COMUNICAT. CCC România începe anul cu o primă deschidere, la Colosseum Mall, în Bucureşti, ajungând astfel la 81 de magazine în România, după ce, în ultimele luni ale anului anterior a adăugat în reţea două noi locaţii, în Bârlad Value Centre, pe 30 noiembrie şi în Focşani Funshop Retail Park, pe 17 decembrie.
Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.
GALERIE FOTO
În perioada 24 – 27 martie, clienţii sunt invitaţi să descopere reducerile speciale cu ocazia deschiderii, doar în magazinul CCC din Colosseum Mall: 15% reducere la toate produsele la preţ întreg, pentru toţi clienţii şi 20% reducere pentru produsele la preţ întreg, pentru membrii clubului CCC.
Noul magazin se întinde pe o suprafaţă de aproximativ 800 m2 şi are inclus în sortimentul de marfă peste 33.000 de produse pentru întreaga familie – încălţăminte, genţi şi alte accesorii.
Amenajarea conform noului concept include un design modern, cu linii simple, culori neutre, finisări în tuşe de gri şi elemente metalice de mobilier.
„Planurile de expansiune ale CCC sunt mereu o prioritate pentru că ne dorim ca tot mai mulţi români să testeze şi să probeze calitatea produselor noastre. Ne-am bucurat să ne alăturăm partenerilor noştri, Colosseum Mall, datorită comunităţii puternice, în continuă dezvoltare pe care o au în proximitate.
Sperăm ca toţi clienţii să se bucure de ceea ce noua locaţie are de oferit”, declară Bianca Grama, General Manager CCC România.
CCC, retailerul polonez de încălţăminte şi accesorii, a intrat pe piaţa din România în 2012 prin intermediul unui francizor, iar după 6 ani compania mamă a decis să cumpere toate magazinele existente la momentul achiziţiei, în aprilie 2018.
În acelaşi timp, brandul polonez a demarat în România o campanie de extindere şi de modernizare a reţelei de magazine. Cel mai mare magazin CCC al reţelei din România, este cel din Sibiu Shopping City, cu o suprafaţă totală de peste 1.200 m2.
Cele mai noi piese retro din Colecţia Capsulă Sprandi Classic vor fi, de asemenea, disponibile în noul magazin CCC din Colosseum Mall.
În anii ʼ90, adidaşii albi, până la glezne, voluminoşi, erau purtaţi de toată lumea - băieţii din grupul hip-hop Run-D.M.C. şi actriţa Brooke Shields, fete din trupa TLC şi Jennifer Aniston alias Rachel din Friends, rapperul Eminem şi Lady Di.
Astăzi, modelul iconic revine în colecţia capsulă Sprandi Classic. Design-ul clasic în modă nu se limitează la o uniformă rigidă, o rochiţă neagră sau o cămaşă cu nasturi până la gât. Clasic astăzi înseamnă şi îmbrăcăminte de stradă retro – atemporal, universal şi confortabil, dar totuşi în tendinţe.
Sprandi Classic este o colecţie în care poţi găsi adidaşi până la gleznă în stil baschet, finisaţi cu dungi colorate în gri, albastru şi roşu. Motivul caracteristic? Logo-ul Sprandi care se regăseşte pe şireturi.
O alternativă la aceste modele sunt pantofii cu căptuşeală inferioară, care sunt evidenţiaţi printr-o combinaţie de accente în alb, roşu şi albastru puternic.
Colecţia capsulă Sprandi Classic este acum disponibilă în magazinele CCC, pe www.ccc.eu şi în aplicaţia mobilă.
Un nou pas important în dezvoltarea pieţei de brand din România a fost lansarea magazinului online - https://ccc.eu/ro/ - pe 18 martie 2020, dar şi relansarea Clubului CCC într-o nouă versiune, pe 1 iunie 2021.
În acelaşi timp, aplicaţia mobilă CCC oferă suport suplimentar canalului de comerţ electronic, urmând tendinţa de creştere a cumpărăturilor de pe mobil, susţinând totodată şi vânzările în magazine. Aplicaţia mobilă are o performanţă foarte bună în România, mai ales în rândul grupurilor ţintă mai tinere.
Ce este secţiunea COMUNICATE:
În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.
Detalii, la [email protected]
Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
Trimite un comentariu