Ziarele pe hârtie în 2016. Tabloidele, la putere. Scandalul Hexi nu s-a simţit în vânzările Gazetei Sporturilor
Vânzările revistelor pentru femei. Practic în Bucătărie, cel mai vândut pe segmentul culinar. Elle conduce la modă şi lifestyle
VÂNZĂRILE ziarelor, scăderi pe toată linia. Click, un minus de 20.000 de exemplare. Cele două ziare ale Patriarhiei vând fiecare cât GSP
Broşura Kaufland, cea mai răsfoită publicaţie pe hârtie din România. Câte milioane de români o „citesc”. Dintre ziare, cel mai citit e Click: jumătate de milion. Dintre quality: EVZ
La ţară, doar unul din trei români citeşte publicaţii tipărite. BRAT anunţă primele date de audienţă din mediul rural
Tabloid versus calitate. Click!, cel mai vândut ziar din România, cu peste 100.000 de exemplare. Cel mai vândut ziar de calitate: o medie de doar 13.000 de exemplare
Vânzările revistelor pentru femei. Revistele culinare, cele mai mari vânzări. Segmentul publicaţiilor glossy, condus de Avantaje
Ziarul Click!, cel mai vândut din România. Libertatea este al doilea. Principalele ziare de calitate au împreună sub 55.000 de exemplare
Cât vând revistele pentru femei. Practic în bucătărie, cea mai vândută publicaţie: peste 100.000 de exemplare
COMPARAŢIE: Cotidianul şi Gândul au scăzut aproape la jumătate faţă de anul trecut. Libertatea şi GSP, pierderi consistente ale vânzărilor
Adevărul şi Click, singurele ziare care au crescut în 2009. Vânzările ziarelor scad în primele nouă luni
ANALIZĂ: Evoluţia ziarelor în 2010. Evenimentul zilei şi Adevărul şi-au înjumătăţit vânzările. Titlurile, pe larg