Skip to main content

COMUNICAT. Sony şi ESHTE: lansarea unui parteneriat de impact la intersecţia dintre tehnologie şi tendinţe în moda sustenabilă

 
COMUNICAT. Sony şi ESHTE: lansarea unui parteneriat de impact la intersecţia dintre tehnologie şi tendinţe în moda sustenabilă

COMUNCAT. SONY anunţă parteneriatul cu concept store-ul creativ ESHTE, care aduce împreună inovaţia audio şi moda responsabilă, într-un demers comun inovativ pentru piaţa din România pentru un viitor mai conştient.

Publicitate

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.

În contextul lansării modelului WH-1000XM6, Sony anunţă un parteneriat strategic cu ESHTE, un concept unic în România, care promovează creativitatea şi talentul local printr-un spaţiu multidisciplinar dedicat designului sustenabil. ESHTE Social Gallery funcţionează ca un concept store exclusiv în Bucureşti, oferind expunere designerilor români şi o experienţă de shopping augmentată de o cafenea şi o zonă de socializare.

Prin această colaborare, Sony deschide o conversaţie necesară despre stilul responsabil şi modurile în care tehnologia se integrează firesc în moda sustenabilă.

Colaborarea cu ESHTE vine firesc într-un moment în care moda se reinventează prin sustenabilitate. Prin prisma lansării recente a modelului WH-1000XM6, Sony a organizat un workshop de styling sustenabil dedicat comunităţii ESHTE, susţinut de Omar Albitar, curator şi stilist ESHTE.

În cadrul evenimentului, tehnologia audio a fost integrată în conversaţia despre stilul responsabil, iar participanţii au explorat moduri concrete de a asocia accesoriile tech cu piese realizate din materiale sustenabile precum pielea de cactus, fibre naturale sau textile reciclate, elemente deja prezente în selecţia curatorială ESHTE.

Căştile WH-1000XM6 completează această estetică printr-un design minimalist şi funcţional, devenind un simbol al stilului conştient şi al alegerilor cu sens şi un exemplu de design sustenabil aplicat în tehnologie.

În prima săptămână a lunii august, cei care trec pragul ESHTE vor avea ocazia să descopere ţinutele create de Omar Albitar din piese sustenabile, accesorizate cu căştile Sony WH-1000XM6, cu ocazia lansării parteneriatului.

Sony îşi reafirmă angajamentul faţă de mediu prin integrarea principiilor „Road to Zero” în designul şi ambalarea căştilor WH-1000XM6. Ambalajul este realizat 100% din materiale pe bază de hârtie, fără plastic, folosind hârtia ecologică patentată Original Blended Material, creată din bambus, fibre din trestie de zahăr şi hârtie reciclată post-consum. Aceste alegeri transformă produsul într-un accesoriu responsabil, adaptat noilor valori ale consumatorilor.

Sunet de referinţă, tehnologie de vârf

În continuare, WH-1000XM6 oferă cea mai avansată tehnologie de anulare a zgomotului de pe piaţă, integrând cea mai performantă tehnologie de anulare a zgomotului de la Sony, graţie unui cip de ultimă generaţie şi algoritmilor inteligenţi, blocând sunetele nedorite înainte ca utilizatorii să le perceapă.

Dezvoltate împreună cu ingineri de masterizare de renume mondial, căştile oferă o precizie audio la nivel de studio.

Noul procesor HD QN3, cu o viteză de procesare de şapte ori mai mare decât modelul anterior, controlează 12 microfoane de precizie, adaptându-se în timp real la mediul înconjurător. Căştile oferă o experienţă audio de nivel studio, creată în colaborare cu ingineri de masterizare de renume mondial, şi o claritate excepţională în apeluri, datorită tehnologiei AI de beamforming.

Ce este secţiunea COMUNICATE:

În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]


 

Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
viewscnt

sus