Skip to main content

COMUNICAT. Cum să îţi aprovizionezi inteligent magazinul: 3 idei

 
COMUNICAT. Cum să îţi aprovizionezi inteligent magazinul: 3 idei

COMUNICAT. Unul dintre elementele-cheie ale succesului unui magazin este capacitatea de aprovizionare într-un timp optim, astfel încât stocul disponibil să asigure nevoile emise de cerere.

Publicitate

Stabilirea unor canale de aprovizionare eficiente poate fi o provocare pentru orice administrator de magazin, mai ales pentru cei aflaţi în primul an de activitate. De aceea, detaliem astăzi 3 idei prin care se pot consolida căi sigure de acces spre stocurile de marfă.

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.

Beneficiile unei aprovizionări constante

Clienţii îşi doresc să găsească în magazinul din apropierea casei produsele dorite, fără a fi nevoiţi să parcurgă distanţe foarte mari.

În acest mod, se poate realiza o fidelizare a acestora, pe baza certitudinii că în locul respectiv, oferta este întotdeauna disponibilă pentru nevoile pe care le au: cereale Viva, pâinea preferată, “acel” ulei de măsline samd

De asemenea, dorinţa de a actualiza constant stocurile de marfă la trezeşte furnizorilor interesul pentru activitatea pe care magazinul respectiv o desfăşoară.

O colaborare de lungă durată cu un astfel de business poate determina preturi de achiziţie însoţite de oferte mult mai avantajoase, comparativ cu alte magazine care se aprovizionează mai rar.

Ţine o evidenţă online a stocurilor

Astfel îţi este mult mai simplu să iei legătura cu distribuitorii locali, atunci când stocurile celor mai vândute produse sunt pe sfârşite. De asemenea, o astfel de transparenţă în modul de lucru te ajută să înţelegi şi care sunt produsele nu la fel de populare pe rafturile magazinului.

O mulţime de soluţii software te pot ajuta să gestionezi online mult mai bine stocurile magazinului tău, prin setări menite să automatizeze anumite procese, dar şi să genereze rapoarte, în funcţie de nevoile pe care le identifici. 

Include în ofertă produse sezoniere

În perioada sezonului estival, sau înainte de Sărbători, trebuie să te aprovizionezi cu stocuri de interes pentru clienţii magazinului tău. Lista este una cât se poate de variată, aşadar, bugetul de achiziţie trebuie regândit din timp şi reorientat către acestea.

Realizează o serie de calcule, pentru a estima cantitatea de produse sezoniere pe care doreşti să le primeşti la o singură aprovizionare, astfel încât să nu te confrunţi cu un surplus pe care nu îl mai poţi ulterior valorifica. 

Păstrează o legătură apropiată cu furnizorii

Succesul relaţiei cu furnizorii se bazează pe o legătură apropiată, pe care trebuie să o păstrezi cu aceştia. Printr-o comunicarea constantă, dar şi prin dorinţa de a construi un parteneriat pe termen lung, furnizorii pot deveni interesaţi de nevoile tale.

Asigură-te că obţii contacte pentru a te aproviziona cu un număr cât mai mare de produse, de la un număr cat mai mic de distribuitori, pentru a putea gestiona mult mai bine relaţia comercială avută cu aceştia: timpi de livrare, politică de preţuri, prioritizare etc

Iată care sunt cele mai importante idei pe care ne-am dorit să le împărtăşim cu tine, referitoare la modul prin care te poţi aproviziona inteligent cu marfă pentru magazinul administrat.

Respectarea lor permite generarea unui flux continuu de stocuri noi pe rafturi, astfel încât clienţii finali să poată adăuga oricând în coş produsele de care sunt interesaţi,

Ce este secţiunea COMUNICATE:

În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

 

Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus