Cei care nu au putut ajunge la TIFF l-au urmărit pe… TikTok. Dacă peste 100.000 au plătit bilete, câţi au fost în faţa ecranelor?
Anul acesta, reţeaua de socializare TikTok a fost partenerul festivalului de film, ajuns la cea de-a 21-a ediţie.
Urmărind canalul de TikTok @transilvania_iff, iubitorii de filme au putut intra în culisele evenimentului.
GALERIE FOTO. Nou record de vizitatori offline la TIFF 2022. Câţi... online?
Festivalul Internaţional de Film Transilvania (TIFF), care s-a încheiat pe 26 iunie 2022, a anunţat un număr record de vizitatori: 102.000 de plătitori de bilete, cu 8% mai mult faţă de 2019, anul în care se stabilise recordul anterior.
Dar câţi au urmărit festivalul online?
„Toate activările au însumat aproape 74.000 de utilizatori unici care au urmărit festivalul online, în timp ce hashtag-ul #PovestitoruldeFilm a strâns aproximativ 385.000 de postări.“, au spus reprezentanţii TikTok într-un comunicat.
Ce a mai însemnat TIFF+TikTok?
Parteneriatul a inclus şi o provocare: #PovestitoruldeFilm. Ce trebuiau să facă cei care voiau să intre în competiţie? Evident, un clip video pe TikTok, nu mai lung de 1 minut, în care să povestească sau să arate într-un mod creativ acţiunea unui film sau serial care le-a plăcut.
Challenge-ul era să nu spună numele filmului sau serialului, ci să îşi încurajeze urmăritorii să ghicească.
Competiţia a fost câştigată de Beatrice Ungureanu şi Denisa Dudeanu. Ele au primit o experienţă completă pentru două persoane la festival.
Însă totul a culminat cu evenimentul TikTok Get Together de la Muzeul de Artă din Cluj-Napoca şi premierea câştigătoarelor, transmis live pe TikTok.
Totodată, TikTok a transmis live şi Masterclass-ul VFX din cadrul EducaTIFF, realizat de Robert Tatoi, expert în efecte vizuale şi unul dintre cei mai apreciaţi creatori de conţinut din România.
Canalul de TikTok @transilvania_iff a strâns, până la acest moment, aproape 3.000 de urmăritori şi peste 22.000 de like-uri.
Trimite un comentariu