COMUNICAT. Este clar că marketingul online reprezintă prezentul şi mai ales viitorul în ceea ce priveşte comunicarea companiilor cu publicul lor ţintă. Fie că discutăm de campanii ample de promovare, fie că ne referim la o strategie clară de comunicare, mediul online este cel în care ar trebui să fie implementate toate eforturile de publicitate, indiferent de domeniu.
Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.
Dar pentru a putea implementa astfel de campanii cu eficienţă, ar trebui în primul rând ca specialiştii, agenţiile, care se ocupă cu implementarea să aibă un model de business bine pus la punct în care procesele să fie cât mai uşor de executat.
Agenţiile de digital, PR, media, publishing sau content ştiu extrem de bine câte resurse umane, de timp şi de costuri sunt risipite pe procese repetitive care nu neapărat că aduc plus valoarea afacerii per ansamblu.
Zecile de mailuri schimbate cu clienţii şi publisherii, sutele de ore petrecute construind rapoarte şi sheeturile din excel sau Google Docs nu numai că sunt o corvoadă în adevăratul sens al cuvântului, dar sunt şi nişte taskuri care ocupă extrem de mult timp.
Angajaţii unei agenţii trebuie să petreacă destul de mult timp cu executarea acestor sarcini în loc să se focuseze pe crearea de campanii sau strategii cât mai interesante pentru clienţii agenţiei, ceea ce cu siguranţă, pe termen lung, va afecta profitabilitatea acesteia.
De aceea, Publyo™ a fost lansat ca o soluţie eficientă pentru automatizarea proceselor repetitive dintr-o agenţie SEO la care s-au adăugat funcţionalităţi multiple ce au transformat acest sistem într-un CRM uşor de folosit şi intuitiv.
Faţă de alte platforme disponibile pe piaţa din România, Publyo™ este mai mult decât un market place de unde poţi cumpăra publicarea de articole şi advertoriale pe site-uri.
Publyo™ este prima soluţie automatizată din România prin care munca de planificare, organizare, implementare, publicare, raportare şi monitorizare pentru orice tip de agenţie de comunicare online, indiferent de specificul sau mărimea acesteia, se poate executa sincronizat, automatizat şi transparent.
Platforma Publyo™ are 2 module principale:
- Publyo™ CRM
- care reprezintă un sistem automatizat prin care organizezi şi implementezi campanii de articole în toate fazele acesteia: planificare, upload conţinut, publicare, monitorizare şi raportare.
CRM-ul poate fi achiziţionat în mai multe variante de abonamente în funcţie de nevoile fiecărei agenţii în parte.
De asemenea, sistemul Publyo™ CRM permite comunicarea în timp real cu clienţii, writterii şi publisherii pentru a şti în permanenţă statusul campaniei media direct din sistem fără să mai fie nevoie să fie trimise manual zeci de emailuri.
- Publyo™ Content&Publishing
– un nou modul care se află deja în faza de testare şi va fi lansat curând prin intermediul căruia, independent de achiziţionarea Publyo™ CRM, marketari pot comanda content şi publicare de articole pe cele mai mari site-uri din România.
Ce probleme legate de procesele repetitve din agenţia ta rezolvă Publyo™ CRM?
1. Planificarea media planului
Cu ajutorului sistemului automatizat Publyo™ CRM poţi organiza şi planifica în avans campanii de articole pentru fiecare client în parte. Prin simpla alegere a datelor de publicare şi a site-urilor unde se doreşte publicarea, poţi organiza în câteva minute munca pentru minim o întreagă lună.
De asemenea, poţi avea panouri dedicate de planificare, implementare şi raportare pentru toţi clienţii pe care îi ajuţi cu promovarea online.
Nu trebuie decât să urci în sistem conţinutul articolului împreună cu o fotografie reprezentativă pentru datele alese în prealabil şi sistemul va trimite automat către publisher articolul către publicare fără să mai faci tu asta manual.
Ce este şi mai important este faptul că nu eşti condiţionat să lucrezi doar cu publisherii din portofoliul Publyo™. Poţi introduce în sistem propriile site-uri cu care ai deal-uri de publicare şi să lucrezi în acest mod. Ai la dispoziţie însă şi o listă cu cei mai mari publisheri din România şi ai acces să publici articole pe site-urile lor la cele mai bune oferte de preţ. Tu decizi cum îţi organizezi munca.
De asemenea, eşti conectat cu alte agenţii şi poţi achiziţiona inclusiv de la ele publicarea de articole pe site-uri cu care lucrează acestea.
2. Realizarea conţinutului şi organizarea lui
În cazul în care un client al agenţiei are nevoie şi de conţinut, sistemul îţi permite să comanzi echipei tale de writteri cererea clientului. Direct din platformă poţi să specifici echipei tale tipul de client, articol, cuvinte cheie şi data limită pentru care trebuie să realizeze articolul.
În momentul în care writterul finalizează materialul, acesta îl uploadează în sistem şi clientul îl poate aproba sau cere modificări la fel de simplu, tot din sistem. Odată aprobat, articolul poate fi trimis în programare către publicare, conform media planului setat anterior.
3. Raportarea şi monitorizarea articolelor
Odată ce publisherul a publicat articolul trimis, va introduce tot în sistem linkul aferent şi atât agenţia cât şi clientul vor primi automat raport cu acesta.
Vei avea în acelaşi loc toate linkurile de publicare ale articolelor şi astfel vei putea transmite foarte uşor rapoartele despre campanii clienţilor.
De asemenea, o funcţionalitate unică pe piaţă unică din România pe care Publyo™ CRM o are este aceea că articolele publicate sunt monitorizate constant pentru a ne asigura că linkurile, articolele şi cuvintele cheie râmân active.
În cazul în care apare vreo eroare, sistemul trimite automat publisherului notificare pentru a se remedia problema.
Ce este secţiunea COMUNICATE:
În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.
Detalii, la [email protected]
Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
Trimite un comentariu