Skip to main content

COMUNICAT. Profit.ro a crescut cu 42% ca afişări în luna martie şi a urcat pe locul 2 în categoria site-urilor economico-financiare

 
COMUNICAT. Profit.ro a crescut cu 42% ca afişări în luna martie şi a urcat pe locul 2 în categoria site-urilor economico-financiare

COMUNICAT. În luna martie, conform SATI, www.profit.ro se află pe locul 2 în categoria site-urilor economico-financiare. Platforma de business deţinută de Clever Media Network şi aflată în portofoliul eAD Interactive a înregistrat o creştere de 42% faţă de luna anterioară la nivel de afişări şi de 29% la nivel de vizitatori unici (3.802.980 afişări şi 1.476.040 vizitatori unici).

Publicitate

“Sunt creşteri de audienţă care bucură mai ales pentru că indică un interes tot mai mare al publicului pentru informaţii şi analize economice serioase, o preocupare pentru evoluţiile din economie, într-un context social plin de transformări. Ne confirmă că nu am pariat greşit în urmă cu cinci ani, când am lansat proiectul Profit.ro.

Am mizat pe faptul că presa încă mai poate obţine o audienţă importantă şi fără compromisuri de click bait, în goana după senzaţional. Că reţeta onestă a jurnalismului riguros, care preţuieşte acurateţea, dezbaterea consistentă, mergând mai departe de ştirile simple, cu analize şi informaţii contextualizate, nu limitează o publicaţie la un statut “de nişă”, ci poate convinge un public foarte larg.”, a declarat Oana Osman, membru fondator şi Redactor-Şef Profit.ro.

De la începutul pandemiei, Profit.ro a mutat evenimentele în zona digitală, prin intermediul unor videoconferinţe cu cei mai importanţi jucători din domenii cheie precum sănătate, energie, financiar-bancar, e-commerce, IMM-uri.

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.

În 5 aprilie, Profit.ro a organizat Ediţia a VIII-a a evenimentului Profit Health.Forum având ca temă “Sistemul sanitar, un an de pandemie: realizări, eşecuri, viitor" la care au participat:

● Conf. Dr. Diana Loreta Păun - Consilier Prezidenţial, Administraţia Prezidenţială

● Ministrul Sănătăţii - Vlad Voiculescu

● Preşedinte, Comisia de Sănătate şi Familie - Dr. Nelu Tătaru

● Vicepreşedinte, Camera Deputaţilor - Prof. Dr. Alexandru Rafila

● Preşedinte, Casa Naţională de Asigurări de Sănătate (CNAS) - Adrian Gheorghe

● Lideri de companii din domeniu

Calendarul următoarelor evenimente organizate de Profit.ro şi detalii despre fiecare dintre acestea pot fi văzute aici.

Câteva informaţii despre cititorii Profit.ro care au accesat site-ul în luna martie:

  • 85% dintre aceştia sunt hotărâţi să redecoreze şi îşi caută mobilă, electrocasnice mari şi mobilă de bucătărie şi peste 50% îşi caută echipament sportiv. Iar pe zona de servicii, majoritatea caută activ să se asigure, interesul major fiind pe zona de asigurări de locuinţe şi asigurări medicale (private şi de viaţă).

Profit.ro a fost lansat în septembrie 2015 de mai mulţi jurnalişti cu experienţă în presa economică din România şi funcţionează ca o platformă de jurnalism online, completată de secţiuni cu instrumente utile pentru publicul interesat de produse financiare, investiţii, oportunităţi de afaceri. Din punct de vedere editorial, site-ul se concentrează pe analize, ştiri exclusive, investigaţii, informaţii contextualizate şi subiecte cu abordări care scapă altor instituţii media.

În mai 2019, Profit a anunţat parteneriatul cu Bloomberg Media Distribution, prin care furnizează informaţii financiare şi de business produse de furnizorul internaţional, fiind primul acord de distribuţie încheiat de Bloomberg în România.

Despre eAD Interactive:

Compania eAD Interactive, care deţine Profit.ro, are acum în portofoliu 36 de site-uri, cu un inventory de aproape 130 de milioane afişări şi peste 23 milioane vizitatori unici, din domenii diverse precum business, sport, science, parenting, auto-moto, travel, culinar,  divertisment, news, home & deco şi lifestyle feminin. Oferta completă este disponibilă pe www.ead.ro

Lansată în 2015 ca agenţie de vânzare publicitate, eAD Interactive a decis să intre pe piaţa drepturilor sportive şi a marketingului sportiv doi ani mai târziu, devenind deţinătorul exclusiv al drepturile TV şi comerciale pentru Liga 1 Casa Pariurilor.

Din 2018, compania a început să furnizeze servicii de promovare pe stadioanele echipelor din Liga 1, unde vinde în exclusivitate publicitatea pe sistemele de tip LED amplasate pe primul inel.

Din 2019, eAD vinde în exclusivitate şi spaţiile de publicitate pe televiziunile Look Plus, Look Sport şi Profit.ro TV.

Despre Clever Media Network:

Grupul Clever este unul dintre cei mai importanţi jucători din piaţa media românească, în portofoliul complet al acestuia intrând 11 canale TV (PRIMA TV, LOOKSPORT +, LOOKSPORT, LOOKSPORT 2, LOOKSPORT 3, LOOK 4K, PROFIT.RO, AGRO TV, CINEMARATON, COMEDY EST, CINE EST) şi 7 site-uri (looksport.ro, lookmedica.ro, agro-tv.ro, profit.ro, primatv.ro, focusprimatv.ro şi servuscluj.ro).

Ce este secţiunea COMUNICATE:

În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • didi didi
    imi plac noile culori ale site-ului, sunt mai vesele si mai vii decat pana acum

Trimite un comentariu

sus