COMUNICAT. Colecţia care se lansează joi, 29 septembrie 2022, este inspirată din principiile de pionierat ale lui Keith Haring în ceea ce priveşte iubirea, dar şi de operele lui de artă de referinţă.
Viziunea artistică a lui Haring a fost interpretată pentru a crea o colecţie unică de bijuterii care le permite fanilor să deţină propria parte de istorie a artei.
Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.
Colecţia completată cu tonuri strălucitoare şi metale mixte, reflectă liniile îndrăzneţe şi culoarea care au înfrumuseţat cândva străzile New York-ului.
Colecţia este formată din 12 piese: 8 talismane şi brăţări, două inele, colier şi cercei- toate inspirate de lucrările simbolice ale vizionarului, inclusiv câinele care latră, copilul înger şi liniile sale îndrăzneţe reprezentative.
„Arta ar trebui să fie ceva care îţi eliberează sufletul, îţi provoacă imaginaţia şi încurajează oamenii să meargă mai departe”- Keith Haring
Pentru a sărbători lansarea, campania Pandora aduce la viaţă zgomotul şi exploziile de creativitate care au pătruns în anii 1980 pe scena oraşului New York, inspirând stilul pop art al lui Keith Haring.
De la rapperi în plină expansiune, break-danceri, skateboarderi, persoane care frecventează cluburile, până la baschetbalişti şi toboşari, campania Keith Haring x Pandora reflectă energia molipsitoare a zeitgeistului care a modelat cele mai emblematice lucrări ale artistului.
Obiectivul principal al campaniei este acela de a evidenţia influenţa durabilă a lui Keith Haring în cultură şi de a sărbători viziunea lui de iniţiator al faptului că arta este pentru toată lumea, aliniată cu promisiunea brandului Pandora de a crea bijuterii accesibile care dau putere tuturor să se exprime în felul său.
Filippo Ficarelli şi Francesco Terzo, Directorii de Creaţie ai brandului Pandora, au menţionat că:
„Atunci când am creat colecţia, am călătorit în timp, conectându-ne direct cu filozofia artistului care îşi foloseşte arta şi viziunea pentru incluziune, construind un limbaj cultural şi vizual relevant care este atât de nesfârşit încât ajunge la noi ca o voce puternică.
Ne imaginăm un dialog cu Keith Haring, ambii folosind bijuteriile ca pânză sau ca „un perete”, pentru a împărtăşi o limbă pe care o putem vorbi cu toţii”.
Colecţia de bijuterii celebrează creativitatea, un sentiment de apartenenţă la o subcultură urbană şi vibrantă, dar şi pentru libertatea artistică.
Colecţia este disponibilă în întreaga lume online şi în magazinele fizice Pandora, numai în perioada 29 septembrie 2022- 29 noiembrie 2022.
#KeithHaringxPandora
© Fundaţia Keith Haring. Licenţă de Artestar, New York
Parteneriat realizat în colaborare cu Artestar, o agenţie globală de licenţiere şi consultanţă creativă care reprezintă artişti, fotografi, designeri şi creatori de top.
Ce este secţiunea COMUNICATE:
În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.
Detalii, la [email protected]
Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro