Skip to main content

COMUNICAT. 8 ani de Mara Mura

 
COMUNICAT. 8 ani de Mara Mura

COMUNICAT. După 8 ani de activitate, Mara Mura continuă să creeze poveşti gustoase sub o nouă identitate vizuală. Mura, simbolul Marei, devine elementul central pe noile ambalaje ale brandului.

Publicitate

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.

Lansat în anul 2015, Mara Mura este o cofetărie recunoscută pentru dulciurile sale din domeniul haute patisserie,  gamele proprii de dulciuri şi prăjituri în ediţie limitată.

Deserturile Mara Mura se diferenţiază prin atenţia la detalii, calitatea premium a produselor, aromele inconfundabile obţinute cu ingrediente exclusiv naturale, deserturile Mara Mura sunt printre cele mai iubite dulciuri din Bucureşti, acestea  fiind disponibile în cele patru locaţii accesibile ale oraşului: zona Ateneu, Centrul Vechi, Floreasca şi Băneasa Shopping City, precum şi online.

În această perioadă, peste 600.000 de clienţi au comandat deserturile Mara Mura, peste 40.000 de bucăţi de cremşnit şi peste 40.000 de bucăţi tartă cu cremă de lămâie şi bezea italiană, fiind printre cele mai populare deserturi ale brandului şi peste 3.000 de  torturi  personalizate au  fost degustate la evenimente speciale.

Rebrandingul a fost sărbătorit alături de comunitatea digitală Mara Mura în locaţia de la ONE Floreasca, unde peste 70 de influenţatori au degustat deserturile consacrate ale brandului şi au descoperit şi noul produs vedetă – cutia cu 12 mini Choux.

Invitaţii şi-au ales aromele favorite dintre cele şase disponibile în cutia de Mini Choux (soc, ciocolată, chantilly, fistic, lămâie şi bezea, foret noire), au creat conţinut personalizat şi au descoperit povestea Murei, fructul favorit care s-a „aşezat” pe noile ambalaje si în locaţii.

„Mara Mura este un business construit de la zero, cu multă pasiune şi care a crescut an de an prin inovaţie, atenţie la cerinţele consumatorilor şi trendurile de consum. După opt ani era momentul ca povestea brandului să fie spusă având o nouă identitate vizuală. Simbolul Murei marchează doar o nouă etapă a maturităţii – ingredientele şi reţetele îndrăgite rămân la fel de calitative.” – a declarat Daciana Sârbu, owner Mara Mura.

Ce este secţiunea COMUNICATE:

În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

 

Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
viewscnt

sus