COMUNICAT. Pandora anunţă lansarea PANDORA ESSENCE, o nouă colecţie definită de modele organice şi forme sculpturale. Inspirată din formele fluide ale naturii, colecţia reprezintă libertatea de a integra naturalul şi liniile fluide în stilul de zi cu zi, rezultând într-o estetică complet nouă, în premieră pentru brand.
Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.
Francesco Terzo şi A. Filippo Ficarelli, Directorii Creativi SVP Pandora, declară:
„Suntem foarte entuziasmaţi să introducem o nouă colecţie cu o estetică organică inerentă. Cu PANDORA ESSENCE, vrem să evidenţiem ideea de libertate, creând în acelaşi timp design-uri senzuale care invită la atingere. Natura a fost un element cheie, dar în acelaşi timp am vrut să punem accentul pe o direcţie mai specifică, având ca bază ADN-ul Pandora”.
Cu o mare varietate de cercei în forme dinamice, colecţia include cercei de tip huggies rotunzi, de tip hoops şi cercei în stil baroc cu perle de cultură, combinând stiluri îndrăzneţe şi simple în design-ul lor. Inelele şi colierele din colecţie sunt perfecte pentru a fi suprapuse, accentul fiind pus asupra inelului cu formă organică, colierul cu perle de cultură şi colierul cu cercuri şi formă organică.
Noua colecţie formată din 50 de piese este meticulos realizată din materiale durabile, precum argintul 925, placare cu aur de 14K, completate de perle de cultură şi de iscusinţa celor care le-au realizat manual.
Pentru a surprinde colecţia PANDORA ESSENCE, Pandora şi-a continuat parteneriatul cu fotografele vizionare, surorile Tanya şi Zhenya Posternak. Renumite pentru viziunea lor narativă inconfundabilă, imaginile campaniei ilustrează bijuteriile aranjate în moduri dinamice pentru a reflecta stilul unic al purtătorului. Însoţind viziunea Posternak, colecţia este, de asemenea, lansată cu fotografii realizate de Craig McDean şi modelul Jocelyn Corona ca parte a campaniei lansate anterior, BE LOVE.
Colecţia PANDORA ESSENCE va fi disponibilă online şi în magazine, începând cu data de 23 mai.
Despre Pandora
Pandora este cel mai mare brand de bijuterii din lume. Bijuteriile finisate manual ale brand-ului, realizate din materiale de înaltă calitate, oferă posibilităţi infinite de personalizare, încurajând oamenii să-şi exprime stilul personal prin accesoriile sale. Pornind de la un mic magazin de bijuterii din Copenhaga, Danemarca, acum mai bine de 40 de ani, Pandora este prezentă, astăzi, în peste 100 de ţări.
Pandora este lider în domeniul sustenabilităţii, achiziţionând argint şi aur reciclate pentru toate bijuteriile sale, la fel cum compania şi-a propus să reducă la jumătate emisiile de gaze cu efect de seră pe întregul său lanţ de valoare până în 2030.
Ce este secţiunea COMUNICATE:
În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.
Detalii, la [email protected]