Skip to main content

COMUNICAT. Brewtifi lansează clubul celor uniţi de pasiunea pentru cafea şi tehnologie (Brew Society) şi anunţă primul „angel investor”

 
COMUNICAT. Brewtifi lansează clubul celor uniţi de pasiunea pentru cafea şi tehnologie (Brew Society) şi anunţă primul „angel investor”

COMUNICAT. Brewtifi, platforma digitală 100% românească dedicată iubitorilor de cafea din întreaga Europă, anunţă lansarea Brew Society, un club dedicat celor care vor să susţină Brewtifi, să exploreze noi idei, perspective şi conexiuni în zona de start-upuri, tehnologie şi cafea. Primul membru al Brew Society este antreprenorul şi investitorul Felix Crişan (cofondator al grupului Netopia şi pasionat de cafea de specialitate), care s-a alăturat deja echipei Brewtifi în calitate de „angel investor”.

Publicitate
  • Brewtifi, aplicaţia mobilă destinată pasionaţilor de cafea, a adunat peste 2.000 de utilizatori în doar o lună de la lansarea pe piaţă
  • În următoarele luni vor fi lansate o serie de noi funcţii, precum sistemul de badge-uri (deja inclus în aplicaţie) şi harta cafenelelor de specialitate din Europa, care vor duce la o creştere exponenţială a numărului de utilizatori

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.

Mihaela Dincă, cofondator Brewtifi:

„Brew Society aduce împreună antreprenori, investitori, consultanţi şi mentori într-un spaţiu deschis pentru discuţii, schimb de idei şi experienţe legate de start-upuri creative. În plus, prin această iniţiativă ne dorim să aducem alături de noi oameni valoroşi, cu expertiză, care văd oportunitatea de a investi în potenţialul echipei.

Brewtifi este o aplicaţie mobilă care a reuşit, în aproximativ o lună de la lansarea oficială, să adune peste 2.000 de utilizatori”.

Cu timpul, atât primii utilizatori, cât şi cei mai activi utilizatori ai aplicaţiei vor intra, pe baza badge-urilor obţinute, în Brew Society Digital (unde vor avea acces la experienţe exclusive).

Ca angel investor, Felix Crişan îi va sprijini pe fondatori atât prin investiţia sa financiară, cât şi prin experienţa acumulată în aproape trei decenii în domeniul tehnologiei şi produselor digitale, precum şi al start-upurilor lansate pe pieţe în creştere.

Expertiza sa în dezvoltarea platformelor, în înţelegerea comportamentului consumatorilor şi în scalarea serviciilor digitale reprezintă un avantaj important pentru etapa de dezvoltare în care se află Brewtifi.

Alex Timiş, co-fondator Brewtifi:

„Suntem încântaţi să avem alături un partener cu experienţa lui Felix. Această investiţie confirmă încă o dată potenţialul de dezvoltare al Brewtifi, platformă care construieşte deja un ecosistem digital pentru pasionaţii de cafea din România şi din Europa.

Brewtifi este dovada faptului că ideile creative, orientarea către piaţă şi comunităţi, planificarea şi calitatea execuţiei creează valoare pentru societate şi investitori.”

Felix Crişan, antreprenor şi investitor în tehnologie:

„Sunt convins că împreună putem dezvolta acest proiect pentru a acoperi multiple pieţe şi a construi un plan de afaceri solid atât din perspectiva business-to-business, cât şi business-to-consumer. Sunt încrezător în perspectivele acestei pieţe aflate în creştere accelerată şi în potenţialul şi experienţa echipei Brewtifi.”

Brewtifi, un „one-stop shop” pentru cei care iubesc cafeaua

Brewtifi este o aplicaţie inteligentă, disponibilă gratuit pe terminalele mobile cu Android şi iOS, destinată tuturor celor care îşi doresc să exploreze lumea cafelei, cu accent pe cafeaua de specialitate. Aplicaţia îi conectează pe utilizatori cu branduri de cafea de specialitate, cafenele şi prăjitorii, oferindu-le posibilitatea de a-şi salva cafelele preferate în contul de utilizator şi, totodată, de a descoperi noi sortimente şi produse din universul cafelei.

Utilizatorii primesc recomandări personalizate şi au la dispoziţie un companion AI – Brewie AI – care poate face recomandări, poate oferi sfaturi pentru prepararea cafelei şi poate răspunde la întrebări despre cafea. În prezent, aplicaţia listează peste 2.000 de sortimente de cafea de la zeci de prăjitorii din România şi din Europa.

Noi funcţii ale aplicaţiei

În această perioadă, Brewtifi lansează o serie de funcţii noi importante. Printre acestea se află sistemul de badge-uri, care îi răsplăteşte pe utilizatori pentru acţiuni precum descoperirea de cafele noi, explorarea de noi sortimente de origine, scanarea sortimentelor şi învăţarea metodelor de preparare. Badge-urile precum Chocolate Finder, Origin Hunter sau Taste Explorer vor sta la baza unor beneficii viitoare pentru comunitate.

Aplicaţia primeşte, de asemenea, o interfaţă îmbunătăţită, recomandări personalizate şi o variantă actualizată a Brewie AI. Până la finalul anului, Brewtifi va începe integrarea cafenelelor de specialitate, care îi va ajuta pe utilizatorii din Europa să găsească rapid locuri potrivite cu preferinţele lor.

Ce este secţiunea COMUNICATE:

În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
viewscnt

sus