COMUNICAT. DOC, cea mai amplă comunitate bazată pe conţinut ştiinţific din domeniul medical din România, s-a situat pe prima poziţie conducând detaşat în segmentul sănătate şi îngrijire personală pe parcursul întregului prim semestru din acest an.
Proiectul coordonat de dr. Oana Cuzino, medic primar geriatrie şi doctor în ştiinţe medicale, s-a situat în fiecare lună pe poziţia de lider al segmentului măsurat de BRAT via SATI (Studiul de Audienţă şi Trafic Internet, standardul măsurării de trafic şi audienţă auditată independent) cu cifre uriaşe: între 2.2 şi 3.2 milioane de vizitatori unici, în fiecare lună.
Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.
DOC are o prezenţă puternică şi în Social Media, cu peste 1,15 milioane de membri pe Facebook, peste 102.000 de urmăritori ai Comunităţilor DOC şi 330.000 de urmăritori pe Instagram.
Mai mult, DOC.ro s-a plasat constant şi în top 3 al preferinţelor cititorilor de Lifestyle online din România.
• Portalul a publicat azi o secţiune dedicată unde toate datele se pot analiza în detaliu.
„DOC este un concept complex, care oferă fiecărui membru al comunităţii formate în jurul brandului nu doar conţinutul căutat, ci şi o experienţă personalizată, ce porneşte de la elemente de informare şi educare, dublate de instrumente online de auto-evaluare şi interacţiune cu specialişti şi se concretizează cu identificarea soluţiilor achiziţionate sau programate în aceeaşi sesiune DOC”, explică dr. Oana Cuzino.
DOC este un Univers integrat, bazat pe o abordare inovativă, beneficiind de suportul a nu mai puţin de 23 de experţi medicali, dezvoltând concomitent şi 33 de comunităţi dedicate unor diverse interese ce oferă utilizatorilor săi accesul la soluţii complete de servicii şi produse inovatoare, destinate sănătăţii şi stării de bine, prin intermediul platformelor tranzacţionale DOC Time şi Health Shop.
Membrii comunităţii DOC beneficiază atât de instrumente de ghidare a identificării produsului sau serviciului necesar sub marca Recomandat DOC, cât si de instrumente de auto-evauare sub forma chestionarelor interactive.
„DOC tratează informaţia medicală cu responsabilitate faţă de cititori şi are o politică tip „zero clickbait”, într-un mediu online caracterizat de iresponsabilitate mai ales în acest domeniu extrem de sensibil” precizeaza Dragos Stanca, Managing Partner Think Digital.
Proiectul promovează mai ales formatele de publicitate tip proiecte speciale şi conţinut nativ cum este Expert Insights sub umbrela canalului media DOC CHANNEL şi colaborează atât cu parteneri strategici cât şi cu marii clienţii de publicitate care derulează proiecte via agenţii de media – ca parte din reţeaua Thinkdigital.
Ce este secţiunea COMUNICATE:
În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.
Detalii, la [email protected]
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Trimite un comentariu