COMUNICAT. La un an de la lansare, aplicaţia românească SelfPay Now, prima din Europa care permite alimentarea în timp real cu numerar a oricărui card bancar, inclusiv cardurile neo-băncilor, a ajuns la 140.000 de utilizatori şi a depăşit pragul de 500.000 de tranzacţii. În ultimele 12 luni, valoarea cumulată a tranzacţiilor derulate prin SelfPay Now s-a ridicat la peste 153 de milioane de lei.
Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.
- Aplicaţia românească SelfPay Now, prima din Europa care le oferă utilizatorilor posibilitatea să depună numerar în timp real pe orice card bancar la orice Staţie de Plată SelfPay, a trecut de pragul de 500.000 de tranzacţii într-un an de la lansarea pe piaţă
- Valoarea totală a tranzacţiilor a fost, în acelaşi interval, de peste 153 de milioane de lei
- Parte a ecosistemului SelfPay, aplicaţia contribuie la convergenţa cash-digital şi asigură accesul facil al populaţiei la servicii financiare chiar şi în zonele rurale, prin intermediul reţelei de peste 9.000 de Staţii de Plată SelfPay din toată ţara
Prin SelfPay Now, utilizatorii pot depune cash instant pe orice card bancar emis în România şi chiar şi pe cardurile Revolut, prin intermediul Staţiilor de Plată SelfPay. Acestea pot fi găsite în marile reţele de retail, în centre comerciale, pieţe, benzinării, magazine de proximitate, sedii ale băncilor partenere, primării şi alte instituţii publice.
Adrian Badea, CEO SelfPay:
"Datele BNR arată că în România s-au înregistrat în 2021 peste 40 de milioane de tranzacţii de depunere de numerar pe carduri, în valoare totală de aproximativ 17,4 mld. euro.
Astfel, estimăm că în 2022 aproximativ 2% din totalul depunerilor de numerar pe card s-au făcut prin intermediul aplicaţiei SelfPay Now.
De asemenea, rezultatele înregistrate de aplicaţie până în prezent sunt cu adevărat excepţionale, în contextul în care ne-am concentrat investiţiile aproape în întregime asupra produsului şi am investit foarte puţin în marketing.
Acum, când produsul nostru este 100% operaţional şi ştim că răspunde adecvat nevoilor pieţei, urmează să începem scalarea."
Staţiile de Plată SelfPay, alternativă la bancomate pentru cei care depun bani pe cardul propriu
Pentru a depune numerar pe cardul personal, utilizatorii trebuie să îşi instaleze pe telefon aplicaţia SelfPay Now şi să îşi înregistreze un card în aplicaţie.
Apoi, accesând butonul SelfPay Now din meniul oricărei Staţii de Plată SelfPay, utilizatorul urmează instrucţiunile de pe ecranul Staţiei de Plată, la fel ca la un bancomat. După efectuarea depunerii, banii sunt transferaţi pe card în timp real, chiar şi în zilele de weekend.
Cash instant pe orice card, inclusiv pe Revolut, doar cu SelfPay Now
În România există o cerere semnificativă pentru servicii bancare accesibile, în special în localităţi mai slab acoperite de reţelele bancare, în condiţiile în care infrastructura de acceptare a cardurilor se dezvoltă aproape exclusiv pe segmentul POS.
Începând din 2015, numărul ATM-urilor aflate în funcţiune în România se află într-un declin continuu, potrivit datelor BNR. În plus, doar aproximativ 10% din ATM-urile instalate în România se află în mediul rural.
Un atu major al aplicaţiei SelfPay Now este faptul că alimentarea cu numerar a cardului bancar prin intermediul SelfPay Now se înregistrează în timp real. Astfel, banii depuşi de utilizatori pot fi folosiţi imediat, indiferent de banca emitentă.
Facilitatea este disponibilă inclusiv pentru cardurile emise de aşa-numitele „neo-bănci”. Astfel, în aplicaţie pot fi înrolate orice carduri pe care utilizatorul le are deja, inclusiv cardurile Revolut. Acestea din urmă nu pot fi alimentate cu numerar decât prin aplicaţia SelfPay Now, singura care oferă în prezent această posibilitate.
O altă funcţionalitate inovatoare a SelfPay Now: transferul de bani gratuit între utilizatori
SelfPay Now permite de asemenea transferul de fonduri între cardurile utilizatorilor, în mod gratuit, cu condiţia ca atât cardul-sursă, cât şi cel de destinaţie să fie înrolate în aplicaţie. Aceste tranzacţii se derulează tot în timp real, indiferent de tipul sau banca emitentă a cardului de la care sau către care se efectuează tranzacţia. Modalităţile de a transfera bani sunt multiple: după numărul de telefon, prin scanarea unui cod QR sau folosind codul de client (acesta din urmă fiind unic pentru fiecare utilizator).
Pentru perioada următoare, compania are în plan lansarea de noi facilităţi precum verificarea soldului cardurilor înrolate, a soldului conturilor şi a istoricului tranzacţiilor, pe baza tehnologiei open banking, dar şi posibilitatea ca utilizatorii să acceseze produse financiare direct din aplicaţie, într-un mod simplu şi rapid.
Ce este secţiunea COMUNICATE:
În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.
Detalii, la [email protected]
Autor: Adriana Diură adriana.diurapaginademedia.ro