
COMUNICAT. Peste 200 de copii din Bucureşti vor avea un spaţiu nou pentru învăţare, dezvoltare şi joacă, în urma acţiunilor de voluntariat desfăşurate de 120 de angajaţi Edenred România, alături de colegii de la UTA Edenred şi Edenred Digital Center, cu ocazia Ideal Day, ziua internaţională a voluntariatului în cadrul Grupului Edenred.
Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.
Ca de fiecare dată, şi iniţiativele din acest an sunt în linie cu strategia globală de responsabilitate socială Edenred şi reflectă angajamentul companiei de a contribui la combaterea risipei alimentare, educaţia nutriţională şi sprijinul comunităţilor vulnerabile – elemente care susţin obiectivul: Enrich connections. For good.
Bucureşti – Ajutăm la construirea un Centru Educaţional pentru 170 de copii
La SOS Satele Copiilor, Echipele Edenred au lucrat împreună cu Habitat for Humanity România pentru a construi un Centru Educaţional dedicat copiilor aflaţi în situaţii vulnerabile, în incinta SOS Satele Copiilor Bucureşti noul spaţiu va deveni un loc sigur pentru învăţare, dezvoltare şi joacă, cu un impact direct asupra vieţii a peste 170 de copii.
Gorkem Oran, Director General Edenred România:
„Anul acesta, de Ideal Day, ne-am întors acolo unde credem că este mai mare nevoie de sprijin - lângă copii, viitorul nostru comun. Pe lângă proiectele dedicate pe care le desfăşurăm de-a lungul anului, cu această ocazie am ales să punem umărul – la propriu – pentru crearea unui spaţiu în care peste 200 de copii vor putea învăţa, explora şi creşte armonios.
A fost o zi despre muncă în echipă, o reconectare autentică la valorile noastre şi o nouă aplicare a obiectivului companiei: Enrich connections. For good. Susţinem că accesul la educaţie şi alimentaţie sănătoasă nu ar trebui să fie un privilegiu, ci un drept.
Astfel, suntem recunoscători că, alături de partenerii noştri, putem transforma ideile în soluţii concrete, cu impact real în comunitate, atât în România, cât şi în toate cele 45 de ţări în care Edenred este prezent”.
“Faptul că voluntarii Edenred au ales să construiască, alături de noi, un spaţiu dedicat educaţiei, înseamnă mai mult decât o mână de ajutor. Înseamnă speranţă, implicare şi solidaritate. Mulţumim Edenred pentru parteneriatul valoros!”, a adăugat Roberto Pătrăşcoiu, CEO Habitat for Humanity România.
Sfântu Gheorghe – Educaţie nutriţională şi creativitate pentru copiii de la Kastel
La Asociaţia Kastel Youth Hub, o organizaţie dedicată sprijinirii copiilor din medii vulnerabile şi combaterii analfabetismului funcţional, voluntarii Edenred au desfăşurat activităţi educative şi creative alături de 30 de copii.
Acţiunea s-a desfăşurat împreună cu Banca pentru Alimente Braşov, partener strategic în lupta împotriva risipei alimentare, alături de care compania derulează constant proiecte de voluntariat în linie cu strategia de CSR a Edenred. Copiii au participat la sesiuni de lectură din colecţia NutriCOOLtura, la ateliere de creaţie şi la discuţii interactive despre alimentaţie sănătoasă.
Edenred – Angajament pe termen lung pentru o alimentaţie sustenabilă
Fie că este vorba despre educaţie nutriţională sau de combaterea risipei alimentare prin parteneriate strategice, Edenred contribuie activ la construirea unui ecosistem în care obiceiurile alimentare sănătoase devin accesibile tuturor.
Ideal Day – solidaritate globală, acţiune locală
Ideal Day este o iniţiativă globală Edenred, desfăşurată anual în luna iunie, care reuneşte angajaţii Edenred din întreaga lume în acţiuni de voluntariat cu impact local.
În România, ediţia din 2025 a fost marcată de solidaritate, colaborare şi implicare – valori esenţiale pentru Edenred şi pentru misiunea sa de a conecta oamenii şi comunităţile în mod responsabil şi sustenabil.
Despre Edenred
Edenred este lider piaţă ca platformă digitală pentru servicii şi plăţi şi este partenerul de zi cu zi al oamenilor la locul de muncă, conectând peste 60 de milioane de utilizatori şi peste 2 milioane de comercianţi parteneri din 45 de ţări prin intermediul a 1 milion de clienţi corporativi.
Edenred oferă soluţii de plată cu destinaţii specifice pentru alimentaţie (cardurile de masă), stimulente (carduri cadou, platforme dedicate angajaţilor), mobilitate (soluţii multy-energy, mentenanţă, taxe de drum, parcări şi vouchere de transport) şi plăţi corporative (carduri de plată virtuale).
În concordanţă cu misiunea grupului, „Enrich connections.For good.”, aceste soluţii sporesc bunăstarea şi puterea de cumpărare a utilizatorilor. Îmbunătăţesc atractivitatea şi eficienţa companiilor şi animă piaţa muncii şi economia locală. De asemenea, favorizează accesul la alimente mai sănătoase, la produse mai sustenabile şi soluţii de soft mobility.
Cei 12 000 de angajaţi ai Edenred se angajează să facă din lumea muncii un ecosistem conectat, mai sigur, mai eficient şi mai responsabil în fiecare zi.
În 2024, datorită activelor sale tehnologice globale, grupul a gestionat un volum de afaceri de aproximativ 45 de miliarde de euro, realizat în principal prin intermediul aplicaţiilor mobile, al platformelor online şi al cardurilor.
Edenred este listată la bursa Euronext Paris şi inclusă în următorii indici: CAC 40, CAC 40 ESG, CAC Large 60, Euronext 100, Euronext Tech Leaders, FTSE4Good, DJSI Europe Index, DJSI World Index şi MSCI Europe.
Logo-urile şi alte denumiri comerciale menţionate şi prezentate în acest comunicat de presă sunt mărci înregistrate ale Edenred SE, ale subsidiarelor sale sau ale unor terţe părţi. Acestea nu pot fi utilizate în scopuri comerciale fără acordul prealabil scris al proprietarilor lor.
Ce este secţiunea COMUNICATE:
În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.
Detalii, la [email protected]
Autor: Adriana Diură adriana.diurapaginademedia.ro