Skip to main content

COMUNICAT. Burse pentru pregătirea tinerilor pentru a deveni specialişti în domeniul agricol

 
COMUNICAT. Burse pentru pregătirea tinerilor pentru a deveni specialişti în domeniul agricol

COMUNICAT. S-a deschis o nouă clasă de mecanică agricolă pentru elevi la Liceul Teoretic din Zimnicea. Clasa este dedicată pregătirii tinerilor pentru a deveni specialişti în domeniul agricol şi susţine scopul proiectului social Danone „O şansă pentru familia ta” de a stimula antreprenoriatul local în industria laptelui prin sprijin oferit micilor gospodari.

Publicitate

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.

Proiectul socio-economic “O şansă pentru familia ta” are o istorie de 13 ani, iar laptele produs în gospodăriile de la Zimnicea este livrat zilnic către fabrica de iaurt Danone din Bucureşti.

Valoarea totală a proiectului a depăşit 7 milioane de euro, reflectând amploarea şi continuitatea eforturilor dedicate pregătirii profesionale în domeniul agricol.

Un exemplu recent este înfiinţarea în anul 2024 a primei clase specializate în mecanică agricolă la Liceul Teoretic din Zimnicea, în colaborare cu Polaris Group, partenerul local şi ONG-ul OpenFields din Cluj-Napoca  - o iniţiativă care a stârnit interesul unui număr tot mai mare de tineri.

În acest context, a apărut necesitatea extinderii programului printr-o nouă clasă menită să pregătească 8 elevi pentru a deveni specialişti în agricultură, contribuind astfel la dezvoltarea sustenabilă a zootehniei. Danone va continua să susţină acest demers prin burse de performanţă şi sociale în valoare de 5.000 de euro anual.

Cătălin Andreica, Manager Achiziţii Lapte Danone România şi Coordonator Proiect:

"Producem în România de peste 26 de ani cu lapte românesc. Avem cea mai performantă fabrică Danone din Europa şi folosim lapte de cea mai bună calitate.

Investiţia în economia românească este absolut firească şi naturală. La fel şi investiţia în viitorul şi educaţia copiilor”.

Floarea Constantinescu, directoarea Liceului Teoretic Zimnicea:

„Proiectele precum "O şansă pentru familia ta" demonstrează cum acestea sunt mai mult decât simple iniţiative educaţionale, ele reprezintă investiţii directe în viitorul comunităţii. Această colaborare a deschis uşa către lecţii practice, care oferă o şansă reală pentru tineri de a-şi construi un viitor în România.
 
Clasa specializată de mecanică agricolă de la Zimnicea este un exemplu concret că schimbarea poate lua naştere prin parteneriate strategice bazate pe educaţie. Este important să se continue astfel de demersuri, întrucât elevii formaţi sunt cei care vor revitaliza şi moderniza agricultura locală”.


Centrul de colectare din Zimnicea este gestionat de SC Polaris Group SRL, partener strategic pentru Danone de peste 26 de ani. Danone a început din 1999 să colecteze lapte din Zimnicea, iar, din anul 2012, parteneriatul dintre Danone şi Polaris Group s-a consolidat prin dezvoltarea producţiei de lapte de calitate din România, conform standardelor europene.

Începând cu 2024 programul s-a extins prin susţinerea educaţiei în rândul elevilor, iar anul acesta proiectul "O şansă pentru familia ta" va deschide o nouă clasă dedicată pregătirii lor pentru a deveni specialişti în domeniul agricol.


Despre Danone

Danone este lider mondial în domeniul alimentelor şi băuturilor, care activează în trei categorii de produse axate pe sănătate, cu o creştere rapidă şi în tendinţe: Produse lactate proaspete, Produse pe bază de plante, Ape şi Nutriţie specializată.

Cu o misiune de lungă durată de a aduce sănătate prin alimente unui număr cât mai mare de oameni, Danone îşi propune să inspire practici mai sănătoase şi mai durabile de alimentaţie şi de consum, angajându-se în acelaşi timp să obţină un impact măsurabil în domeniul nutriţional, social şi de mediu.

Danone şi-a definit strategia Renew pentru a restabili creşterea, competitivitatea şi crearea de valoare pe termen lung.

Cu peste 96.000 de angajaţi şi produse vândute în peste 120 de pieţe, Danone a generat vânzări de 27,6 miliarde de euro în 2023. Portofoliul Danone include mărci internaţionale de top (Actimel, Activia, Alpro, Aptamil, Danette, Danio, Danonino, Evian, Nutricia, Nutrilon, Volvic, etc.), precum şi mărci locale şi regionale puternice (Aqua, Blédina, Bonafont, Cow & Gate, Mizone, Oikos şi Silk). 

Despre Danone România 

Danone a achiziţionat fabrica de lactate Mioriţa din Bucureşti în anul 1996 si a produs primul iaurt in anul 1999 dupa 3 ani de investitii in modernizarea şi retehnologizarea acesteia. În prezent, 1 milion de iaurturi sunt distribuite către consumatorii români, dar şi către alte 14 pieţe europene.

Danone România procesează anual peste 60.000 tone de litri de lapte 100% românesc colectat de la 22 de ferme mari şi peste 100 de gospodari. 

Danone este prezent pe piaţa românească cu produse lactate proaspete (Danone, Activia, Danonino, Actimel), produse pe bază de plante (Alpro), precum şi cu produsele alimentare pentru bebeluşi şi nutriţie specializată (Aptamil, Milupa, Forticare).

Ce este secţiunea COMUNICATE:

În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

Autor: Adriana Diură adriana.diurapaginademedia.ro
viewscnt

sus