Skip to main content

COMUNICAT. C&A a prezentat colecţia sa de Toamnă-Iarnă 2023 în Antwerp

 
COMUNICAT. C&A a prezentat colecţia sa de Toamnă-Iarnă 2023 în Antwerp

COMUNICAT. C&A a prezentat colecţia “Modern Heritage” pentru sezonul Toamnă – Iarnă 2023, în cadrul unui eveniment desfăşurat în Antwerp, pe 11 mai. Au participat invitaţi din presa europeană, parteneri media şi influenţatori.

Publicitate

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.

• Noua colecţie poartă numele ‘Modern Heritage’ şi se bazează pe articole moderne şi în acelaşi timp uşor de purtat, atât pe timpul zilei cât şi seara.

• Cuprinde 4 teme actuale: Logomania, Iconics, Denim & Leather, Party & Festive, în palete de culori specifice fiecărui anotimp.
• Articolele din noua colecţie sunt realizate din materiale mai durabile precum lâna, caşmirul, pielea naturală, dantela şi catifeaua. 

Evenimentul a avut loc în impresionanta clădire istorică “Handelsbeurs” din Antwerp, în care a funcţionat prima bursă din lume.

Site-ul istoric îmbină tradiţionalul cu elemente futuriste, care reflectă esenţa brandului C&A – o istorie bogată, începută în 1841 şi o abordare modernă a modei.  

Colecţia “Modern Heritage” pentru Toamnă - Iarnă 2023 reprezintă următorul pas de la schimbarea strategiei de brand în septembrie 2022 către o democratizare a modei, crearea unei imagini mai moderne  şi punerea nevoilor clienţilor pe primul plan, prin colecţii de calitate, accesibile, pentru rutina cotidiană. 

Designer-ii C&A au creat o colecţie bazată pe tendinţe precum Logomania şi Iconics, reinventând articolele esenţiale şi croielile atemporale sub formă de ţinute practice, confortabile şi moderne, ce pot fi purtate la birou, la plimbările prin oraş sau în alte activităţi în aer liber.

Pentru a experimenta una din valorile de bază ale mărcii C&A “ne place să fim împreună“ şi pentru a stabili o conexiune mai strânsă cu clienţii, imprimeul Logomania conţine acelaşi caracter grafic “&” (ampersand) din logo-ul C&A şi din AND-ul său.

“Avem o istorie impresionantă de 182 de ani. Ce schimbări vor aduce următorii 182? Să rămânem loiali scopului nostru, să ne inspirăm clienţii să arate, să se simtă şi să facă bine!

Clienţii se află în centrul tuturor preocupărilor noastre. Colecţia  Logomania utilizează simbolul grafic „&” care simbolizează legătura mai strânsă între noi ca şi companie şi clienţii noştri”,  declarat Mandy Hendriks, Directoarea dept de creaţie pentru femei.

Materialele clasice precum pielea naturală şi caşmirul adaugă un plus de stil şi calitate premium. Articolele formale au primit o notă casual prin relaxarea croielilor, pentru a face loc fluidităţii dintre cele două stiluri elegant şi versatil – reunite în articole sofisticate din denim.

Pentru începutul sezonului festiv C&A pune accentul pe materialele transparente şi dantelă, pentru a crea ţinute feminine, potrivite pentru orice tip de siluetă.

Paleta de culori variază de la tonurile inspirate din natură la culorile neutre, la gri şi negru elegant, cu accente puternice de verde, violet sau turcoaz, ce vor domina sezonul rece  şi vor crea bună dispoziţie în sezonul Toamnă/Iarnă.

Despre C&A Europe

Având peste 1.300 de magazine situate în 17 ţări europene şi peste 27.000 de angajaţi, C&A este unul din retailerii de top din domeniul fashion. În fiecare zi C&A întâmpină milioane de vizitatori în magazinele sale fizice din Europa şi în online shop. C&A oferă modă de calitate la preţuri accesibile pentru toţi.  Pentru mai multe informaţii accesaţi  website-ul nostru.

Ce este secţiunea COMUNICATE:

În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

 

 

Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
viewscnt

sus