COMUNICAT. Altex dă startul campaniei “1 din 100 cumpărători este câştigător” prin care clienţii vor avea 1 şansă din 100 de a obţine toţi banii înapoi pe vouchere, pentru toate achiziţiile realizate în perioada 9 februarie – 1 martie, indiferent de valoarea sau de numărul acestora.
Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.
Pentru a participa în campanie şi la tragerea la sorţi, cumpărătorii trebuie să se autentifice cu cont de client la momentul achiziţiei. Campania se desfăşoară la nivel naţional, atât în magazinele fizice Altex şi Media Galaxy, dar şi online, pe altex.ro, mediagalaxy.ro sau în aplicaţie.
”Am creat această campanie din dorinţa de a ne răsplăti clienţii, indiferent dacă aceştia cumpără din magazinele fizice sau online. Ne dorim să întoarcem bucuria cumpărăturilor prin vouchere valabile 1 an, cu exact valoarea comenzilor efectuate în perioada campaniei.
Practic, pentru un câştigator cu 10 comenzi, se vor întoarce 10 vouchere. În plus, în contul de client, cumpărătorii nu doar se înscriu în această campanie, ci au acces simplu şi rapid, într-un singur loc, la toate documentele de care au nevoie, de la facturi, istoric comenzi, retur sau 2x diferenţa” spune Edvin Abdulachim, Director Comercial Altex România.
În campanie sunt eligibile doar persoanele fizice care au cont de client, pe site sau în aplicaţie. Tragerea la sorţi şi extragerea clienţilor va avea loc pe 15 martie. Pe 30 martie, vor fi acordate voucherele clienţilor pe email. Cumpărătorii nu sunt înscrişi automat în campanie, ci este nevoie ca aceştia să se autentifice în contul client şi să îşi exprime acordul, la momentul cumpărăturilor.
Voucherele emise, valabile 1 an!
Voucherele emise se vor putea folosi pentru cumpărături ulterioare, în magazine sau online, şi vor fi valabile timp de 1 an. Se vor putea utiliza 2 vouchere cumulate pentru o comandă ulterioară sau chiar se pot transfera prietenilor.
Aplicaţia Altex şi cont client
În magazile fizice, la casele de marcat, clienţii se pot autentifica prin scanarea codului QR disponibil în aplicaţie, care va prelua şi va înregistrat automat cumpărăturile realizate.
Aplicaţia Altex simplifică toate procesele, oferind într-un singur loc documentele necesare clienţilor, de la facturi, istoricul tranzacţiilor, suport clienţi, 2x diferenţa şi până la servicii de retur sau service. Prin intermediul aplicaţiei, experienţa de navigare şi cumpărături a clienţilor devine una mai simplă, mai rapidă şi mai plăcută.
Despre ALTEX România
Altex este lider pe piaţa de retail din România, cu peste 125 de magazine deschise în ţară. În aproape trei decenii de la ȋnfiinţare, Altex s-a transformat dintr-un business local de import de televizoare, ȋn liderul pieţei de produse electronice, electrocasnice, IT&C şi multimedia din România. Încă de la ȋnceput, compania Altex şi-a propus să ofere produse de calitate adecvate nevoilor consumatorilor şi soluţii de finanţare accesibile.
Serviciul de 2X diferenţa versus alte magazine online sau offline asigură clienţilor cel mai mic preţ din România.
Altex şi-a diversificat, de-a lungul timpului, şi serviciile, nu doar produsele. Pentru a-şi ajuta clienţii să aibă acces la finanţare, Altex a înfiinţat Credex, o companie de credite de consum, care oferă soluţii optime de finanţare la dobânzi scăzute, pentru achiziţia articolelor de pe website şi din reţeaua naţională de magazine.
Din 2021, prin serviciul Altex Travel, clienţii Altex au posibilitatea să ȋşi achiziţioneze vacanţe direct din magazinele Altex şi Media Galaxy, dar şi online, pe www.altextravel.ro.
Ce este secţiunea COMUNICATE:
În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.
Detalii, la [email protected]
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
Ce tot aberezi pe aici postac ?
Paginuta de media sustine ca este site impartial. Serios ? Pai daca esti impartial, dai audiente PE TOATE target-urile. Nu pe unul singur.
Dai pe national, urban, comercial urban si comercial national. SIMPLU. Asa toata lumea este multumita.
Ca pana acum cateva luni nici nu se opreau comentariile la articole