COMUNICAT. Agenţia de comunicare digitală Ideologiq dezvoltă platforma de dealer pentru Lamborghini Bucureşti. Platforma este nouă pe piaţa din România şi este dedicată pasionaţilor acestei mărci.
Website-ulpune la dispoziţia celor interesaţi informaţii despre maşinile lor preferate şi, totodată, le oferă posibilitatea de a intra rapid în legătură cu consilierii de vânzări pentru achiziţionarea unei maşini noi sau pre-owned.
Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.
Agenţia Ideologiq şi Porsche Inter Auto (dealer Skoda, Volkswagen, Seat, Audi şi de asemenea, dealer şi importator Porsche, Lamborghini şi Bentley) fac echipă încă din anul 2015, timp în care au lucrat la diferite soluţii software, toate sub umbrela SaaS, soluţie deţinută de Ideologiq.
Dezvoltarea platformei Lamborghini Bucureşti, la fel ca toate celelalte proiecte digitale realizateîn parteneriat cu Porsche Inter Auto, fac parte din soluţia „Entigha”, un software integrat de tip CRM. Acesta ajutăşi susţine echipele de vânzări în vederea colectării, calificării, procesării şi închiderii de lead-uri pentru vânzările de maşini noi, dar şi în vânzările de produse şi servicii din categoria Service.
“Fiind o platformă nouă pe piaţa din România ne-am dorit să realizăm un website interactiv care să le ofere clienţilor o experienţă de calitate. Conceptul creativ al platformei a fost indicat de către echipa globală a brand-ului Lamborghini şi adaptat conform cerinţelor pieţei din România.
Proiectul a fost implementat cu ajutorul mai multor departamente din cadrul agenţiei noastre, precum Account şi Project Management, Creaţie grafică, Programare şi Dezvoltare, Inovaţie şi SEO.Suntem foarte mulţumiţi de rezultat şi nerăbdători pentru viitoarele proiecte pe care urmează să le realizăm împreună cu Porsche Inter Auto“, a declarat Adrian Apostol, fondator şi partener Ideologiq.
Platforma dezvoltată de către agenţia Ideologiq reprezintă un sprijin pentru echipa de vânzări Lamborghini Bucureşti în acţiunile de sales sau marketing, prin captarea şi colectarea de lead-uri. Ulterior, cererile venite din noua platformă sunt procesate cu ajutorul software-ului Entigha, alocate oamenilor de vânzări potriviţi, iar în scurt timp clienţii primesc un răspuns rapid la solicitarea lor.
„Suntem extrem de încântaţi de lansarea platformei Lamborghini, care vine în întâmpinarea clienţilor noştri cu toate informaţiile de care au nevoie în procesul de achiziţie a unui automobil.
Website-ul Lamborghini, la fel ca toate celelalte proiecte digitale dezvoltate în colaborare cu agenţia Ideologiq, ne permite să vizualizăm şi să analizăm date în timp real. În cei şase ani de parteneriat am reuşit să realizăm cele mai frumoase proiecte care completează într-un mod firesc oferta noastră de servicii”, a declarat Loredana Matei, Marketing & PR Manager, Porsche Inter Auto România.
Până în prezent, Ideologiq a dezvoltat în colaborare cu Porsche Inter Auto platforme de dealeri cu componentă de e-commerce integrată, pentruaudipia.ro, skodapia.ro, vwpia.ro, seatpia.ro,porsche-bucuresti.ro şi respectiv lamborghini-bucuresti.ro. De asemenea, agenţia a pregătit campanii media cu scopul achiziţiei de maşini noi sau reparaţii în service, dar şi website-uri de oferte multi-brand precum 100pia.ro.
Ce este secţiunea COMUNICATE:
În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.
Detalii, la [email protected]
Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
Trimite un comentariu