Comunicat. ARCMEDIA, cel mai mare grup de publishing din România, fidel filosofiei de a consolida independenţa editorială şi autonomia operaţională, îşi continuă demersurile de implementare a unei strategii integrate de dezvoltare.
Consecvent noului motto al companiei, “Unim Perspective”, ecosistemul ARCMEDIA se va extinde operaţional şi conceptual în direcţia asigurării unui flux integrat, suplu şi coerent de promovare a brandurilor care investesc in publicaţiile ARCMEDIA.
Pentru a servi misiunii asumate de consolidare a unei entităţi autonome din punct de vedere operaţional si conceptual, ARCMEDIA va dezvolta propria echipa dedicata managementului relaţiilor comerciale pentru întregul portofoliu de publicaţii.
Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.
Noul departament de vânzări va gestiona dezvoltarea parteneriatelor strategice si comerciale cu branduri, companii şi agenţii de publicitate, oferind soluţii de comunicare integrate pe toate platformele grupului.
Strategia de dezvoltare ARCMEDIA este aliniată cu valorile companiei, cu misiunea noastră de dezvoltare pe termen lung şi îşi propune consolidarea identităţii de publisher premium, de entitate media care tratează direct, asumat, responsabil relaţia cu cititorii, cu brandurile şi cu jurnalismul de calitate.
ARCMEDIA mulţumeşte companiei Thematic Media Channel care a susţinut în ultimii ani evoluţia unor branduri din portofoliul nostru.
Eficienţa şi implicarea profesioniştilor TMC au contribuit într-o măsură semnificativă la dezvoltarea trecuta a publicaţiilor care sunt astăzi parte a grupului nostru.
ARCMEDIA va investi în continuare în producţii originale şi formate inovatoare, vom investi în echipe si vom aloca resurse pentru formarea profesională a unor jurnalişti ataşaţi de valorile profesiei. Pe termen mediu ne propunem extinderea grupului nostru de companii pe piaţa europeană, exportând un model de jurnalism premium şi infrastructură digitală de succes.
Radu Budeanu, CEO ARCMEDIA:
„Promitem cititorilor si partenerilor noştri sa păşim consecvent înainte, servind interesul public ocrotind independenţa editorială a jurnaliştilor noştri şi construind o organizaţie europeana, robusta, autonoma, eficienta. Si promitem sa unim perspective!”.
Despre ARCMEDIA
ARCMEDIA, grup fondat si deţinut de antreprenorul şi jurnalistul Radu Budeanu reuneşte sub aceeaşi cupola editorială multe dintre cele mai citite şi respectate publicaţii din piaţa românească mass-media.
În portofoliul ARCMEDIA se regăsesc agenţiile de ştiri şi imagini Mediafax si Mediafax Foto precum si publicaţiile Gândul, G4media, Cancan, Ciao, G4food, Economedia, ProSport, Promotor, Ce se întâmplă, doctore?, Descoperă, go4it, go4games, Liga2, Râzi cu lacrimi, Apropo, TechRider şi Pets&Cats.
Ce este secţiunea COMUNICATE:
În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.
Detalii, la [email protected]
Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro