Skip to main content

COMUNICAT. Bonduelle lansează noua gamă de crochete şi burgeri Croustis

 
COMUNICAT. Bonduelle lansează noua gamă de crochete şi burgeri Croustis

COMUNICAT. Bonduelle, liderul pieţei locale în categoria legumelor în conservă, a lansat în România la începutul acestui an o nouă gamă de produse: crochetele şi burgerii Croustis, 100% legume pline de savoare şi brânză, acoperite cu o crustă crocantă de pesmet.

Publicitate

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.

Croustis – nume derivat din adjectivul „croustillant”, care în limba franceză înseamnă „crocant” – sunt produse gândite pentru persoanele care doresc soluţii rapide şi comode pentru a pregăti acasă aperitive, salate, gustări calde sau chiar feluri principale.

Crochetele Croustis pot fi găsite în două variante: cu dovleac şi mozzarella, respectiv cu broccoli, smântână şi brânză Emmental, iar burgerii sunt disponibili în două versiuni: Cheesy (cu dovleac, linte şi Emmental) şi Texas (cu fasole roşie, porumb şi ardei roşu). Croustis sunt învelite într-o crustă de pesmet care la gătire devine în scurt timp crocantă, oferind un plus de savoare mixului de ingrediente principale.

„Odată cu această lansare, Bonduelle reinventează segmentul produselor congelate, ajutându-i pe consumatorii din generaţiile tinere şi nu numai să (re)descopere plăcerea de a consuma legume”, spune Andreea Ioniţă, Brand Manager Bonduelle România.

„Croustis asociază frăgezimea legumelor cu savoarea brânzeturilor şi aroma unei cruste crocante, oferind o experienţă culinară: sub forma unor crochete şi burgeri tradiţionali, consumatorii vor descoperi prospeţimea ingredientelor Bonduelle şi noi combinaţii de gusturi delicioase de legume. Pentru persoanele care îşi doresc o dietă flexitariană, echilibrată în ceea ce priveşte aportul de nutrienţi, Croustis înseamnă o oportunitate de a include în meniu mai multe legume şi leguminoase, în preparate ce pot fi apreciate de întreaga familie, indiferent de preferinţele individuale ale fiecărui membru.”

Crochetele sunt disponibile în cutii de câte 7-9 bucăţi (aproximativ 4 porţii), iar burgerii în cutii a câte 2 bucăţi, comercializate în ambalaje 100% reciclabile, care nu conţin niciun fel de material plastic.

În funcţie de reţetă, Croustis conţin 100% amestecuri de legume, leguminoase, cereale şi diferite sortimente de brânză sau lactate, învelite în pesmet, şi sunt gata de preparare în circa 12-15 minute în friteuza cu aer cald (air fryer) sau la tigaie, sau în aproximativ 20-25 de minute în cuptor.

Crochetele Croustis pot fi consumate într-o varietate de forme: ca aperitiv sau gustări (finger food), ca ingredient în preparate reci sau calde, în salate tradiţionale sau de inspiraţie asiatică (cum ar fi de exemplu un Buddha Bowl).

Burgerii Croustis reprezintă o alternativă sănătoasă şi gustoasă pentru consumatorii care îşi doresc savoarea burgerilor tradiţionali, dar cu un aport consistent de fibre şi vitamine, în reţete precum un pita burger inspirat din bucătăria grecească sau keto burgeri.

Noua gamă marchează extinderea portofoliului local de produse congelate al Bonduelle cu produse de tip crochete şi burgeri.

„Consumatorii pot găsi acum, în secţiunea de produse congelate, o soluţie rapidă şi comodă pentru a pregăti cu uşurinţă o masă echilibrată”, spune Roxana Nănescu, Marketing Director Bonduelle SEE.

„Printre beneficiile pe care noua gamă le pune la dispoziţia consumatorilor români se numără calitatea deja bine-cunoscută a legumelor Bonduelle, precum şi versatilitatea şi uşurinţa în preparare, oferind astfel o alternativă delicioasă şi nutritivă la produsele clasice. Prin această lansare completăm portofoliul Bonduelle cu opţiuni ideale pentru cei care doresc să integreze mai multe proteine vegetale în alimentaţia lor, fără a face compromisuri la gust. Croustis este o alternativă delicioasă la crochetele şi burgerii tradiţionali – o alegere savuroasă, o placere nevinovată.”

Produsele Croustis sunt comercializate în hypermarketurile Carrefour din întreaga ţară.

Misiunea Bonduelle

Misiunea Bonduelle este de a oferi inspiraţie către o dietă bogată în alimente vegetale, pentru a contribui la starea de bine a oamenilor şi a planetei. Alături de fermele partenere, inovăm permanent pentru a oferi produse de înaltă calitate, protejând în acelaşi timp mediul. Începută ca o afacere de familie în Franţa în 1853, Bonduelle este astăzi o marcă de încredere aleasă de oameni din aproape 100 de ţări.

Ce este secţiunea COMUNICATE:

În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

Autor: Adriana Diură adriana.diurapaginademedia.ro
viewscnt

sus