COMUNICAT. Cum este să lucrezi la Playtika? Playtika provoacă limitele campaniilor de recrutare cu „Try before you apply”, o experienţă interactivă cu Ionuţ Rusu.
Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.
Playtika, compania globală de jocuri pentru mobil şi divertisment şi centrul său R&D din Bucureşti, lansează „Try before you apply”, o experienţă distractivă şi captivantă, filmată în biroul companiei din Bucureşti, prin care invită candidaţii să experimenteze valorile şi cultura organizaţională definitorii pentru Playtika.
Inovaţie în comunicare, nu doar la nivel de produs
„Try before you apply” este o campanie care depăşeşte zona videoclipurilor clasice, creând engagement şi conţinut printr-o experienţă online interactivă, abordare diferită de cea cu care este obişnuit publicul.
Astfel, candidatul devine personajul principal al poveştii, având posibilitatea de a alege modul în care se desfăşoară naraţiunea.
„Playtika este «a play-first entertainment company». Jocul şi joaca se află în centrul modului în care gândim, ne comportăm, luăm decizii şi, în cele din urmă, reprezintă ceea ce ne face să avem succes şi să ne remarcăm, iar prin această campanie susţinem promisiunea brand-ului nostru: «to entertain the world through Inifinite Ways to Play».
Campania are la bază o experienţă semi-interactivă, gamificată, construită pe patru niveluri - fiecare nivel corespunzând uneia dintre valorile noastre: Dare to challenge, Run with the pack, Make it count, Cut to the Chase.
Această campanie este, de fapt, o provocare pe care o lansăm, prin care potenţialii candidaţi au ocazia de a experimenta o zi de lucru în cadrul companiei Playtika”, declară Amram Guttman, VP R&D Playtika.
Concept creativ
Conceptul creativ a fost dezvoltat pornind de la faptul că în domeniul IT, eficienţa şi caracterul practic sunt 2 dintre cele mai apreciate caracteristici şi, cum în zilele noastre, totul poate fi testat înainte de a lua o decizie, de ce să nu poţi testa şi un job, pentru a vedea dacă este potrivit pentru tine?
Astfel că, această campanie, în loc să le spună potenţialilor candidaţi ce înseamnă Playtika, îi introduce pe aceştia în poveste, prin joc.
Provocarea este lansată de Ionuţ Rusu, ambasadorul Playtika şi ghidul virtual din clipul interactiv al campaniei.
„Colaborarea cu Ionuţ a venit natural, nu doar pentru că este un artist talentat, dar şi pentru că activând, de asemenea, în industria divertismentului, avem în comun aceleaşi valori şi stil.
Colaborarea cu el aduce o infuzie de umor şi conferă memorabilitate campanie", completează Andreea Caraman, Marketing & Communication Manager Playtika.
Campania a fost lansată în luna februarie şi se desfăşoară în mediul digital şi pe platformele de social media.
Testează experienţa! Accesează link-ul şi vezi dacă te potriveşti în echipa Playtika.
Despre Playtika:
Playtika Holding Corp. Playtika este lider al industriei jocurilor pentru mobil, cu peste 35 de milioane de utilizatori activi pe lună şi un portofoliu foarte bogat de jocuri.
Fondată în 2010, Playtika a fost printre primele companii care au oferit jocuri cu acces gratuit pe reţele sociale şi, la scurt timp, pe platformele mobile.
Cu sediul central în Herzliya, Israel, şi având ca misiune să distreze lumea prin moduri infinite de joacă, Playtika are în prezent 20 de birouri în întreaga lume, inclusiv în Tel-Aviv, Londra, Berlin, Viena, Helsinki, Montreal, Chicago, Las Vegas, Santa Monica, Newport Beach, Sydney, Kiev, Bucureşti, Minsk, Dnepr, Viniţa, Lausanne şi Varşovia.
Ce este secţiunea COMUNICATE:
În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.
Detalii, la [email protected]
Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
Comentarii