
COMUNICAT. Există momente în care timpul pare că stă pe loc. Lumina caldă a serii, sunetul paharelor ciocnite şi poveştile împărtăşite printre feluri de mâncare sunt semnele unei conexiuni autentice. În Italia, acest sentiment are un loc bine definit: masa. Nu este doar despre a mânca, ci despre a savura plăcerile simple ale vieţii împreună. Nu întâmplător italienii spun: A tavola non si invecchia („La masă nu îmbătrâneşti”).
Inspirată de această filozofie, Birra Moretti a creat platforma de comunicare Live Birra Moretti, prin care îi invită pe oameni să pună pauză agitaţiei zilnice şi să redescopere bucuria de a fi prezenţi. Masa devine spaţiul unde comunităţile se întâlnesc, iar berea catalizează plăceri simple, dar memorabile.
Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.
După un prim eveniment în care mâncarea a fost în centrul experienţei, seria Live Birra Moretti a continuat cu La Grande Cena, un eveniment care a pus accent pe conexiunea autentică. Pe strada Constantin Esarcu din Bucureşti a fost amplasată o singură masă lungă, la care s-au aşezat creatori de conţinut, comunităţile lor şi trecători curioşi, care s-au alăturat firesc, ca şi cum ar fi făcut parte dintotdeauna din aceeaşi comunitate.
Chef Roxana Blenche a moderat seara, iar atmosfera a fost animată de Cătălin Rizea, Cosânzenele, Oase şi Umblu Vandra, care au adus poveşti şi voie bună. Fiecare creator a venit însoţit de câştigătorii concursurilor desfăşurate pe Instagram, transformând evenimentul într-o experienţă colectivă şi autentică. Participanţii au avut ocazia să surprindă momente din propria perspectivă, în cadrul unui concurs UGC desfăşurat chiar la faţa locului.
Punctul culminant al serii a fost momentul surpriză: membrii trupei Ad Libitum, aflaţi incognito printre invitaţi, s-au ridicat la un semn şi au început să interpreteze live piese italieneşti, transformând strada într-o scenă vibrantă.
GALERIE FOTO. La Grande Cena la Bucureşti:
Cristina Radu, Marketing Director HEINEKEN:
„Ceea ce a făcut evenimentul La Grande Cena memorabil a fost naturaleţea cu care totul s-a legat – poveştile spuse la masă, gusturile, muzica şi energia oamenilor.
A fost ca şi cum timpul s-ar fi oprit pentru ca noi să ne bucurăm pe deplin de moment. Pentru noi, aceasta este esenţa Live Birra Moretti: să aducem laolaltă oameni şi să creăm contexte în care conexiunile se nasc firesc.
Ne dorim ca fiecare participant să fi plecat acasă nu doar cu amintirea unei seri frumoase, ci şi cu dorinţa de a adăuga un strop din filozofia Live Birra Moretti fiecărui moment.”
VIDEO. Birra Moretti - La Grande Cena la Bucureşti
La Grande Cena a marcat al doilea capitol al poveştii Live Birra Moretti. În curând, un nou eveniment va continua această serie dedicată bucuriei de a fi împreună.
HEINEKEN este compania producătoare de bere cu cea mai extinsă prezenţă din lume. Recunoscut pentru brandul Heineken, grupul are un portofoliu de peste 300 de mărci de bere şi cidru internaţionale, regionale şi locale. La nivel mondial, suntem prezenţi în peste 70 de ţări, iar cei peste 80.000 de colegi aduc la viaţă valorile companiei noastre: Pasiunea pentru consumatori şi clienţi, Curajul de a visa şi fi pionieri, Grija pentru oameni şi planetă, Bucuria de a trăi.
În România, oferim un portofoliu divers de mărci de bere şi cidru, majoritatea fiind produse în cele trei fabrici locale din Craiova, Ungheni şi Miercurea Ciuc. Angajamentul nostru faţă de piaţa locală se reflectă nu doar prin diversitatea de branduri, ci şi prin acţiunile noastre: avem 1.100 de angajaţi în România, ne aprovizionăm de la furnizori locali cu peste 70% din ingrediente şi suntem dedicaţi agendei noastre de sustenabilitate, ’Brew a Better World 2030’.
Cele mai recente informaţii despre activitatea HEINEKEN România sunt disponibile pe heinekenromania.ro şi pe LinkedIn.
Ce este secţiunea COMUNICATE:
În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.
Detalii, la [email protected]
Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro