor în scădere. Postul de radio al familiei Voiculescu a avut o medie de 128.000 de ascultători. 

Rock FM a urcat pe poziţia a doua şi a devenit al doilea cel mai ascultat post din Bucureşti, devansând colegul de trust, pe Kiss FM. Rock FM a avut cifre în creştere, un plus de 15.200 de ascultători, în timp ce Kiss a scăzut cu 20.000. 

Minusuri în audienţa pe publicul comercial şi pentru Europa FM, Magic şi Virgin Radio, dar şi pentru Romantic şi Pro FM. 

One World Radio, fostul Vibe FM, a căzut şi el în audienţe. A avut un minus de 10.000 de ascultători. Practic, audienţa zilnică a postului s-a redus aproape la jumătate după schimbare. 

Aceeaşi soartă a avut-o şi fostul Chill FM, devenit Digi24 FM. Audienţa zilnică a postului a scăzut la mai mult de jumătate. 

Creşterile de audienţă au fost puţine, dar notabile. Pe lângă Rock FM, postul Radio Guerrila a avut a doua cea mai mare creştere, apropiindu-se de 40.000 de ascultători, media zilnică, pe publicul tânăr. 

Creştere şi pentru Digi FM. Postul a ajuns la o medie zilnică de aproape 44.000 de ascultători. 

Audienţa posturilor de radio din BUCUREŞTI, în valul de vară 2022, comparativ cu anul trecut, pe PUBLICUL COMERCIAL:

  BUCURESTI PC Vara 2021   BUCURESTI PC Vara 2022  
  Audienţa medie zilnică Daily Reach Market Share (%) Audienţa medie zilnică Daily Reach Market Share (%)
1 Radio ZU 133.100 14.4 Radio ZU 128.200 11.4
2 Kiss FM 106.400 9.1 Rock FM 103.000 9.1
3 Rock FM 87.800 8.3 Kiss FM 86.100 6.8
4 Magic FM 81.800 7.6 Europa FM 70.100 10.6
5 Europa FM 78.800 7.5 Magic FM 66.300 7.3
6 Virgin Radio (fost Radio 21) 59.500 5.1 Virgin Radio (fost Radio 21) 47.600 3.7
7 Radio România Actualităţi 44.400 5.5 Digi FM 43.900 2.9
8 Dance FM 42.900 3.7 Dance FM 42.500 4.1
9 Romantic FM 38.200 3.4 Guerrilla 39.900 4.3
10 Digi FM 35.300 1.8 Radio România Actualităţi 36.400 5.3
11 Pro FM 32.900 2.9 Romantic FM 29.600 2.8
12 Guerrilla 27.900 2.7 Pro FM 23.700 2.6
13 One World Radio (Vibe FM) 22.100 1.5 Itsy Bitsy FM 15.200 0.7
14 Impuls 20.800 1.9 Naţional FM 13.100 1.4
15 Digi 24 FM 18.100 1.5 Impuls 12.900 1.5
16 Itsy Bitsy FM 15.100 0.7 One World Radio (Vibe FM) 12.100 0.6
17 Naţional FM 14.900 1.4 Radio România Muzical 7.600 0.9
18 Radio România Cultural 9.500 0.6 Radio România Cultural 7.100 0.5
19 Antena Satelor 8.200 1.4 Digi 24 FM 6.700 0.4
20 Radio România Bucureşti FM 5.300 0.3 Gold FM 6.700 0.6
21 Sport Total FM 4.800 0.3 Radio România Bucureşti FM 6.700 0.4
22 Radio România Muzical 2.300 0.2 Antena Satelor 4.200 0.2
23 Gold FM N/A   Sport Total FM 1.800 0.1

*public 18 - 49 de ani

Daily Reach: Numărul de unici care au ascultat postul de radio cel puţin 15 minute

Market Share: Procentul de ascultători, din audienţa medie, care a ales un post de radio.

Radio ZU trece peste Kiss la oraşe, pe publicul comercial 

URBAN. Radio ZU este liderul audienţelor de la oraşe, pe publicul tânăr şi devansează, în premieră, Kiss FM. Radio ZU a crescut cu 40.000 de ascultători, ajungând la aproape 860.000 de ascultători. 

Kiss Fm a ajuns pe locul al doilea, cu o medie de 854.000 de asculători. Postul de radio a pierdut 123.000 de ascultători. 

Locul al treilea pe podium îi aparţine Europa FM, care a avut de asemenea creştere: +24.300 de ascultători. 

Digi FM a ieşit şi el pe plus, cu 5.000 de acultători. Postul de radio al RCS a avut 388.000 de persoane. La mică distanţă este Magic FM, cu 382.000 de ascultători. 

Rock FM Este postul cu cea mai mare creştere în urban, pe publicul comercial. Postul de radio a avut 322.100 de ascultători, cu un plus de 76.500 de persoane. 

După Kiss, radio Pro FM  avut a doua cea mai mare scădere de ascultători, pe publicul tânăr. Postul de radio al RCS a coborât sub 200.000 de ascultători, cu un minus de 74.400 de ascultători. 

Audienţa posturilor de radio din mediul URBAN, în valul de vară  2022, comparativ cu anul trecut, pe PUBLICUL COMERCIAL:

  URBAN PC Vara 2021   URBAN PC Vara 2022  
  Audienţa medie zilnică Daily Reach Market Share (%) Audienţa medie zilnică Daily Reach Market Share (%)
1 Kiss FM 977.900 15.5 Radio ZU 857.000 14.3
2 Radio ZU 816.200 13.3 Kiss FM 854.800 12.7
3 Europa FM 613.900 10.9 Europa FM 638.200 12.1
4 Digi FM 383.200 6.4 Digi FM 388.200 7.3
5 Magic FM 375.800 7.0 Magic FM 382.300 7.2
6 Virgin Radio (fost Radio 21) 318.400 4.5 Virgin Radio (fost Radio 21) 334.300 4.3
7 Radio România Actualităţi 247.700 4.5 Rock FM 322.100 4.7
8 Rock FM 245.600 3.6 Radio România Actualităţi 230.600 4.4
9 Pro FM 238.000 3.2 Pro FM 163.600 1.9
10 Naţional FM 81.600 1.6 Guerrilla 84.000 1.6
11 Guerrilla 72.300 1.0 Naţional FM 70.000 0.9
12 Radio România Cultural 59.600 0.6 Radio România Cultural 47.500 0.6
13 Antena Satelor 51.500 1.2 Itsy Bitsy FM 37.600 0.3
14 Radio România Oltenia Craiova 45.100 0.7 Radio România Reşiţa 28.400 0.6
15 Itsy Bitsy FM 35.700 0.2 Radio România Oltenia Craiova 28.300 0.5
16 Radio România Iaşi 29.700 0.4 Antena Satelor 26.200 0.6
17 Radio România Reşiţa 22.800 0.3 Radio România Iaşi 24.100 0.3
18 Radio România Constanţa 18.000 0.3 Radio România Timişoara 14.000 0.3
19 Radio România Timişoara 17.500 0.2 Radio România Constanţa 12.400 0.2
20 Radio România Târgu Mureş 14.100 0.3 Radio România Bucureşti FM 12.000 0.2
21 Radio România Bucureşti FM 11.800 0.1 Radio România Târgu Mureş 7.300 0.1
22 Radio România Cluj 11.700 0.2 Radio România Cluj 5.100 0.0
23 Radio România Braşov FM 0.0 0.0 Radio România Braşov FM 0.0 0.0

*public 18 - 49 de ani

Daily Reach: Numărul de unici care au ascultat postul de radio cel puţin 15 minute

Market Share: Procentul de ascultători, din audienţa medie, care a ales un post de radio.

Kiss FM rămâne cel mai ascultat post de radio din ţară

NAŢIONAL. Kiss FM îşi menţine poziţia de lider, la nivelul întregii ţări, cu o medie de 1,5 milioane de ascultători, pe publicul tânăr. Însă şi aici cifrele au fost în scădere. Postul a înregistrat un minus de 144.000 de ascultători tineri. 

Radio ZU, aflat pe poziţia secundă, a fost pe plus. Postul de radio a avut o medie de 1,3 milioane de ascultători, în creştere cu aproape  43.000. 

Rock FM a fost postul de radio care a câştigat cei mai mulţi ascultători, la nivel naţional, pe publicul tânăr: mai bine de 82.000 de ascultători în plus. Postul de radio a avut în valul de vară o medie de 405.500 de ascultători. 

Radio Guerrilla a înregistrat, în valul de vară, o medie zilnică de 125.100 de ascultători, pe publicul tânăr. 

Audienţa posturilor de radio la nivel NAŢIONAL, în valul de vară 2022, comparativ cu anul trecut, pe PUBLICUL COMERCIAL:

  NAŢIONAL PC Vara 2021   NAŢIONAL PC Vara 2022  
  Audienţa medie zilnică Daily Reach Market Share (%) Audienţa medie zilnică Daily Reach Market Share (%)
1 Kiss FM 1.663.000 15.4 Kiss FM 1.519.000 14.3.
2 Radio ZU 1.317.100 13.4 Radio ZU 1.359.800 13.8
3 Europa FM 926.100 9.5 Europa FM 964.600 11.3
4 Digi FM 696.900 7.5 Digi FM 619.900 7.2
5 Magic FM 514.500 5.4 Magic FM 538.300 6.1
6 Radio România Actualităţi 474.300 4.6 Virgin Radio (fost Radio 21) 452.600 3.7
7 Virgin Radio (fost Radio 21) 468.900 4.0 Rock FM 405.500 3.6
8 Pro FM 375.300 3.3 Radio România Actualităţi 394.100 4.3
9 Rock FM 323.000 2.8 Pro FM 342.400 3.0
10 Antena Satelor 156.200 2.0 Antena Satelor 130.100 2.2
11 Radio România Iaşi 118.100 1.2 Guerrilla 125.100 1.4
12 Radio România Cultural 106.700 0.7 Radio România Cultural 98.100 0.6
13 Naţional FM 104.600 1.1 Naţional FM 90.900 0.8
14 Guerrilla 89.500 0.7 Radio România Iaşi 88.100 0.7
15 Radio România Oltenia Craiova 89.000 0.9 Radio România Oltenia Craiova 62.600 0.6
16 Radio România Reşiţa 59.500 0.5 Radio România Reşiţa 53.000 0.6
17 Itsy Bitsy FM 47.500 0.2 Itsy Bitsy FM 46.800 0.2
18 Radio România Timişoara 43.800 0.3 Radio România Constanţa 27.300 0.4
19 Radio România Constanţa 32.400 0.4 Radio România Timişoara 27.000 0.3
20 Radio România Târgu Mureş 24.700 0.3 Radio România Târgu Mureş 24.300 0.2
21 Radio România Bucureşti FM 24.500 0.2 Radio România Bucureşti FM 19.600 0.2
22 Radio România Cluj 19.500 0.1 Radio România Cluj 18.200 0.1
23 Radio România Braşov FM 2.100 0.0 Radio România Braşov FM 1.800 0.0

*public 18 - 49 de ani

Daily Reach: Numărul de unici care au ascultat postul de radio cel puţin 15 minute

Market Share: Procentul de ascultători, din audienţa medie, care a ales un post de radio.

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Ha Ha
    Măcar mâine am putea avea niște audiențe, vă rugăm?

    Și dacă Clanul va fi luni, ce se întâmplă cu Sunt Celebru?
  • R R
    Dati audientele de duminica si pe cele de aseara a emisounii Chefi la cutite! Rusine dle Obae ca nu ascultati de cititorii site-ului
  • Alexandra Sachelarie Alexandra Sachelarie
    Trebuie menționat și ca PRO TV a făcut schimbări de grila. Luni va fi doar Clanul. Marti,miercuri și joi va fi Las Fierbinti de la 20:30. Marti și joi de la 21:30 va fi Sunt celebru,iar miercuri de la 21:30 Visuri la cheie. Vocea rămâne vinerea, iar în weekend filme.
  • Sabina Sabina
    Cu o distribuție uimitoare, în care telespectatorii îi vor descoperi pe unii dintre cei mai iubiți actori și vor face cunoștință cu unii dintre cei mai talentați din tânăra generație, serialul Clanul începe luni, 19 septembrie, de la ora 20:30. În fiecare săptămână, serialul le va oferi telespectatorilor cea mai neașteptată experiență care combină calitatea cinematografică și scenele incredibile de acțiune, nemaivăzute până acum în România.

    Cel mai iubit serial românesc duce comedia la un alt nivel! Las Fierbinți vine în porție triplă de umor în fiecare marți, miercuri și joi, de la ora 20:30. Viața în cel mai cunoscut sat din România merge mai departe, iar Bobiță, Giani, Dorel, Aspirina, Celentano și toate celelalte personaje îndrăgite continuă aventura fierbințeană în ritmul deja cunoscut.

    În fiecare marți și joi, de la ora 21:30, celebritățile vor simți din ce în ce mai intens lipsa mâncării, și a confortului de acasă, căldura, ploaia și stresul de a sta alături de alte persoane total diferite, în încercarea de a-și depăși limitele în cel mai puternic experiment al momentului: reality show-ul Sunt celebru, scoate-mă de aici!

    De 9 ani, show-ul Visuri la cheie a reușit să schimbe viața a zeci de familii. Dragoș Bucur și echipa sa de arhitecți au transformat locuințe, dar și visuri în realitate, au îmbunătățit viața celor care sunt un exemplu pentru cei din jur. Renovările continuă în fiecare miercuri, de la ora 21:30, la PRO TV.

    Un show care a scris istorie! Locul în care întoarcerea unui scaun poate reprezenta primul pas spre îndeplinirea visului de o viață, de a fi cunoscut de o țară întreagă pentru modul în care cânți, este Vocea României! Tudor Chirilă, Irina Rimes, Theo Rose, Smiley și Denis The Motans fac show-ul pe care nu vrei să-l ratezi în fiecare vineri, de la ora 20:30.

    Filmul PRO este sâmbăta și duminica, de la ora 20:00. Jason Statham și Dwayne ”The Rock” Johnson vin mai furioși și mai iuți în ”Furios și iute: Hobbs & Shaw”, Jason Momoa și Amber Heard își folosesc puterile pentru a ajuta omenirea în ”Aquaman”, iar Tom Cruise va încerca să ducă la capăt o nouă provocare - ”Misiune: Imposibilă. Declinul”.
  • Sabina Sabina
    Clanul din 19 septembrie la ora 20.30.
  • Alexandra Sachelarie Alexandra Sachelarie
    Off-topic: Pro Tv a anunțat ca serialul Clanul va avea premiera pe 19 septembrie de la 20:30 cu primele 2 episoade
  • R R
    Dati audientele emisiunii Chefi la cuțite
  • Doru Doru
    Rusine paginademedia! Vă bateți joc de cititori , vrem audientele de aseara
  • R R
    Chefi la cutite ,lider absolut de audienta ,pe publicul comercial 18-54 urban Chefii 7,5 puncte de rating si 26,2 share, Pro tv cu Sunt celebru 3,2 puncte de rating si 11 share. De aceea nu dati audientele ,fiindca Pro tv-ul a fost nimicit aseara?! Dati audientele chefilor!
  • R R
    Dati audienele Chefi la cutite, ce dracu' iar ati început sa dati audiente rar .
  • R R
    Dati udientele Chefi la cuțite odata.
  • Dumitru Dumitru
    Bun, acum ca avem si audientele astea, trag urmatoarea concluzie: publicul este impartit in 2. Cel cu educatie subtire (din pacate majoritatea) e cu Zu, iar cel un pic mai destupat merge pe reteta Rock FM, Europa FM sau Digi FM. Kiss FM si Pro FM, in cadere libera, poate si din "cauza" ca nu au vrut sa se manelizeze asa cum o fac cei 2 clovni cu Radio Zu.
  • Meme Meme
    Nici "Marele" Kiss FM nu mai este ce a fost ... Cădere liberă....
  • Mile Mile
    Panica mare la postaci , chefii da de pământ cu emisiunea de doi lei, nu performeaza deloc, la jumate de antena
  • R R
    Dati audientele de aseara

Trimite un comentariu

sus