COMUNICAT. În ultimele 12 luni, Berăria H a înregistrat un trafic de peste 700.000 de clienţi, fiind astfel destinaţia de top pentru distracţie şi experienţe culinare din Bucureşti. Totodată, Berăria H a găzduit peste 365 de show-uri în ultimul an, colaborând cu majoritatea artiştilor de top din România.
Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.
Vlad Dumitru, CEO Berăria H:
“Diversitatea evenimentelor organizate şi experienţelor pe care le oferim ne-a permis să atingem o gamă largă de segmente demografice, Berăria H fiind una dintre puţinele locaţii care atrage toate categoriile de vârstă.
Majoritatea clienţilor noştri se încadrează în intervalul de 20-48 de ani, dar nu au fost neglijaţi nici copiii, studenţii sau seniorii, in locaţie având loc piese de teatru, spectacole de magie, seri tematice.
De asemenea, avem seri dedicate profesioniştilor din diferite industrii, precum Lawyers Night, Banking Party, AdNite, IT, Fly & Travel, Telecom sau Noaptea Devoratorilor de Publicitate.
În plus, organizăm evenimente speciale pentru expaţi, cum ar fi Ziua Italiei alături de Ambasada Italiei şi seri cu muzică spaniolă, franţuzească sau fado.
Suntem extrem de mândri de realizările noastre din ultimul an. Aceste rezultate sunt o dovadă a dedicării şi pasiunii echipei noastre şi a suportului continuu al clienţilor”.
Un segment important al business-ului vine din proiecte corporate, companii majore din România alegând Beraria H pentru cele mai importante evenimente cu publicul sau cu echipele lor: conferinţe, petreceri corporate, lansări de produse, etc. Fiecare dintre aceste proiecte speciale atrage un trafic între câteva sute şi până la 2500 de oaspeţi.
Totodată, pentru că este un an plin de fotbal de calitate, meciurile se văd cel mai bine la Berăria H în compania prietenilor. Anul acesta vor fi montate ecrane LED şi pe terasă în aşteptarea EURO 2024 şi a Finalei Champions League, pentru care la Beraria H se va organiza un public viewing împreună cu Heineken, partenerul oficial al competiţiei.
Şi rezultatele din online au fost la fel de spectaculoase: site-ul www.berariah.ro primeşte zilnic peste 13.500 de vizite, iar vizibilitatea în online a brandului a crescut, depăşindu-se 500 de milioane de afişări anuale pe web şi reţelele sociale, prin intermediul vizitelor, căutărilor şi campaniilor publicitare.
GALERIE FOTO. Berăria H, în imagini
Despre Berăria H
Berăria H sau Oraşul cu Chef de Viaţă din Bucureşti a fost deschisă în anul 2014 şi in anul acesta pe 12 Septembrie va sărbători 10 ani de la înfiinţare.
Este locul în care se ascultă muzică live de calitate în interpretarea unor artişti îndrăgiţi, atât naţionali cât şi internaţionali, în cadrul unor show-uri inedite.
Berăria H este locul în care vin sute de mii de oameni pe an care se bucură de seri ca în poveşti.
Ce este secţiunea COMUNICATE:
În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.
Detalii, la [email protected]
Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro